Hij laat het toe, de zak...quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:05 schreef carlito2525 het volgende:
Ze zit hem weer in te pakken..de trut
Tot over een paar uur.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.
Ik ben niet zo van het achterdochtige maar ik was hier een tijdje geleden al klaar mee.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:04 schreef Injetta het volgende:
Na die urenlange tirade van Anton tegen Andrea, staat ze nu gewoon met hem te praten?
Ze staat gewoon heel opgetogen te vertellen wat ze allemaal doet en wil alsof er niks aan de hand is.
Het zijn twee hele rare mensen zo.
Anton moet haar vasthouden en een kus geven.
Ze maken het dus gewoon goed.
Daar is niet veel nodig die man is stapelgek op haar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:05 schreef carlito2525 het volgende:
Ze zit hem weer in te pakken..de trut
Ik heb ook veel gemist, maar er staan filmpjes in het filmpjestopic, die ga ik straks bekijken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.
Ach het is allemaal nepquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het achterdochtige maar ik was hier een tijdje geleden al klaar mee.
verstopt in haar hangmatquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:06 schreef GekkePoes het volgende:
Waar haalt Andrea die peuken vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |