Volgende wordt Rotterdamquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:54 schreef Tem het volgende:
Gelukkig heb ik niet in dat Amsterdam topicjen gepost.
Ik vermoed dat dat gewoon de slogan is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
De slogan van Utrecht heb ik nooit verstaan. Meestal geschreeuwd door dronken Fc utreg supporters. Het klinkt in ieder geval zo 'Utreeeeeeg HEEEUJEEUEUUEEEEEEJ AH KFJEEJEEJEJEEJEEUUEUE'.
Dat laatste deel komt voor in alle voetbal-gerelateerde slogans.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
De slogan van Utrecht heb ik nooit verstaan. Meestal geschreeuwd door dronken Fc utreg supporters. Het klinkt in ieder geval zo 'Utreeeeeeg HEEEUJEEUEUUEEEEEEJ AH KFJEEJEEJEJEEJEEUUEUE'.
Die is wel leuker ja. Ik zocht eigenlijk iets met een Utreg slogan erop maar die bestaat zeker niet.quote:
De FC,quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:55 schreef Peunage het volgende:
Mijn broer, één van de leukste mensen ter wereld.quote:
Is ie vrijgezel?quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:05 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Mijn broer, één van de leukste mensen ter wereld.
Ja precies....ik wacht maar gewoon tot de leuke mannen hun huidige vrouw zat zijn ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:08 schreef Karina het volgende:
Tja als hij zo leuk is dan is dat niet zo gek natuurlijk.
Of je zorgt er voor dat ze hun vrouw zat zijn...quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies....ik wacht maar gewoon tot de leuke mannen hun huidige vrouw zat zijn ofzo.
Ja maar ja, of ze dan op mij zitten te wachten... meestal zoeken ze dan een jonge blomquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja precies....ik wacht maar gewoon tot de leuke mannen hun huidige vrouw zat zijn ofzo.
Nee, hoe je eraan komt....kom je er ook weer vanafquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Of je zorgt er voor dat ze hun vrouw zat zijn...
Ik behoor inmiddels ook niet meer tot die categorie hoor....maar ik blijf stug hoop houdemquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja maar ja, of ze dan op mij zitten te wachten... meestal zoeken ze dan een jonge blom
Size doesn't matter Adriaanquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
is een vakantie in Afrika niks voor je dan Karina ?
Nee gek, zo desperate ben ik nou ook weer niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:12 schreef arjan1112 het volgende:
is een vakantie in Afrika niks voor je dan Karina ?
Nee, Egypte enzo is het Rusland voor vrouwen.quote:
Dat lijkt me best pijnlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:19 schreef Tem het volgende:
En roer je daar wel eens mee in de koffie.
Zou ik wel een keer doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
heb hem nog nooit in een kopje koffie gestopt
Zwart met suuker en mijn pener is gigantisch.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe drink jij je koffie en heb je een lange pener?
Wil Corrie weten.
Vergeet de suiker en je bent perfect.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zwart met suuker en mijn pener is gigantisch.
De suiker is voor zijn gigantische pener.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Vergeet de suiker en je bent perfect.
Ik ook niet, ik drink koffie uit mokken. Als ik hem in een kopje zou hangen heeft mijn dop meteen een rare helm die gelijk klem zit.quote:Op donderdag 13 maart 2014 22:21 schreef arjan1112 het volgende:
heb hem nog nooit in een kopje koffie gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |