Dan is de wacht niet veel langer dan het duurt om uit de lucht te vallen, tijdens de vlucht nog hoop, na het landen op een rijtje.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja wat anders eigenlijk? Dat is natuurlijk wel spectaculairderMaar meteen afschieten is wel wat logischer me dunkt
leuke boot!quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:44 schreef Arthur_Spooner het volgende:
USS Kidd, het schip dat in de Indische Oceaan gaat zoeken.
[ afbeelding ]
Gratis kogel of zoquote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef OEM het volgende:
Misschien kunnen we een prijs uitreiken aan de 100e user die over de telefoons begint?
begint...quote:
die zijn dan boven zee al gedumpt om weer wat lichter te zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:41 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Alsof ze dan een week later al die mensen weer inladen voor de aanslag
Zeer onwaarschijnlijk idd. Jammer dat het geen ryanair toestel betreft, anders hadden we dit met zekerheid kunnen uitsluiten.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het vliegtuig was vrij licht (227 van de 305 stoelen bezet), dus het zou iets langer kunnen doorvliegen op de kerosine, lijkt me.
Maar gelijk 5 uur langer? Neuh, lijkt me onzin.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
Zeer onwaarschijnlijk idd. Jammer dat het geen ryanair toestel betreft, anders hadden we dit met zekerheid kunnen uitsluiten.
Dan was ook niemand gaan zoekenquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef eight het volgende:
Zeer onwaarschijnlijk idd. Jammer dat het geen ryanair toestel betreft, anders hadden we dit met zekerheid kunnen uitsluiten.
quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:53 schreef eight het volgende:
[..]
Hoelang is het van KUL naar PEK?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het vliegtuig was vrij licht (227 van de 305 stoelen bezet), dus het zou iets langer kunnen doorvliegen op de kerosine, lijkt me.
Maar gelijk 5 uur langer? Neuh, lijkt me onzin.
00:50 - startquote:Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef Printerkabel het volgende:
[..]
Hoelang is het van KUL naar PEK?
Als die kist vol getankt is kan ie toch wel langer dan 5 uur doorvliegen?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef OEM het volgende:
Misschien kunnen we een prijs uitreiken aan de 100e user die over de telefoons begint?
quote:
zeker via zo'n telefoon die eindelijk werd opgenomenquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:02 schreef Me_Wesley het volgende:
Ik hoorde trouwens dat die kist nog 4 uur is doorgevlogen
Hij was toch nog maar 40 min onderweg toen hij van de radar verdween?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
00:50 - start
02:40 - van de radar (zeg 2 uur vliegen)
ja toen hij van de radar verdween op z'n route, maar je kunt ook beginnen met rekenen (wat er nog over zou zijn aan brabdstof) vanaf het laatste punt dat het mogelijk gespot is ten noorden van de strata van malakkaquote:Op donderdag 13 maart 2014 18:03 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Hij was toch nog maar 40 min onderweg toen hij van de radar verdween?
Pas om 2.40 uur heeft de luchtverkeersleiding gemeld dat ie verdwenen was.
Ja, dat vind ik vaag. Ik dacht inderdaad 01:21 gelezen te hebben maar dacht dat het later was bijgesteld naar 02:40?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:03 schreef MartijnA3 het volgende:
[..]
Hij was toch nog maar 40 min onderweg toen hij van de radar verdween?
Pas om 2.40 uur heeft de luchtverkeersleiding gemeld dat ie verdwenen was.
Ja het schijnt nu ook dat er mensen met valse paspoorten waren, dus moet wel kaping zijn.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
zeker via zo'n telefoon die eindelijk werd opgenomen
Dat moment is onbekend dacht ik? En onbevestigd.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja toen hij van de radar verdween op z'n route, maar je kunt ook beginnen met rekenen (wat er nog over zou zijn aan brabdstof) vanaf het laatste punt dat het mogelijk gespot is ten noorden van de strata van malakka
Er schijnt ook iets met een vliegtuig te zijn. Echt raar man. Weet je daar meer over?quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:05 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja het schijnt nu ook dat er mensen met valse paspoorten waren, dus moet wel kaping zijn.
Er is een oude Sovjet-basis in Xinjiang als het goed is.quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan stonden ze nu op Xinjiang, op de Ryanairwebsite aangeduid als "Beijing".
Dat ligt toch helemaal niet bij elkaar in de buurt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 17:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dan stonden ze nu op Xinjiang, op de Ryanairwebsite aangeduid als "Beijing".
Ik kijk alleen nog maar naar avherald,com.quote:Op donderdag 13 maart 2014 18:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik vaag. Ik dacht inderdaad 01:21 gelezen te hebben maar dacht dat het later was bijgesteld naar 02:40?
Dat is het probleem met deze zaak. Ik denk dat onze OP vele malen beter is dan de berichtgeving van de autoriteiten, maar het blijft updaten, aanpassen, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |