Dat doen ze toch beide?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:02 schreef afdelinggezondverstand het volgende:
Dre begint al door het stof te kruipen. Misselijk wijf!
ze hebben de elegraaf gehad vandaagquote:
Wie? ohh wat sneu voor die gasten.quote:
Maar hji slaat wel een arm om haar heenquote:
en geen kusjesquote:
Hij laat het toe, de zak...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:05 schreef carlito2525 het volgende:
Ze zit hem weer in te pakken..de trut
Tot over een paar uur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.
Ik ben niet zo van het achterdochtige maar ik was hier een tijdje geleden al klaar mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Injetta het volgende:
Na die urenlange tirade van Anton tegen Andrea, staat ze nu gewoon met hem te praten?
Ze staat gewoon heel opgetogen te vertellen wat ze allemaal doet en wil alsof er niks aan de hand is.
Het zijn twee hele rare mensen zo.
Anton moet haar vasthouden en een kus geven.
Ze maken het dus gewoon goed.
Daar is niet veel nodig die man is stapelgek op haar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:05 schreef carlito2525 het volgende:
Ze zit hem weer in te pakken..de trut
Ik heb ook veel gemist, maar er staan filmpjes in het filmpjestopic, die ga ik straks bekijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.
Ach het is allemaal nepquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het achterdochtige maar ik was hier een tijdje geleden al klaar mee.
verstopt in haar hangmatquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef GekkePoes het volgende:
Waar haalt Andrea die peuken vandaan?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef -sabine- het volgende:
[..]![]()
Passen prima bij mekaar, ophokken op Bonaire, tot nooit meer ziens.
Hij had het over plaatjes die mensen maken, en dat 3 seconden filmpje van die scéne waar haar tieten op staan.quote:
Anton was er pas om half 7 ?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach het is allemaal nep
EN hij mag ook langer dan drie uur blijven, ander bezoek moet weg
Dat kan toch? Whatever Liefde is mooi en op elk potje past en dekseltje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Daar is niet veel nodig die man is stapelgek op haar.
oke dan, zwaaien we Anton ff gedag en heten hem welkom als Lurkerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Hij had het over plaatjes die mensen maken, en dat 3 seconden filmpje van die scéne waar haar tieten op staan.
Welke gastenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die gasten hebben zo wel privacy, ze zijn amper in beeld geweest.
Weg tv momentjequote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
O echt waar, heb het idee dat hij er al uren isquote:
Vrienden en familie rondom de streams voor een enkele glimp.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:07 schreef LekkerSimpel het volgende:
Die is gewoon echt op leeftijd ...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef mijntjexx het volgende:
Sorry hoor maar die Anton spoort ook niet. Val wel net pas in
ik ga lachen als ze op het exit bankje komt te zittenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze wordt dus niet weggestemt omdat ze dus tv maakt![]()
![]()
Dit hele programma stoort niet, wordt met de mimuut ergerquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef mijntjexx het volgende:
dat doet ie ook niet... maar daarom is het ook zo hilarisch allemaalquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef mijntjexx het volgende:
quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat kan toch? Whatever Liefde is mooi en op elk potje past en dekseltje.
Geen ene moer. En ze is ook niet mishandeld. Maar dat vind ze leuke verhalen, en ze liegt niet, ze acteert.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef asini het volgende:
OMFG. Er was niks met zijn hart aan de hand![]()
Daar zijn we klaar mee, ik leef bijna naar het eind van de maand toe om haar te zien vertrekken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ze wordt dus niet weggestemt omdat ze dus tv maakt![]()
![]()
Dat wisten we toch alquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef asini het volgende:
OMFG. Er was niks met zijn hart aan de hand![]()
Er uit met die trutquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
Anton: "Ze stemmen je niet weg, je brengt geld op, je bent een smaakmaker."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |