Bijna wel hè.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Zijn we die nog niet voorbij?
Dat 3D plaatje moet er sowieso in. En dat youtube-filmpje van die halve gare debiel zou ook wel leuk staan, ff zoeken hoor...quote:
Eens, Nucky is aan zet.quote:
Ehhh, wie, wat, waar?quote:En dat youtube-filmpje van die halve gare debiel zou ook wel leuk staan, ff zoeken hoor...
Omdat er een VSAmerikaanse IBM-ingenieur aan boord is misschien?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, maar even serieus; waarom is de US zo nauw betrokken?
Omdat Boeingquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, maar even serieus; waarom is de US zo nauw betrokken?
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0quote:On Mar 13th 2014 afternoon Malaysia's Transport Minister said in a televised press conference, that the last ACARS transmission was received from the aircraft at 01:07L (17:07Z), there were no later transmissions via ACARS (editorial note: which effectively states a report by a single US "news" paper of the engines monitoring recording information via ACARS for 4 more hours is untrue), the last transmission received from the aircraft indicated all systems were operating normally. Boeing, Roll Royce, and NTSB confirmed the last data transmission received from the aircraft was at 01:07L. Malaysia's Search Control Center consulted with the NTSB and other agencies with respect to the unidentified primary radar returns and it was a common decision, that there were sufficient grounds to dedicate forces to search for the aircraft west of Malaysia. The aircraft dispatched to the location identified by SASTIND did not find anything, China did not intend to release the satellite images to the public. Malaysia is committed to find the aircraft and is going to intensify search efforts further.
Meen je niet? Kun je daar misschien iets meer info over vinden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef hmmmz het volgende:
wtf, de telefoons gaan nog gewoon over.
Nineteen families signed a statement saying they were able to telephone the mobile phones on the plane. While they got a dial tone, no one picked up.
![]()
http://www.smh.com.au/wor(...)-20140313-hvi0y.html
Nee, lees ik ook net. Echt gek man, die mensen moeten nog in leven zijn dat kan niet anders!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Meen je niet? Kun je daar misschien iets meer info over vinden?
Puik speurwerk sherlock!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef hmmmz het volgende:
wtf, de telefoons gaan nog gewoon over.
Nineteen families signed a statement saying they were able to telephone the mobile phones on the plane. While they got a dial tone, no one picked up.
![]()
http://www.smh.com.au/wor(...)-20140313-hvi0y.html
Mooi plaatje voor in de OP (maar die kan ik niet bewerken).quote:
Idd dat vliegtuig vliegt gewoon nog rondquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Nee, lees ik ook net. Echt gek man, die mensen moeten nog in leven zijn dat kan niet anders!
http://www.mirror.co.uk/n(...)eerie-moment-3222919quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Meen je niet? Kun je daar misschien iets meer info over vinden?
of ze gaan uit van dat vliegende object dat is waargenomen op die radar van dat eilandje bij de straat van malakkaquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Gaan ze ook doen.
Maar dan gaan ze dus toch van die 4 uur uit. Lijkt me
mooi plaatje.. geeft wel de omvang van de zoekactie aan.quote:
Het is toch bizar; eerst berichten met een flinke graad van waarschijnlijkheid lanceren (no pun intended) en daarna steeds elke keutel intrekken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Verhaal dat het vliegtuig nog 4 uur doorgevlogen zou hebben kan ook bij 'oud nieuws'.
[..]
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
Dat verbaast mij ook. Zelfs in zo'n groot gebied moet je toch wel iets kunnen vinden als je een dergelijk armada tot je beschikking hebt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mooi plaatje voor in de OP (maar die kan ik niet bewerken).
34 vliegtuigen
15 helikopters
52 boten
10 satellieten
En nog niks vinden??
http://www.theguardian.co(...)d48ae4b0b23261daf409quote:ABC News’ Martha Raddatz is known for having well-cultivated sources inside the defense department. Earlier today she quoted an unnamed “senior Pentagon official” as saying the USS Kidd, a destroyer, was moving to the Indian Ocean to search for MH370.
Raddatz’s report makes clear that the Indian Ocean search was not mutually exclusive with search activity elsewhere and the United States is joined in the search on multiple fronts across a wide stretch of land and sea.
Here’s the top of Raddatz’s report:
U.S. officials have an “indication” the missing Malaysia Airlines jetliner may have crashed in the Indian Ocean and is moving the USS Kidd to the area to begin searching.
It will take another 24 hours to move the ship into position, a senior Pentagon official told ABC News.
“We have an indication the plane went down in the Indian Ocean,” the senior official said.
The official said there were indications that the plane flew four or five hours after disappearing from radar and that they believe it went into the water.
Malaysian officials opened a news conference Thursday by calling reports that the plane continued to send signals after disappearing at 1.07am local time “inaccurate.”
Dit bericht wordt binnen een half uur als broodje aap verhaal bestempeld door de Maleisiërs, zoals bijna elk bericht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit komt net binnen:
[..]
http://www.theguardian.co(...)d48ae4b0b23261daf409
mijn nokia 3310 gaat normaal twee weken meequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef MaJo het volgende:
Knappe telefoons trouwens die na 6 dagen nog overgaan![]()
Meer info:quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit komt net binnen:
[..]
http://www.theguardian.co(...)d48ae4b0b23261daf409
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802quote:U.S. officials have an "indication" the missing Malaysia Airlines jetliner may have crashed in the Indian Ocean and is moving the USS Kidd to the area to begin searching.
It will take another 24 hours to move the ship into position, a senior Pentagon official told ABC News.
"We have an indication the plane went down in the Indian Ocean," the senior official said.
The official said there were indications that the plane flew four or five hours after disappearing from radar and that they believe it went into the water.
The U.S. action came hours after Malaysian officials said they had extended their search into the Andaman Sea and had requested help from India in the search for the missing plane and its 239 passengers.
PHOTO: Map shows search areas for missing Malaysia Airlines jet which has been expanded, March 13, 2014.AP
Map shows search areas for missing Malaysia Airlines jet which has been expanded, March 13, 2014.
Investigators also said today that U.S. officials gave them reasons to keep searching the waters west of Malaysia, far from the flight path of the Malaysia Airlines plane.
Malaysian Defense Minister Hishammuddin Hussein said that the search’s “main focus has always been in the South China Sea,” which is east of Malaysia and along the plane’s route from Kuala Lumpur to Beijing.
But the search was extended earlier this week to include water far to the west on the other side of Malaysia.
“We are working very closely with the FAA and the NTSB on the issue of a possible air turn back,” Hishammuddin said, referring to the U.S. Federal Aviation Administration and National Transportation Safety Board.
“They have indicated to us that based on the information given by the Malaysian authorities, they — being the FAA and NTSB — the U.S. team was of the view that there was reasonable ground for the Malaysian authorities to deploy resources to conduct search on the western side of the peninsula of Malaysia. Under the circumstances, it is appropriate to conduct the search even if the evidence suggests there is a possibility of finding a minor evidence to suggest that ... the aircraft would have been there.”
Hishammuddin said it was possible the plane kept flying after dropping off of radar. "Of course, this is why we have extended the search," he said.
The Malaysians spent much of today's news conference dismissing earlier leads.
"I’ve heard of many incidents from many sources. Like we have said from the start, we have looked at every lead and in most cases — in fact in all cases — that we have pursued, we have not found anything positive," Hishamuddin said.
He said that pictures of three large objects floating in the South China Sea posted Wednesday on a Chinese government website were not debris from the missing plane.
"A Malaysian maritime enforcement agency surveillance plane was dispatched this morning to investigate potential debris shown on Chinese satellite images. We deployed assets, but found nothing. We have contacted the Chinese Embassy who notified us this afternoon the images were released by mistake and did not show any debris from MH370," he said.
Hishamuddin also dismissed a report by the Wall Street Journal that signals sent by the plane's Rolls Royce engine indicated the plane kept flying for up to five hours. He didn't dispute the plane could have kept flying, but said Rolls Royce did not receive any signals from the engine after it vanished from radar.
Earlier in the search, two oil slicks were determined to not be from the plane and an orange object thought to be part of the plane's door was investigated and found to be unrelated.
Dat zeg ik al sinds vanmorgen, hier moeten ze zoeken, onder Indiaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dit komt net binnen:
[..]
http://www.theguardian.co(...)d48ae4b0b23261daf409
quote:The airplane went down within an approximate 20 mile radius of N13 30' 00''/E97 30' 00''
Ga gewoon weg met je onzinquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:15 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat zeg ik al sinds vanmorgen, hier moeten ze zoeken, onder India
[..]
als er iets niet onder India ligt dan is het wel dat punt wat jij zegtquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:15 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat zeg ik al sinds vanmorgen, hier moeten ze zoeken, onder India
[..]
Huh, maar het is toch al ontkracht dat hij nog vier uur doorgevlogen is?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Meer info:
[..]
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
Kan je nog eens herhalen hoe je daar bij kwam?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:15 schreef RVer het volgende:
[..]
Dat zeg ik al sinds vanmorgen, hier moeten ze zoeken, onder India
[..]
Maar daar heb je geen whatsapp op hequote:Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
mijn nokia 3310 gaat normaal twee weken mee
maargoed, het hele telefoonverhaal blijft onzin natuurlijk.
Dacht ik ook jaquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, maar het is toch al ontkracht dat hij nog vier uur doorgevlogen is?
Ik denk dat de Amerikanen niet zoveel vertrouwen hebben in de tegenstrijdige berichten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, maar het is toch al ontkracht dat hij nog vier uur doorgevlogen is?
alles wordt meteen ontkracht door de Maleisische regering en airline personeel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Huh, maar het is toch al ontkracht dat hij nog vier uur doorgevlogen is?
Echt belachelijk dat er in deze tijd van technologische hoogstandjes nog zoveel onduidelijkheid is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dacht ik ook jasnap er echt he-le-maal niks meer van.
Ik zelf niet, een voormalige majoor uit het Amerikaanse leger zegt dat, inlichtingenofficierquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Kan je nog eens herhalen hoe je daar bij kwam?
dat is omdat het netwerk verbinding zoekt met de laatste zendmast. Dat betekent nog niet dat er ook daadwerkelijk overgaat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef MaJo het volgende:
Knappe telefoons trouwens die na 6 dagen nog overgaan![]()
Je vergeet erbij te zeggen dat hij dat via 'remote viewing' zietquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef RVer het volgende:
[..]
Ik zelf niet, een voormalige majoor uit het Amerikaanse leger zegt dat, inlichtingenofficier
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=8&t=10431
NRC.nlquote:Diederik_de_Groot • 2 uur geleden
Elders las ik in dit verband, dat - aangenomen, dat het toestel inderdaad nog vier uur zou (hebben kunnen) zijn doorgevlogen en aangenomen, dat dit op een relatief gecontroleerde wijze zou zijn gebeurd en wel door zeer ervaren piloten (al dan niet afkomstige van de (daartoe al dan niet gedwongen) originele flight-crew) - het toestel mogelijk "het Arabisch schiereiland zou hebben kunnen bereikt" (hoewel de hier weergegeven actieradius cirkel dat niet direct doet vermoeden).
Met in het verlengde van die potentiële locatie-opgave natuurlijk de impliciete suggestie, dat het een operatie zou kunnen zijn, die zou kunnen zijn gepland en uitgevoerd door een aan Al Kaida-gerelateerde organisatie en het vliegtuig dus op of nabij Orthodox-Sunni territory zou kunnen zijn geland. (*).
Uitgaande van een dergelijk (geavanceerd) kapingsscenario, zou het toestel mogelijk op een dergelijke locatie worden geprepareerd voor een terroristische aanslag a la WTC.
Indien - minimaal op hoofdlijnen - bewaarheid, zou dit zeker een nieuw hoofdstuk (van sophisticated terrorism) kunnen inluiden.
Aan de andere kant kan men zich afvragen of - indien dit al een voorbeeld van neo-terrorisme zou zijn - het plegen van majeure geavanceerde terreur-aanslagen niet veel eenvoudiger met behulp van drone-technologie te realiseren zou zijn (**).
Merkwaardig - en inderdaad een aanvullend / ondersteunend argument voor een dergelijk science fiction-gelijkend kaping-scenario - is ook de kennelijke constatering van de "nabestaanden", dat de (technische) mobiele verbinding met de passagiers niet tot stilstand is gekomen.
Maar dat zou weer kunnen betekenen, dat de mobieltjes en andere communicatie apparatuur weer - door een instantie als de NSA bijvoorbeeld - relatief makkelijk via GPS zou zijn te lokaliseren.
Hetgeen echter niet hetzelfde is als het lokaliseren van het toestel, omdat lieden die een dergelijke kaping zouden organiseren, zeker geanticipeerd zullen hebben op dergelijke ontwikkelingen.
Echter, indien - nog steeds uitgaande van een geavanceerd kapingsplot - men zou hebben willen anticiperen op de ontdekkings-optie als gevolg van de communicatie-apparatuur van de passagiers, dan zou men de apparatuur toch (als afleidingsmanoeuvre) wel in zee hebben gedumpt of anderszins gesaboteerd, zodat de achterblijvers zouden denken, dat het toestel inderdaad zou zijn verongelukt.
Ook blijft het vreemd, dat - nog steeds redenerend langs de lijnen van een kapingsscenario - de technisch hoogopgeleide kapingsorganisatie, niet zou hebben geanticipeerd op de automatische gegevens-doorgifte van de motoren aan de fabrikant (BOEING).
Nog even door-redenerende : Omdat dit (nog steeds theoretische) kaping-scenario al (minimaal vier dagen) langer bekend zou hebben kunnen zijn bij de westerse (en mogelijke Aziatische) veiligheidsdiensten - maar men om tactische redenen over dit gegeven niets zou hebben gepubliceerd - moet rekening worden gehouden met de mogelijkheid, dat deze diensten inmiddels wel (ongeveer) weten, waar het toestel zich zou bevinden.
(*) Of het toestel is - tijdens een dergelijke (nog steeds hypothetische) kaping-expeditie - alsnog verongelukt natuurlijk...
(**) Het is sowieso een kwestie van tijd, totdat ook terroristische organisaties hun aanslagen met behulp van dergelijke drone technologie zullen gaan plegen.
Hoewel op zich al een verontrustende gedachte, maar als drone-technologie daarnaast ook nog eens zou worden gecombineerd met stealth-technologie dan ligt een bijna onbegrensd veld van mogelijkheden open en kan de mensheid zich opmaken voor "spannende tijden"..
Vragen vragen vragen....
Je weet niet eens hoe en wat RV isquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:25 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je vergeet erbij te zeggen dat hij dat via 'remote viewing' ziet
Ik vind hem best wel irritant schrijven.quote:
Goeie, die moet nog in de OP. Dame van 50, Indonesische roots. Surti nog wat.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:28 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Is het al bekend bij het publiek wie de Nederlander aan boord is?
[..]
Ik vind hem best wel irritant schrijven.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, een recreational vehicle, om meth in de koken! Yo
Naam niet bekend?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goeie, die moet nog in de OP. Dame van 50, Indonesische roots. Surti nog wat.
Die coordinaten liggen in de Andaman Zee. Ze gaan zoeken in de Indische oceaan. Wat is het nou, Jomanda?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:15 schreef RVer het volgende:
Dat zeg ik al sinds vanmorgen, hier moeten ze zoeken, onder India
Ik denk dat ze het ook baseren op het ongeïdentificeerde radarcontact (militaire radar) wat mogelijk kanquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Dacht ik ook jasnap er echt he-le-maal niks meer van.
Zie ook dit plaatje:quote:In the evening of Mar 12th 2014 the commander of Malaysia's Air Force confirmed in a televised news conference, that an unidentified radar target was last seen at FL295 about 200nm northwest of Penang (Malaysia) at 02:15L after a number of intermittent returns (editorial note: this translates to just off the coast of Phuket (Thailand) in the Andaman Sea). As the primary radar does not identify which aircraft produced the return (other than secondary radar identifying the aircraft via the aircraft's transponder), it is not clear whether that unidentified target was MH-370. This radar observation however prompted Malaysia's Authorities to expand the search into the Strait of Malacca and Andaman Sea.
Jup:quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef Draailamp het volgende:
[..]
surti dahlia
50 jarige dame uit amsterdam osdorp
De Andamanzee is natuurlijk onderdeel van de Indische Oceaan.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Die coordinaten liggen in de Andaman Zee. Ze gaan zoeken in de Indische oceaan. Wat is het nou, Jomanda?
Dan zoeken ze op de verkeerde plekquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef OEM het volgende:
[..]
Die coordinaten liggen in de Andaman Zee. Ze gaan zoeken in de Indische oceaan. Wat is het nou, Jomanda?
True. Ik ga er even vanuit dat ze dan wel specifiek Andaman Zee genoemd hadden. Maar goed, we zien morgen wel waar de USS Kidd beland is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef El_Matador het volgende:
De Andamanzee is natuurlijk onderdeel van de Indische Oceaan.
Toch ben ik altijd wel benieuwd of die lui zoals jij nu ook echt zelf in die onzin geloven of het alleen maar doen omdat ze er geld mee verdienen (door dvd's te verkopen, door reclameinkomsten op een lepelbuigforum).quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:33 schreef RVer het volgende:
[..]
Dan zoeken ze op de verkeerde plek
We zullen wel zien waar ze hem vinden, mochten ze hem ooit vinden
Ja die Amerikanen gaan natuurlijk uit van terroristenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:35 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoor op ABCnews dat het vliegtuig nog negen uur kon doorvliegen en dat het ook in Jemen of Somalie geland kan zijn.
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
Het vliegtuig was vrij licht (227 van de 305 stoelen bezet), dus het zou iets langer kunnen doorvliegen op de kerosine, lijkt me.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:35 schreef Loekie1 het volgende:
Ik hoor op ABCnews dat het vliegtuig nog negen uur kon doorvliegen en dat het ook in Jemen of Somalie geland kan zijn.
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
Alsof ze dan een week later al die mensen weer inladen voor de aanslagquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:31 schreef MaJo het volgende:
Ik geloof niet in die kapingstheorie om vervolgens het vliegtuig in te zetten voor een aanslag. Maar toch hè, stel dat het wel zo is. Wat moet er dan door je heen gaan als passagier van het vliegtuig? Dan is het letterlijk je dood afwachten
Ja wat anders eigenlijk? Dat is natuurlijk wel spectaculairderquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Alsof ze dan een week later al die mensen weer inladen voor de aanslag
Dan is de wacht niet veel langer dan het duurt om uit de lucht te vallen, tijdens de vlucht nog hoop, na het landen op een rijtje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wat anders eigenlijk? Dat is natuurlijk wel spectaculairderMaar meteen afschieten is wel wat logischer me dunkt
leuke boot!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
USS Kidd, het schip dat in de Indische Oceaan gaat zoeken.
[ afbeelding ]
Gratis kogel of zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef OEM het volgende:
Misschien kunnen we een prijs uitreiken aan de 100e user die over de telefoons begint?
begint...quote:
die zijn dan boven zee al gedumpt om weer wat lichter te zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Alsof ze dan een week later al die mensen weer inladen voor de aanslag
Zeer onwaarschijnlijk idd. Jammer dat het geen ryanair toestel betreft, anders hadden we dit met zekerheid kunnen uitsluiten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het vliegtuig was vrij licht (227 van de 305 stoelen bezet), dus het zou iets langer kunnen doorvliegen op de kerosine, lijkt me.
Maar gelijk 5 uur langer? Neuh, lijkt me onzin.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk idd. Jammer dat het geen ryanair toestel betreft, anders hadden we dit met zekerheid kunnen uitsluiten.
Dan was ook niemand gaan zoekenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef eight het volgende:
Zeer onwaarschijnlijk idd. Jammer dat het geen ryanair toestel betreft, anders hadden we dit met zekerheid kunnen uitsluiten.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk idd. Jammer dat het geen ryanair toestel betreft, anders hadden we dit met zekerheid kunnen uitsluiten.
Hoelang is het van KUL naar PEK?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het vliegtuig was vrij licht (227 van de 305 stoelen bezet), dus het zou iets langer kunnen doorvliegen op de kerosine, lijkt me.
Maar gelijk 5 uur langer? Neuh, lijkt me onzin.
00:50 - startquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Hoelang is het van KUL naar PEK?
Als die kist vol getankt is kan ie toch wel langer dan 5 uur doorvliegen?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef OEM het volgende:
Misschien kunnen we een prijs uitreiken aan de 100e user die over de telefoons begint?
quote:
zeker via zo'n telefoon die eindelijk werd opgenomenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik hoorde trouwens dat die kist nog 4 uur is doorgevlogen
Hij was toch nog maar 40 min onderweg toen hij van de radar verdween?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
00:50 - start
02:40 - van de radar (zeg 2 uur vliegen)
ja toen hij van de radar verdween op z'n route, maar je kunt ook beginnen met rekenen (wat er nog over zou zijn aan brabdstof) vanaf het laatste punt dat het mogelijk gespot is ten noorden van de strata van malakkaquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:03 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Hij was toch nog maar 40 min onderweg toen hij van de radar verdween?
Pas om 2.40 uur heeft de luchtverkeersleiding gemeld dat ie verdwenen was.
Ja, dat vind ik vaag. Ik dacht inderdaad 01:21 gelezen te hebben maar dacht dat het later was bijgesteld naar 02:40?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:03 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Hij was toch nog maar 40 min onderweg toen hij van de radar verdween?
Pas om 2.40 uur heeft de luchtverkeersleiding gemeld dat ie verdwenen was.
Ja het schijnt nu ook dat er mensen met valse paspoorten waren, dus moet wel kaping zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
zeker via zo'n telefoon die eindelijk werd opgenomen
Dat moment is onbekend dacht ik? En onbevestigd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja toen hij van de radar verdween op z'n route, maar je kunt ook beginnen met rekenen (wat er nog over zou zijn aan brabdstof) vanaf het laatste punt dat het mogelijk gespot is ten noorden van de strata van malakka
Er schijnt ook iets met een vliegtuig te zijn. Echt raar man. Weet je daar meer over?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja het schijnt nu ook dat er mensen met valse paspoorten waren, dus moet wel kaping zijn.
Er is een oude Sovjet-basis in Xinjiang als het goed is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan stonden ze nu op Xinjiang, op de Ryanairwebsite aangeduid als "Beijing".
Dat ligt toch helemaal niet bij elkaar in de buurt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan stonden ze nu op Xinjiang, op de Ryanairwebsite aangeduid als "Beijing".
Ik kijk alleen nog maar naar avherald,com.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik vaag. Ik dacht inderdaad 01:21 gelezen te hebben maar dacht dat het later was bijgesteld naar 02:40?
Dat is het probleem met deze zaak. Ik denk dat onze OP vele malen beter is dan de berichtgeving van de autoriteiten, maar het blijft updaten, aanpassen, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |