Geen idee welk artikel, maar je gaat van de Singaporese verkeersleiding naar de Vietnamese daar en van het Maleise luchtruim naar het Vietnamese. Is dat niet "het van de radar verdwijnen"?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Het artikel suggereert dat er gebruik van is gemaakt van het feit dat vliegtuigen vaker daar van de radar verdwijnen. Oftewel dat ze bewust van de route zijn afgeweken en dus ergens anders heen zijn gevlogen. Het lijkt me niet dat ze dat gedaan hebben om verderop in zee te storten zeg maar
Dat eerste vind ik ook nog wel een reële optie. In die landen lijdt je gezichtsverlies als je iets niet weet dus kun je beter maar iets verzinnen. Onbegrijpelijk voor ons maar zo werkt het daar wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Issie ook. Ik word net wakker, is er al wat gevonden misschien??
Over 2 uur is de kist 144 uur (6 volle dagen) uit het luchtruim. In de tussentijd ALLEEN MAAR tegenstrijdige berichten.
Twee opties:
• ze weten echt niks, maar "cultureel" gezien moeten ze informatie verstrekken
• er is veel meer aan de hand en via de media worden dwaalsporen uitgezet
Dit artikel: http://www.businessinside(...)ne-can-vanish-2014-3quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geen idee welk artikel, maar je gaat van de Singaporese verkeersleiding naar de Vietnamese daar en van het Maleise luchtruim naar het Vietnamese. Is dat niet "het van de radar verdwijnen"?
Die gaan dan ook niet meer over, wat je hoort is het roaming-signaal van doorschakelen naar een andere provider. Die kan vervolgens geen contact maken.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het vliegtuig de zee ingestort was dan konden de telefoons niet meer overgaan volgens een specialist.
http://edition.cnn.com/20(...)one-theory-debunked/quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:52 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Als het vliegtuig de zee ingestort was dan konden de telefoons niet meer overgaan volgens een specialist.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef OEM het volgende:
Misschien kunnen we een prijs uitreiken aan de 100e user die over de telefoons begint?
begon...quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef OEM het volgende:
Misschien kunnen we een prijs uitreiken aan de 100e user die over de telefoons begint?
Zijn we die nog niet voorbij?quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef OEM het volgende:
Misschien kunnen we een prijs uitreiken aan de 100e user die over de telefoons begint?
Bijna wel hè.quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:59 schreef iksnaperniksvan het volgende:
[..]
Zijn we die nog niet voorbij?
Dat 3D plaatje moet er sowieso in. En dat youtube-filmpje van die halve gare debiel zou ook wel leuk staan, ff zoeken hoor...quote:
Eens, Nucky is aan zet.quote:
Ehhh, wie, wat, waar?quote:En dat youtube-filmpje van die halve gare debiel zou ook wel leuk staan, ff zoeken hoor...
Omdat er een VSAmerikaanse IBM-ingenieur aan boord is misschien?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, maar even serieus; waarom is de US zo nauw betrokken?
Omdat Boeingquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee, maar even serieus; waarom is de US zo nauw betrokken?
http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0quote:On Mar 13th 2014 afternoon Malaysia's Transport Minister said in a televised press conference, that the last ACARS transmission was received from the aircraft at 01:07L (17:07Z), there were no later transmissions via ACARS (editorial note: which effectively states a report by a single US "news" paper of the engines monitoring recording information via ACARS for 4 more hours is untrue), the last transmission received from the aircraft indicated all systems were operating normally. Boeing, Roll Royce, and NTSB confirmed the last data transmission received from the aircraft was at 01:07L. Malaysia's Search Control Center consulted with the NTSB and other agencies with respect to the unidentified primary radar returns and it was a common decision, that there were sufficient grounds to dedicate forces to search for the aircraft west of Malaysia. The aircraft dispatched to the location identified by SASTIND did not find anything, China did not intend to release the satellite images to the public. Malaysia is committed to find the aircraft and is going to intensify search efforts further.
Meen je niet? Kun je daar misschien iets meer info over vinden?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef hmmmz het volgende:
wtf, de telefoons gaan nog gewoon over.
Nineteen families signed a statement saying they were able to telephone the mobile phones on the plane. While they got a dial tone, no one picked up.
![]()
http://www.smh.com.au/wor(...)-20140313-hvi0y.html
Nee, lees ik ook net. Echt gek man, die mensen moeten nog in leven zijn dat kan niet anders!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:
[..]
Meen je niet? Kun je daar misschien iets meer info over vinden?
Puik speurwerk sherlock!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef hmmmz het volgende:
wtf, de telefoons gaan nog gewoon over.
Nineteen families signed a statement saying they were able to telephone the mobile phones on the plane. While they got a dial tone, no one picked up.
![]()
http://www.smh.com.au/wor(...)-20140313-hvi0y.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |