SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Ben ik een randdebielquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk meestal als je Telegraaf roept op fok ben je een domme randdebiel [ afbeelding ]
Ze heeft waarschijnlijk ontzettend spijt dat ze geëist heeft dat hij moest komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Dre knapt niet echt op van Anton..........
mij ookquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoef geen nieuwe slippers te kopen.
Ze kunnen niet eens wachten tot hij z'n hielen heeft gelicht.
En met hun grote bekken, dat durven ze hem niet in zijn gezicht te zeggen.
Neemt iemand dit op???
[ afbeelding ]
zit me hier ook te verbijten, wat een tyfuswijvenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef Baconbus het volgende:
Die wijven moet echt wat aangedaan worden. Bloed onder je nagels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
en je hoeft je niet onder te laten sneeuwen..hups slquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
Bil zegt, je blijft hier. Hij heeft zijn zegje gedaan.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben wel blij dat Billy advies geeft over hoe het werkt in de liefde, en hoe een man zich in een relatie hoort te gedragen.
Is die klodder rechts onder haar oog al opgedroogd?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef GekkePoes het volgende:
Streamlock...HahahahahahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
Ik ben wel blij dat Billy advies geeft over hoe het werkt in de liefde, en hoe een man zich in een relatie hoort te gedragen.
gevolgd door een streamlock...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef martend het volgende:
en persant geeft anton nog een paar levenslesjes.... boem.. sl
82 jaar, maar beeldschoon gebleven
Nostalgist!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel wat zijn die Billy en Lotte domme wichten..
ach ja Lot en Bil zijn 2 domme dozen,die denken alle wijsheid in pacht te hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
Bil zegt, je blijft hier. Hij heeft zijn zegje gedaan.![]()
![]()
![]()
Het is toch niet te filmen of niet dan, jammer dat Anton dit niet hoortquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb nog nooit zulke wijven bij elkaar gezien.. voel me erg naiefof beter gezegd "gezegend"
Die zijn naar binnen gebonjourd haahahahahah. Door de regie!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef krabje het volgende:
[..]
ach ja Lot en Bil zijn 2 domme dozen,die denken alle wijsheid in pacht te hebben.
Dat ze gewoon moet blijvenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef Gert het volgende:
Wat roepen die zwakzinnige vogelverschrikker en dat valse varken dan allemaal tegen de pathologische leugenaar?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die zijn naar binnen gebonjourd haahahahahah. Door de regie!
Die krijgt niet snel een facial hoor. Fysiek onmogelijk om klaar te komen op dat hoofd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef Persefoneia het volgende:
Uitzending gemist.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef juul. het volgende:
Jongens wat een avond, ik laat er zelfs WIDM voor schieten, geweldig!
Ze hebben een week aan materiaal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dit wordt de beste tv uitzending van utopia tot nu toe!
mooiquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Mallika het volgende:
Oh nu gaat Anton Billy even onderhanden nemen
Hoi Huub, laat Anton ff een nachtje gezellig slapen daar, man is af en toe niet te volgen maar klasse die Anton, heerlijkquote:
Mag Anton Billy en Lot niet meenemenquote:
Net zoals hij ziek was. Beloofde hem toen ook om terug te komen en deed het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Andrea roept steeds ik ga met je mee naar huis, maar puntje bij paaltje doet ze het niet, maar ze houd Anton ff zoet anders komt er een bagger over Andrea uit zijn mond
Het konijn is wel vaak genoeg gepakt zo ondertussen.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Gert het volgende:
Anton overdrijft wel een pietsie, met hun BN'erschap.
Anton komt wel even met een reality checkquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Baconbus het volgende:
Je gaat in een programma, de nieuwe Big Brother, en dan verwacht je dat je niet bekend wordt? Andrea is alle realiteitszin jaren geleden al verloren.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Die krijgt niet snel een facial hoor. Fysiek onmogelijk om klaar te komen op dat hoofd.
ja MAAR BEDOELD ERMEE WAT JE DOET WORDT GEZIENquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Gert het volgende:
Dit is wat ze al veel vaker meegemaakt heeft, die weet niet beter.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef Sanshine het volgende:
De panien in Andrea's ogen. Heeft ze nog wel pammetjes?
Dat gaat nog door denderen. Anton pakt de bewoners inquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef Sanshine het volgende:
De panien in Andrea's ogen. Heeft ze nog wel pammetjes?
zo zielig zijn ze, ze weten het nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Marenda het volgende:
Waar blijven ze nou met hun grote bek,stel asociale wijven.
Dat is hij hier nuquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Gert het volgende:
Buiten hadden ze een grote bek toch? Ik zeg doe maar, probeer het eens in z'n gezicht. Heb voor één keer in je leven het lef.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef frensje het volgende:
[..]
zo zielig zijn ze, ze weten het niet
ik weet hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat kan ik toevallig heel goed hoor
Jullie liggen daar ook dubbel hè?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Kan je ook schopjes gevenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huubster!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze kijkt naar hem alsof hij een schattig dement mannetje is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Ebinas het volgende:
En Lot lief glimlachen in zijn gezicht.
Straks achter zijn rug om zet ze hem weer te kakken
Zit je te genieten van de reacties hier.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Die is zich aan het realiseren wat haar mogelijk te wachten staat als ze buiten komt...quote:
Tuurlijk, die hebben champagne uit de kast getrokken. En gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jullie liggen daar ook dubbel hè?
Geef maar toe
Die kop.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die is zich aan het realiseren wat haar mogelijk te wachten staat als ze buiten komt...![]()
[ afbeelding ]
Ben je niet vergeten hoorquote:
Anders had je Anton ook nooit zo ver gekregen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Eerst even vragen, of je wat mag zegguhquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef yvonne het volgende:
Hmmm, Anton dominant goh, was me niet opgevallen
Tussen de streamlocks door zien we leuke dingenquote:
Toch knap dat ze dat voelt. Want Lot is een expert in liefduh van kort. Ze zijn zo weer weg nadat ze haar met een dronken kop een veeg hebben gegeven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef Urb het volgende:
Lot "Ik voel gewoon... dit is een liefduh van lang"![]()
Valt wel mee. Ik vind dat hij heel veel mag zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tussen de streamlocks door zien we leuke dingen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Anton wil geen pilletje van Andrea, vindt hij te link.
Pas een uur of 2 briljante one-liners van Anton die iedereen op zijn plaats zetquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Ygritte het volgende:
What the fuck mis ik nu allemaal weer!Slinger ik de streams aan zie ik Anton!
Ik wil wel naar Bonairequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Stroom het volgende:
Vergeleken met de filmpjes ziet anton er goed uit
heel wijs, dan kan hij niks verkeerds nemenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
hij wil geen pilletje van Dré , hahaha
wat?? zit bij Bil en Lotquote:
Serieus?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef GekkePoes het volgende:
Andrea heeft daar dus een maand lang in de bosjes gekakt
Dacht ik kom weer even terug met een verassing....quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Ygritte het volgende:
What the fuck mis ik nu allemaal weer!Slinger ik de streams aan zie ik Anton!
Ik volg A&A nog even.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat een grafwijven billy en lotte
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pas een uur of 2 briljante one-liners van Anton die iedereen op zijn plaats zet
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Andrea: "Moet je een pilletje hebben?"
Anton: "Niet van jou, veel te link..."
Nee die was al wegquote:
COS of 6-7 denk ik van afgelopen paar uurquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.
Er worden filmpjes gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.
Keus heeft ze niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef Kijkertje het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Andrea nu dankzij Anton er in blijft
9 stuksquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
COS of 6-7 denk ik van afgelopen paar uur
Dat doen ze toch beide?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dre begint al door het stof te kruipen. Misselijk wijf!
ze hebben de elegraaf gehad vandaagquote:
Wie? ohh wat sneu voor die gasten.quote:
Maar hji slaat wel een arm om haar heenquote:
en geen kusjesquote:
Hij laat het toe, de zak...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:05 schreef carlito2525 het volgende:
Ze zit hem weer in te pakken..de trut
Tot over een paar uur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het achterdochtige maar ik was hier een tijdje geleden al klaar mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Injetta het volgende:
Na die urenlange tirade van Anton tegen Andrea, staat ze nu gewoon met hem te praten?
Ze staat gewoon heel opgetogen te vertellen wat ze allemaal doet en wil alsof er niks aan de hand is.
Het zijn twee hele rare mensen zo.
Anton moet haar vasthouden en een kus geven.
Ze maken het dus gewoon goed.
Daar is niet veel nodig die man is stapelgek op haar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:05 schreef carlito2525 het volgende:
Ze zit hem weer in te pakken..de trut
Ik heb ook veel gemist, maar er staan filmpjes in het filmpjestopic, die ga ik straks bekijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ach het is allemaal nepquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het achterdochtige maar ik was hier een tijdje geleden al klaar mee.
verstopt in haar hangmatquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef GekkePoes het volgende:
Waar haalt Andrea die peuken vandaan?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef -sabine- het volgende:
[..]![]()
Passen prima bij mekaar, ophokken op Bonaire, tot nooit meer ziens.
Hij had het over plaatjes die mensen maken, en dat 3 seconden filmpje van die scéne waar haar tieten op staan.quote:
Anton was er pas om half 7 ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach het is allemaal nep
EN hij mag ook langer dan drie uur blijven, ander bezoek moet weg
Dat kan toch? Whatever Liefde is mooi en op elk potje past en dekseltje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar is niet veel nodig die man is stapelgek op haar.
oke dan, zwaaien we Anton ff gedag en heten hem welkom als Lurkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hij had het over plaatjes die mensen maken, en dat 3 seconden filmpje van die scéne waar haar tieten op staan.
Welke gastenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die gasten hebben zo wel privacy, ze zijn amper in beeld geweest.
Weg tv momentjequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
O echt waar, heb het idee dat hij er al uren isquote:
Vrienden en familie rondom de streams voor een enkele glimp.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die is gewoon echt op leeftijd ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef mijntjexx het volgende:
Sorry hoor maar die Anton spoort ook niet. Val wel net pas in
ik ga lachen als ze op het exit bankje komt te zittenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze wordt dus niet weggestemt omdat ze dus tv maakt![]()
![]()
Dit hele programma stoort niet, wordt met de mimuut ergerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef mijntjexx het volgende:
dat doet ie ook niet... maar daarom is het ook zo hilarisch allemaalquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef mijntjexx het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan toch? Whatever Liefde is mooi en op elk potje past en dekseltje.
Geen ene moer. En ze is ook niet mishandeld. Maar dat vind ze leuke verhalen, en ze liegt niet, ze acteert.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef asini het volgende:
OMFG. Er was niks met zijn hart aan de hand![]()
Daar zijn we klaar mee, ik leef bijna naar het eind van de maand toe om haar te zien vertrekken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze wordt dus niet weggestemt omdat ze dus tv maakt![]()
![]()
Dat wisten we toch alquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef asini het volgende:
OMFG. Er was niks met zijn hart aan de hand![]()
Er uit met die trutquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anton: "Ze stemmen je niet weg, je brengt geld op, je bent een smaakmaker."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |