Dat is hij hier nuquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:54 schreef Gert het volgende:
Anton overdrijft wel een pietsie, met hun BN'erschap.
Buiten hadden ze een grote bek toch? Ik zeg doe maar, probeer het eens in z'n gezicht. Heb voor één keer in je leven het lef.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef frensje het volgende:
[..]
zo zielig zijn ze, ze weten het niet
ik weet hetquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
dat kan ik toevallig heel goed hoor
Jullie liggen daar ook dubbel hè?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Kan je ook schopjes gevenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Huubster!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Ze kijkt naar hem alsof hij een schattig dement mannetje is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Ebinas het volgende:
En Lot lief glimlachen in zijn gezicht.
Straks achter zijn rug om zet ze hem weer te kakken
Zit je te genieten van de reacties hier.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Die is zich aan het realiseren wat haar mogelijk te wachten staat als ze buiten komt...quote:
Tuurlijk, die hebben champagne uit de kast getrokken. En gelijk hebben ze!quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jullie liggen daar ook dubbel hè?
Geef maar toe
Die kop.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die is zich aan het realiseren wat haar mogelijk te wachten staat als ze buiten komt...![]()
[ afbeelding ]
Ben je niet vergeten hoorquote:
Anders had je Anton ook nooit zo ver gekregen natuurlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:55 schreef ditisHuub het volgende:
[..]
Eerst even vragen, of je wat mag zegguhquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:56 schreef yvonne het volgende:
Hmmm, Anton dominant goh, was me niet opgevallen
Tussen de streamlocks door zien we leuke dingenquote:
Toch knap dat ze dat voelt. Want Lot is een expert in liefduh van kort. Ze zijn zo weer weg nadat ze haar met een dronken kop een veeg hebben gegeven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:57 schreef Urb het volgende:
Lot "Ik voel gewoon... dit is een liefduh van lang"![]()
Valt wel mee. Ik vind dat hij heel veel mag zeggen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tussen de streamlocks door zien we leuke dingen
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
Anton wil geen pilletje van Andrea, vindt hij te link.
Pas een uur of 2 briljante one-liners van Anton die iedereen op zijn plaats zetquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Ygritte het volgende:
What the fuck mis ik nu allemaal weer!Slinger ik de streams aan zie ik Anton!
Ik wil wel naar Bonairequote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Stroom het volgende:
Vergeleken met de filmpjes ziet anton er goed uit
heel wijs, dan kan hij niks verkeerds nemenquote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef kaatje50 het volgende:
hij wil geen pilletje van Dré , hahaha
wat?? zit bij Bil en Lotquote:
Serieus?quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef GekkePoes het volgende:
Andrea heeft daar dus een maand lang in de bosjes gekakt
Dacht ik kom weer even terug met een verassing....quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:58 schreef Ygritte het volgende:
What the fuck mis ik nu allemaal weer!Slinger ik de streams aan zie ik Anton!
Ik volg A&A nog even.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
Wat een grafwijven billy en lotte
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Pas een uur of 2 briljante one-liners van Anton die iedereen op zijn plaats zet
quote:Op donderdag 13 maart 2014 20:59 schreef LekkerSimpel het volgende:
Andrea: "Moet je een pilletje hebben?"
Anton: "Niet van jou, veel te link..."
Nee die was al wegquote:
COS of 6-7 denk ik van afgelopen paar uurquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.
Er worden filmpjes gemaaktquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Whattt, fuck zeg dat ik dat allemaal heb gemist... Ga wel ff cossen teruglezen ofzo.
Keus heeft ze niet.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef Kijkertje het volgende:
Ik hoop alleen niet dat Andrea nu dankzij Anton er in blijft
9 stuksquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
COS of 6-7 denk ik van afgelopen paar uur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |