SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
Ben ik een randdebielquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk meestal als je Telegraaf roept op fok ben je een domme randdebiel [ afbeelding ]
Ze heeft waarschijnlijk ontzettend spijt dat ze geëist heeft dat hij moest komen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:47 schreef Bestweldonker het volgende:
Dre knapt niet echt op van Anton..........
mij ookquote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik hoef geen nieuwe slippers te kopen.
Ze kunnen niet eens wachten tot hij z'n hielen heeft gelicht.
En met hun grote bekken, dat durven ze hem niet in zijn gezicht te zeggen.
Neemt iemand dit op???
[ afbeelding ]
zit me hier ook te verbijten, wat een tyfuswijvenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef Baconbus het volgende:
Die wijven moet echt wat aangedaan worden. Bloed onder je nagels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐱
en je hoeft je niet onder te laten sneeuwen..hups slquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
Bil zegt, je blijft hier. Hij heeft zijn zegje gedaan.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben wel blij dat Billy advies geeft over hoe het werkt in de liefde, en hoe een man zich in een relatie hoort te gedragen.
Is die klodder rechts onder haar oog al opgedroogd?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef GekkePoes het volgende:
Streamlock...HahahahahahhahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How does it feel..when you're alone and you're cold inside.
Ik ben wel blij dat Billy advies geeft over hoe het werkt in de liefde, en hoe een man zich in een relatie hoort te gedragen.
gevolgd door een streamlock...quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef martend het volgende:
en persant geeft anton nog een paar levenslesjes.... boem.. sl
82 jaar, maar beeldschoon gebleven
Nostalgist!!!!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef Nostalgist het volgende:
Mijn hemel wat zijn die Billy en Lotte domme wichten..
ach ja Lot en Bil zijn 2 domme dozen,die denken alle wijsheid in pacht te hebben.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:49 schreef Chanel5 het volgende:
Bil zegt, je blijft hier. Hij heeft zijn zegje gedaan.![]()
![]()
![]()
Het is toch niet te filmen of niet dan, jammer dat Anton dit niet hoortquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef sjampoeh het volgende:
ik heb nog nooit zulke wijven bij elkaar gezien.. voel me erg naiefof beter gezegd "gezegend"
Die zijn naar binnen gebonjourd haahahahahah. Door de regie!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef krabje het volgende:
[..]
ach ja Lot en Bil zijn 2 domme dozen,die denken alle wijsheid in pacht te hebben.
Dat ze gewoon moet blijvenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef Gert het volgende:
Wat roepen die zwakzinnige vogelverschrikker en dat valse varken dan allemaal tegen de pathologische leugenaar?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Die zijn naar binnen gebonjourd haahahahahah. Door de regie!
Die krijgt niet snel een facial hoor. Fysiek onmogelijk om klaar te komen op dat hoofd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:50 schreef Persefoneia het volgende:
Uitzending gemist.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef juul. het volgende:
Jongens wat een avond, ik laat er zelfs WIDM voor schieten, geweldig!
Ze hebben een week aan materiaal.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:51 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dit wordt de beste tv uitzending van utopia tot nu toe!
mooiquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Mallika het volgende:
Oh nu gaat Anton Billy even onderhanden nemen
Hoi Huub, laat Anton ff een nachtje gezellig slapen daar, man is af en toe niet te volgen maar klasse die Anton, heerlijkquote:
Mag Anton Billy en Lot niet meenemenquote:
Net zoals hij ziek was. Beloofde hem toen ook om terug te komen en deed het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Toverheks het volgende:
Andrea roept steeds ik ga met je mee naar huis, maar puntje bij paaltje doet ze het niet, maar ze houd Anton ff zoet anders komt er een bagger over Andrea uit zijn mond
Het konijn is wel vaak genoeg gepakt zo ondertussen.quote:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Gert het volgende:
Anton overdrijft wel een pietsie, met hun BN'erschap.
Anton komt wel even met een reality checkquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Baconbus het volgende:
Je gaat in een programma, de nieuwe Big Brother, en dan verwacht je dat je niet bekend wordt? Andrea is alle realiteitszin jaren geleden al verloren.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Die krijgt niet snel een facial hoor. Fysiek onmogelijk om klaar te komen op dat hoofd.
ja MAAR BEDOELD ERMEE WAT JE DOET WORDT GEZIENquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Gert het volgende:
Anton overdrijft wel een pietsie, met hun BN'erschap.
Dit is wat ze al veel vaker meegemaakt heeft, die weet niet beter.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef Sanshine het volgende:
De panien in Andrea's ogen. Heeft ze nog wel pammetjes?
Dat gaat nog door denderen. Anton pakt de bewoners inquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:53 schreef Sanshine het volgende:
De panien in Andrea's ogen. Heeft ze nog wel pammetjes?
zo zielig zijn ze, ze weten het nietquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Marenda het volgende:
Waar blijven ze nou met hun grote bek,stel asociale wijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |