abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137698316
quote:
Mooi plaatje voor in de OP (maar die kan ik niet bewerken).

34 vliegtuigen
15 helikopters
52 boten
10 satellieten

En nog niks vinden??
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:07:25 #122
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_137698318
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Nee, lees ik ook net. Echt gek man, die mensen moeten nog in leven zijn dat kan niet anders!
Idd dat vliegtuig vliegt gewoon nog rond
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:07:34 #123
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_137698325
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:06 schreef DaKKiE1984 het volgende:

[..]

Meen je niet? Kun je daar misschien iets meer info over vinden?
http://www.mirror.co.uk/n(...)eerie-moment-3222919
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:07:38 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137698329
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:45 schreef iksnaperniksvan het volgende:

[..]

Gaan ze ook doen.

Maar dan gaan ze dus toch van die 4 uur uit. Lijkt me
of ze gaan uit van dat vliegende object dat is waargenomen op die radar van dat eilandje bij de straat van malakka
pi_137698370
quote:
mooi plaatje.. geeft wel de omvang van de zoekactie aan.
Het is in elk geval de grootste zoekactie ooit.

Plaatje is wel beetje outdated denk ik, want de Indiaase satelliet Rukmini is ook mee aan het speuren.
In the coolest little capital of the world
pi_137698371
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Verhaal dat het vliegtuig nog 4 uur doorgevlogen zou hebben kan ook bij 'oud nieuws'.

[..]

http://avherald.com/h?article=4710c69b&opt=0
Het is toch bizar; eerst berichten met een flinke graad van waarschijnlijkheid lanceren (no pun intended) en daarna steeds elke keutel intrekken.

Het lijken wel ONZers daar bij MAS. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 17:09:13 #127
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137698373
Knappe telefoons trouwens die na 6 dagen nog overgaan ^O^ :')
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_137698374
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Mooi plaatje voor in de OP (maar die kan ik niet bewerken).

34 vliegtuigen
15 helikopters
52 boten
10 satellieten

En nog niks vinden??
Dat verbaast mij ook. Zelfs in zo'n groot gebied moet je toch wel iets kunnen vinden als je een dergelijk armada tot je beschikking hebt.
pi_137698383
Dit komt net binnen:

quote:
ABC News’ Martha Raddatz is known for having well-cultivated sources inside the defense department. Earlier today she quoted an unnamed “senior Pentagon official” as saying the USS Kidd, a destroyer, was moving to the Indian Ocean to search for MH370.

Raddatz’s report makes clear that the Indian Ocean search was not mutually exclusive with search activity elsewhere and the United States is joined in the search on multiple fronts across a wide stretch of land and sea.

Here’s the top of Raddatz’s report:

U.S. officials have an “indication” the missing Malaysia Airlines jetliner may have crashed in the Indian Ocean and is moving the USS Kidd to the area to begin searching.

It will take another 24 hours to move the ship into position, a senior Pentagon official told ABC News.

“We have an indication the plane went down in the Indian Ocean,” the senior official said.

The official said there were indications that the plane flew four or five hours after disappearing from radar and that they believe it went into the water.

Malaysian officials opened a news conference Thursday by calling reports that the plane continued to send signals after disappearing at 1.07am local time “inaccurate.”
http://www.theguardian.co(...)d48ae4b0b23261daf409
pi_137698385
Ik ga steeds vaker aan de Langoliers denken.
pi_137698480
quote:
Dit bericht wordt binnen een half uur als broodje aap verhaal bestempeld door de Maleisiėrs, zoals bijna elk bericht.
pi_137698487
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef MaJo het volgende:
mijn nokia 3310 gaat normaal twee weken mee ;)
maargoed, het hele telefoonverhaal blijft onzin natuurlijk.
In the coolest little capital of the world
pi_137698504
quote:
Meer info:
quote:
U.S. officials have an "indication" the missing Malaysia Airlines jetliner may have crashed in the Indian Ocean and is moving the USS Kidd to the area to begin searching.

It will take another 24 hours to move the ship into position, a senior Pentagon official told ABC News.

"We have an indication the plane went down in the Indian Ocean," the senior official said.

The official said there were indications that the plane flew four or five hours after disappearing from radar and that they believe it went into the water.

The U.S. action came hours after Malaysian officials said they had extended their search into the Andaman Sea and had requested help from India in the search for the missing plane and its 239 passengers.

PHOTO: Map shows search areas for missing Malaysia Airlines jet which has been expanded, March 13, 2014.AP
Map shows search areas for missing Malaysia Airlines jet which has been expanded, March 13, 2014.
Investigators also said today that U.S. officials gave them reasons to keep searching the waters west of Malaysia, far from the flight path of the Malaysia Airlines plane.
Malaysian Defense Minister Hishammuddin Hussein said that the search’s “main focus has always been in the South China Sea,” which is east of Malaysia and along the plane’s route from Kuala Lumpur to Beijing.

But the search was extended earlier this week to include water far to the west on the other side of Malaysia.

“We are working very closely with the FAA and the NTSB on the issue of a possible air turn back,” Hishammuddin said, referring to the U.S. Federal Aviation Administration and National Transportation Safety Board.

“They have indicated to us that based on the information given by the Malaysian authorities, they — being the FAA and NTSB — the U.S. team was of the view that there was reasonable ground for the Malaysian authorities to deploy resources to conduct search on the western side of the peninsula of Malaysia. Under the circumstances, it is appropriate to conduct the search even if the evidence suggests there is a possibility of finding a minor evidence to suggest that ... the aircraft would have been there.”

Hishammuddin said it was possible the plane kept flying after dropping off of radar. "Of course, this is why we have extended the search," he said.

The Malaysians spent much of today's news conference dismissing earlier leads.

"I’ve heard of many incidents from many sources. Like we have said from the start, we have looked at every lead and in most cases — in fact in all cases — that we have pursued, we have not found anything positive," Hishamuddin said.

He said that pictures of three large objects floating in the South China Sea posted Wednesday on a Chinese government website were not debris from the missing plane.

"A Malaysian maritime enforcement agency surveillance plane was dispatched this morning to investigate potential debris shown on Chinese satellite images. We deployed assets, but found nothing. We have contacted the Chinese Embassy who notified us this afternoon the images were released by mistake and did not show any debris from MH370," he said.

Hishamuddin also dismissed a report by the Wall Street Journal that signals sent by the plane's Rolls Royce engine indicated the plane kept flying for up to five hours. He didn't dispute the plane could have kept flying, but said Rolls Royce did not receive any signals from the engine after it vanished from radar.

Earlier in the search, two oil slicks were determined to not be from the plane and an orange object thought to be part of the plane's door was investigated and found to be unrelated.
http://abcnews.go.com/Int(...)an/story?id=22894802
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:15:22 #134
155616 Proximo
For god, king & country
pi_137698561
De Amerikanen zijn de luie houding van de Maleiers dus beu :P
Life is visceral, rather than intellectual. And the most visceral practitioners of life are those who characterise themselves as “intellectuals”
pi_137698570
quote:
Dat zeg ik al sinds vanmorgen, hier moeten ze zoeken, onder India
quote:
The airplane went down within an approximate 20 mile radius of N13 30' 00''/E97 30' 00''
pi_137698606
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:15 schreef RVer het volgende:

[..]

[..]

Ga gewoon weg met je onzin
pi_137698627
quote:

[..]

[..]

als er iets niet onder India ligt dan is het wel dat punt wat jij zegt :')
pi_137698635
quote:
Huh, maar het is toch al ontkracht dat hij nog vier uur doorgevlogen is?
If not now, then when.
pi_137698647
quote:

[..]

[..]

Kan je nog eens herhalen hoe je daar bij kwam?
  Moderator donderdag 13 maart 2014 @ 17:18:17 #140
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137698649
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:13 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

mijn nokia 3310 gaat normaal twee weken mee ;)
maargoed, het hele telefoonverhaal blijft onzin natuurlijk.
Maar daar heb je geen whatsapp op he :P En nee, ik geloof er ook niet in.

Vind dit nieuwe verhaal maar vaag. Om in de Indische Oceaan te geraken zou het teruggevlogen moeten zijn over Maleisiė en Indonesiė? Dat is toch helemaal onlogisch?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_137698658
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:17 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Dacht ik ook ja :') snap er echt he-le-maal niks meer van. :D
pi_137698676
quote:

[..]

Ik denk dat de Amerikanen niet zoveel vertrouwen hebben in de tegenstrijdige berichten.
pi_137698684
quote:

[..]

alles wordt meteen ontkracht door de Maleisische regering en airline personeel.
pi_137698695
Abbo.
pi_137698811
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dacht ik ook ja :') snap er echt he-le-maal niks meer van. :D
Echt belachelijk dat er in deze tijd van technologische hoogstandjes nog zoveel onduidelijkheid is.
If not now, then when.
pi_137698820
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:18 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Kan je nog eens herhalen hoe je daar bij kwam?
Ik zelf niet, een voormalige majoor uit het Amerikaanse leger zegt dat, inlichtingenofficier
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=8&t=10431
  donderdag 13 maart 2014 @ 17:24:04 #147
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_137698829
Is dat kreng nou al gevonden of niet?
En altijd het laatste woord.
  Eindredactie Games donderdag 13 maart 2014 @ 17:25:40 #148
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_137698873
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:09 schreef MaJo het volgende:
dat is omdat het netwerk verbinding zoekt met de laatste zendmast. Dat betekent nog niet dat er ook daadwerkelijk overgaat.
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_137698878
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:23 schreef RVer het volgende:

[..]

Ik zelf niet, een voormalige majoor uit het Amerikaanse leger zegt dat, inlichtingenofficier
http://www.rvcommunity.net/viewtopic.php?f=8&t=10431
Je vergeet erbij te zeggen dat hij dat via 'remote viewing' ziet _O-
pi_137698898
Goed geschreven stukje wel:

quote:
Diederik_de_Groot • 2 uur geleden
Elders las ik in dit verband, dat - aangenomen, dat het toestel inderdaad nog vier uur zou (hebben kunnen) zijn doorgevlogen en aangenomen, dat dit op een relatief gecontroleerde wijze zou zijn gebeurd en wel door zeer ervaren piloten (al dan niet afkomstige van de (daartoe al dan niet gedwongen) originele flight-crew) - het toestel mogelijk "het Arabisch schiereiland zou hebben kunnen bereikt" (hoewel de hier weergegeven actieradius cirkel dat niet direct doet vermoeden).

Met in het verlengde van die potentiėle locatie-opgave natuurlijk de impliciete suggestie, dat het een operatie zou kunnen zijn, die zou kunnen zijn gepland en uitgevoerd door een aan Al Kaida-gerelateerde organisatie en het vliegtuig dus op of nabij Orthodox-Sunni territory zou kunnen zijn geland. (*).

Uitgaande van een dergelijk (geavanceerd) kapingsscenario, zou het toestel mogelijk op een dergelijke locatie worden geprepareerd voor een terroristische aanslag a la WTC.

Indien - minimaal op hoofdlijnen - bewaarheid, zou dit zeker een nieuw hoofdstuk (van sophisticated terrorism) kunnen inluiden.

Aan de andere kant kan men zich afvragen of - indien dit al een voorbeeld van neo-terrorisme zou zijn - het plegen van majeure geavanceerde terreur-aanslagen niet veel eenvoudiger met behulp van drone-technologie te realiseren zou zijn (**).

Merkwaardig - en inderdaad een aanvullend / ondersteunend argument voor een dergelijk science fiction-gelijkend kaping-scenario - is ook de kennelijke constatering van de "nabestaanden", dat de (technische) mobiele verbinding met de passagiers niet tot stilstand is gekomen.

Maar dat zou weer kunnen betekenen, dat de mobieltjes en andere communicatie apparatuur weer - door een instantie als de NSA bijvoorbeeld - relatief makkelijk via GPS zou zijn te lokaliseren.

Hetgeen echter niet hetzelfde is als het lokaliseren van het toestel, omdat lieden die een dergelijke kaping zouden organiseren, zeker geanticipeerd zullen hebben op dergelijke ontwikkelingen.

Echter, indien - nog steeds uitgaande van een geavanceerd kapingsplot - men zou hebben willen anticiperen op de ontdekkings-optie als gevolg van de communicatie-apparatuur van de passagiers, dan zou men de apparatuur toch (als afleidingsmanoeuvre) wel in zee hebben gedumpt of anderszins gesaboteerd, zodat de achterblijvers zouden denken, dat het toestel inderdaad zou zijn verongelukt.

Ook blijft het vreemd, dat - nog steeds redenerend langs de lijnen van een kapingsscenario - de technisch hoogopgeleide kapingsorganisatie, niet zou hebben geanticipeerd op de automatische gegevens-doorgifte van de motoren aan de fabrikant (BOEING).

Nog even door-redenerende : Omdat dit (nog steeds theoretische) kaping-scenario al (minimaal vier dagen) langer bekend zou hebben kunnen zijn bij de westerse (en mogelijke Aziatische) veiligheidsdiensten - maar men om tactische redenen over dit gegeven niets zou hebben gepubliceerd - moet rekening worden gehouden met de mogelijkheid, dat deze diensten inmiddels wel (ongeveer) weten, waar het toestel zich zou bevinden.

(*) Of het toestel is - tijdens een dergelijke (nog steeds hypothetische) kaping-expeditie - alsnog verongelukt natuurlijk...

(**) Het is sowieso een kwestie van tijd, totdat ook terroristische organisaties hun aanslagen met behulp van dergelijke drone technologie zullen gaan plegen.

Hoewel op zich al een verontrustende gedachte, maar als drone-technologie daarnaast ook nog eens zou worden gecombineerd met stealth-technologie dan ligt een bijna onbegrensd veld van mogelijkheden open en kan de mensheid zich opmaken voor "spannende tijden"..

Vragen vragen vragen....
NRC.nl
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')