abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 maart 2014 @ 17:41:03 #1
263417 Keyos
Like a Boss
pi_137662578
Omdat ik de lapo had en het tijd werd voor een nieuw topic. Aanvullen mag. :Y).

Pinkpop vindt plaats in het Pinksterweekend op 7-8-9 juni 2014. Het festival zal in 2014 voor de 45ste keer plaatsvinden, een uniek record. Sinds 1990 is Pinkpop opgenomen in het Groot Guinness Book Of Records als het oudste onafgebroken georganiseerde popfestival in Nederland, (maar volgens velen zelfs van Europa).

De enige echte officiële kaartverkoop start op zaterdag 15 maart 2014 om 10.00 uur via www.ticketmaster.nl. Er zijn zowel weekendkaarten als dagkaarten beschikbaar. Vóór die datum zijn er géén officiële entreekaarten verkrijgbaar. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl en www.ticketsenconcertkaarten.nl
Neem bij vragen eerst contact op met Buro Pinkpop: info@pinkpop.nl

Volgt.

Zaterdag
Mainstage:
Flogging Molly
Ed Kowalczyk
John Mayer
The Rolling Stones

3FM Stage:
Bastille
Joe Bonamassa

Brand Bier Stage:
Les Djins
Epica
White Lies

Zondag
Mainstage:
Chef'Special
Ed Sheeran
The Kooks
Editors
Arctic Monkeys

3FM Stage:
Rudimental
HAIM
Robert Plant And THe Sensation Spaceshifters
Limp Bizkit

Brand Bier Stage:
Twenty One Pilots
John Newman
Portugal The Man
The Boxer Rebellion
North Mississippi Allstars

Maandag
Mainstage:
Mastodon
Biffy Clyro
Rob Zombie
Avenged Sevenfold
Metallica

3FM Stage:
Jett Rebel
Kodaline
Paolo Nutini
Jake Bugg
Stromae
Arcade Fire

Brand Bier Stage:
Clean Bandit
Ghost
Bombay Bicycle Club
Gogol Bordello

Volgt.

[ Bericht 19% gewijzigd door D_A op 12-03-2014 17:47:18 ]
The Only Thing We Learn From History Is That We Learn Nothing From History - Hagel.
pi_137662710
Om misverstanden te voorkomen, FRS verkoopt dit jaar geen kaarten.
pi_137662723
Nog even een reactie op je laatste post in het vorige topic, ik denk dat ik dan inderdaad de meeste zekerheid heb. Alleen zit ik wel met het probleem dat maar één van ons twee het bedrag voor Pinkpop op de bankrekening heeft staan (ja ja, arme studenten), dus dat zal niet gaan. Wel kan ik nog terwijl ik in de winkel ben het ook nog telefonisch proberen via Ticketmaster, al heb ik geen idee hoe dat zal gaan. In ieder geval bedankt voor de reacties! Ik denk ook dat het beter zal gaan in een winkel :)
Music is everybody's possession. It's only publishers who think that people own it.
pi_137662733
had op z'n minst dan even tijd genomen om het programma aan te vullen ;)
  Moderator / FOK!Fotograaf woensdag 12 maart 2014 @ 17:47:40 #5
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137662774
quote:
0s.gif Op woensdag 12 maart 2014 17:46 schreef Retarded het volgende:
had op z'n minst dan even tijd genomen om het programma aan te vullen ;)
Aangepast ^O^
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_137662792
Ik heb namelijk ook een aantal keer gehad dat ik concertkaartjes wilde kopen, maar niet eens in het systeem van ticketservice kon komen... Ik heb het idee dat ze er bij fysieke verkoopadressen altijd makkelijker in kunnen komen :)
Music is everybody's possession. It's only publishers who think that people own it.
pi_137662872
gaat via een andere server. Sommige verkoopadressen hebben echt hardcopy kaarten, maar de meeste zullen via Ticketservice printer kopen (de tickets die je ook in de brievenbus krijgt). Dat gaat meestal vrij vlot ja .. als je er een snelle werker achter zet :)

maar zoals ik zei ... ik ga gewoon lekker achter de laptop, en paar vrienden ook. Heb voor Lowlands altijd als eerste van de groep kaarten gehad dankzij een stabiele en vlotte verbinding, dus gok dat het wel goed komt.
pi_137663523
Heerlen en Sittard hebben beide hardcopy kaarten. Ga daar lekker in de rij staan. Meteen sfeer :7
pi_137663692
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Heerlen en Sittard hebben beide hardcopy kaarten. Ga daar lekker in de rij staan. Meteen sfeer :7
Die zijn toch vanaf dit jaar afgeschaft?
pi_137663732
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:22 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:

[..]

Die zijn toch vanaf dit jaar afgeschaft?
Niks van meegekregen
pi_137663770
HEUJ, net op het nieuws. Stones naar pinkpop.

Kom maar op met al die bejaarden :7
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:11:09 #12
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_137665598
Spuit 11 mode: heerlijke line-up! _O_ _O_ _O_ En niet alleen de Stones (die ik toch heel graag wel eens wil zien), ook Biffy Clyro, Arctic Monkeys, Rudimental. Super, kijk er nu al naar uit. Nu maar hopen dat we kaarten kunnen krijgen bij Satisfaction zaterdag
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:12:15 #13
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_137665669
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 18:16 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ik ga ook in Heerlen, zal een vroege worden :P :7
Zin in ouderwets in de rij staan :9 De afgelopen 2 jaar was het niet zo druk
pi_137666082
Podium van Metallica wordt dit keer gebruikt. Is nog een slag groter als het normale podium van Pinkpop
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:21:39 #15
247887 Takaiki
Obladi, oblada life goes on
pi_137666104
Al verschillende keren het aanbod gekregen om te komen, slaapadres dit dat...
Als het aanbod nog steeds geldt probeer ik gewoon aan een zaterdagkaart te komen ^O^
Sometimes you're the windshield
Sometimes you're the bug
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 maart 2014 @ 19:21:54 #16
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137666109
De Stones kosten 'miljoenen'.
pi_137666183
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:21 schreef Pino112 het volgende:
Joh. Het zou pas nieuws zijn als ze minder dan een miljoen vragen :P
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 maart 2014 @ 19:23:36 #18
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137666210
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Joh
Bruce was een miljoen toch?
pi_137666294
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:23 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Bruce was een miljoen toch?
2009 9 ton, 2012 rond het miljoen
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 12 maart 2014 @ 19:26:45 #20
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137666377
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:25 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

2009 9 ton, 2012 rond het miljoen
Als ik aan 'miljoenen' denk, denk ik al gauw aan 3 a 4 miljoen, vind ik een best groot verschil eigenlijk.
  woensdag 12 maart 2014 @ 19:29:38 #21
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_137666512
Uitstekende lineup als je het mij vraagt ^O^
pi_137666725
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Podium van Metallica wordt dit keer gebruikt. Is nog een slag groter als het normale podium van Pinkpop
Alleen de maandag dan neem ik aan? Doet Metallica sowieso wel vaker
pi_137666761
quote:
1s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:34 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Alleen de maandag dan neem ik aan? Doet Metallica sowieso wel vaker
Nee, ze hebben er een paar van. Het is niet te doen om binnen 12 uur van podium te wisselen. Heb je normaal een week voor nodig :) De andere 2 worden datzelfde weekend op Rock Am Ring en Rock Im Park gebruikt
pi_137666971
quote:
14s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Nee, ze hebben er een paar van. Het is niet te doen om binnen 12 uur van podium te wisselen. Heb je normaal een week voor nodig :) De andere 2 worden datzelfde weekend op Rock Am Ring en Rock Im Park gebruikt
Ah nou die kunnen de Stones mooi lenen dan, al was het volgens mij jaren geleden zo op Werchter dat het extra deel was afgedekt, en alleen op de Metallica dag te gebruiken was.
pi_137669463
Line-up kan sinds jaaaaren eindelijk meekomen met bijv. Werchter en Pukkelpop. Daarvoor hulde.

Ik denk zelfs dat ik kaarten voor de zaterdag ga kopen, omdat Jagger. Moet ze toch eens in een festival setting zien. Ik neem de terrein-indeling (ongezellig en onpraktisch) en de sfeer (i.v.m. veel andere festivals vrij saai en "Nederlands") op de koop toe :D
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_137677009
Mensen vraagje: ik wil graag een dagkaart gaan kopen voor Pinkpop. Ik weet alleen niet wat het handigst is: via internet of bij een VVV. Internet zal wel chaos worden gezien The Stones? Ik wil overigens de laatste dag(maandag) gaan. Wat is het handigst?

Edit: laat maar. Ik ga eerst even dit topic goed doorlezen. Zal vast wel ergens een antwoord staan ;)
pi_137682632
God, nou mijn plan om naar Concerto of Fame te gaan in Amsterdam lijkt een goed idee, maar dan moet ik toch maar erg vroeg die kant op vrees ik. :P ben er nog niet uit naar welke ik ga... baal zo dat de FRS nou nu net weg is in Almere. :(
Deze line up is te goed... ik wil echt 3 dagen gaan. The Stones zijn een van mijn favo bands, maar dat zijn vele andere ook die komen, dus ik wil echt gaan. :') ach ik ben binnen 20 minuten in Amsterdam dus die extra 10 euro is geen probleem.
pi_137682832
Krijgen we nu over 10 of 15 jaar ook een soort Andere Tijden Sport maar dan met een reconstructie hoe of wie verantwoordelijk was voor het binnenhalen van de Stones. _O-

Ik vind het een prachtige prestatie. :7
pi_137683503
Ik weet sowieso al zeker dat ik wil gaan, maar ben ook nog aan het twijfelen hoe ik aan de kaartjes ga komen. Zit doorgaans in Maastricht, maar dan zou ik dus óf naar Sittard kunnen gaan, óf via internet proberen. Maar ik ben bang dat het in de winkel snel uitverkocht is of zo, dat ze een limiet hebben wat ze per winkel mogen verkopen?

Ik wil graag met een paar anderen gaan. Wat gebeurt er als die kaartjes kopen en ik ook? Als je kaartjes over hebt, kun je die dan gemakkelijk doorverkopen (niet tegen winst)?
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 13 maart 2014 @ 08:10:38 #31
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137683729
quote:
7s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:21 schreef Pino112 het volgende:
3,5
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 13 maart 2014 @ 08:52:08 #32
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137684166
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:10 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

3,5
quote:
10s.gif Op woensdag 12 maart 2014 19:26 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Als ik aan 'miljoenen' denk, denk ik al gauw aan 3 a 4 miljoen, vind ik een best groot verschil eigenlijk.
Nice.
pi_137684522
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 08:10 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

3,5
Is dat inclusief alles er om heen? Catering, die compounds etc.?

Dan is dit toch een hele dure Pinkpop. Want Metallica zal ook niet voor minder dan een miljoen komen. En Arcade Fire zal ook rond die koers zitten.
pi_137684747
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dan is dit toch een hele dure Pinkpop. Want Metallica zal ook niet voor minder dan een miljoen komen. En Arcade Fire zal ook rond die koers zitten.
Ze hebben ongeveer 10 jaar kunnen sparen met die matige line-ups van de vorige edities.
pi_137685112
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:16 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Excl. compound etc. Las wel dat ze niet veel contractuele dingen erin hadden staan. Ze willen een catwalk het publiek in. En dat was het. Nouja een compound maar dat willen Metallica en Arctic Monkeys ook. Ze eten zelfs mee met de lokale catering. Dat viel Smeets 100% mee.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_137685365
Wel echt een idiote bak geld, ik vind het wel echt in alle opzichten een zéér overheersende naam. Als je kijkt naar wat bv. op Rock am Ring de headliners zijn (Kings of Leon, Linkin Park, Metallica, Iron Maiden), dan had je volgens mij 3 er van kunnen pakken en nog geld over kunnen houden. Nou is dat iets te metal voor Pinkpop verder, maar het idee...

Maar goed, als er één band is die zo'n idiote (imho) gage waard is dan zouden het The Stones zijn natuurlijk. Ben wel benieuwd wat het idee achter deze enorme investering in Pinkpop is, wat hier gisteren ook al werd opgemerkt; waar je The Stones ook neerzet, het verkoopt uit... dus waarom perse Pinkpop. Laatste eerbetoon aan Jan, gaat hij stoppen ofzo? Of wil Mojo toch de 'oudere' festivals een boost geven nu Lowlands ook wat minder loopt dan voorgaande jaren?

Ik weet nog dat hij jaren terug RHCP boekte, met pijn in zijn hart eigenlijk, want ze deden nooit mee aan stadionknallers, toen werd het dat ze nooit meer dan een miljoen wilden betalen, en kwam Coldplay voorbij, en had hij later spijt van het geld voor Coldplay (of iets in die richting), en nu drieeenhalf miljoen eurootje voor The Stones. Ik vind het redelijk doorgeslagen. Ik snap dat je het als boeker hebt te betalen als je ze wil, maar het gaat natuurlijk nergens meer over.
pi_137685429
Waarom Arcade Fire een miljoen trouwens, kom op zeg, bandjes als Arctic Monkeys, Editors, Arcade Fire, het is heus populair, maar waar gaan we heen als die al na krap 5 albumpjes een miljoen gaan vragen voor een festivalshow :') Dat de bands die >20 jaar meedraaien dat vragen kan ik érgens nog begrijpen...
pi_137685681
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:59 schreef Loveless85 het volgende:
Waarom Arcade Fire een miljoen trouwens, kom op zeg, bandjes als Arctic Monkeys, Editors, Arcade Fire, het is heus populair, maar waar gaan we heen als die al na krap 5 albumpjes een miljoen gaan vragen voor een festivalshow :') Dat de bands die >20 jaar meedraaien dat vragen kan ik érgens nog begrijpen...
Om dat Arcade Fire wereldwijd huge is :). En ze dat op andere festivals wel gewoon uitbetaald krijgen.
pi_137685810
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Om dat Arcade Fire wereldwijd huge is :). En ze dat op andere festivals wel gewoon uitbetaald krijgen.
Mjah, ik vind het waanzin, zeker als ze hier niet dusdanig populair zijn als in andere landen. We kunnen hier ook Die Toten Hosen boeken voor 1,5 miljoen, want ja, die zijn ook in het buitenland huge?
pi_137685946
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Mjah, ik vind het waanzin, zeker als ze hier niet dusdanig populair zijn als in andere landen. We kunnen hier ook Die Toten Hosen boeken voor 1,5 miljoen, want ja, die zijn ook in het buitenland huge?
Nee die zijn alleen in Duitsland huge (en Oostenrijk een beetje). Arcade Fire is huge in VS, Canada, Frankrijk, Duitsland, Spanje, UK, Australië etc.
pi_137686030
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:17 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Nee die zijn alleen in Duitsland huge (en Oostenrijk een beetje). Arcade Fire is huge in VS, Canada, Frankrijk, Duitsland, Spanje, UK, Australië etc.
Je snapt m'n punt neem ik aan, je gaat een miljoen betalen omdat een band NIET in Nederland huge is. Ik zie daar geen logica in, het zou ze/mojo/Jan sieren als die gasten hun gage aanpassen JUIST zodat ze hier meer geboekt worden en ook populairder worden. Ik zie echt 0,0 logica in 'ze zijn groot in het buitenland, dus wij moeten HIER een miljoen aftikken'. Dan zou ik ze lekker laten schieten.
pi_137686090
Een miljoen voor Arcade Fire - om ze vervolgens op de 3FM Stage te gooien? Gaar. Denk eerder aan de helft van dat bedrag, misschien nog wel wat minder.
I'm a peace-loving decoy, ready for retaliation
pi_137686362
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:20 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je snapt m'n punt neem ik aan, je gaat een miljoen betalen omdat een band NIET in Nederland huge is. Ik zie daar geen logica in, het zou ze/mojo/Jan sieren als die gasten hun gage aanpassen JUIST zodat ze hier meer geboekt worden en ook populairder worden. Ik zie echt 0,0 logica in 'ze zijn groot in het buitenland, dus wij moeten HIER een miljoen aftikken'. Dan zou ik ze lekker laten schieten.
Ach ik ben er heel blij mee :P boeit me niet wat er kost. En voor een Rolling Stones kun je inderdaad EN een Kings Of Leon EN een Linkin Park EN een ander goedkope headliner boeken. Maar met Rolling Stones op je affiche laat je wel je gezicht zien als festival binnen Europa. Het heeft ook wat met prestige te maken. En ik vind dat ze naast The Stones ook hun geld goed besteed hebben, bijvoorbeeld op de zondag staan geen grote stadion acts. Maar allemaal wel mooie HMH namen wat bij elkaar een fijne dag vormt. Misschien vind ik de zondag over het geheel gezien nog het leukste zelfs :).
pi_137686767
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Ach ik ben er heel blij mee :P boeit me niet wat er kost. En voor een Rolling Stones kun je inderdaad EN een Kings Of Leon EN een Linkin Park EN een ander goedkope headliner boeken. Maar met Rolling Stones op je affiche laat je wel je gezicht zien als festival binnen Europa. Het heeft ook wat met prestige te maken. En ik vind dat ze naast The Stones ook hun geld goed besteed hebben, bijvoorbeeld op de zondag staan geen grote stadion acts. Maar allemaal wel mooie HMH namen wat bij elkaar een fijne dag vormt. Misschien vind ik de zondag over het geheel gezien nog het leukste zelfs :).
Zondag is best een lekker dagje ja, en ik snap ook wel dat ze de Stones pakken als je ze kan krijgen, maar manmanman het is wel een sloot geld zeg, je had inderdaad ook gewoon een paar prima headliners kunnen pakken voor 3,5 mil, maar das lang niet zo onderscheidend als dit natuurlijk. Als Linkin Park en/of Metallica er staat is het geen groot nieuws, nu was het op het NOS journaal en zat Jan gelijk bij DWDD. Dus ik snap Pinkpop best, ik vind alleen die gages nogal extreem worden. Als festival is het natuurlijk slikken of stikken wat dat betreft verder.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 13 maart 2014 @ 10:59:53 #45
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137687250
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef Herpderphawk het volgende:
Een miljoen voor Arcade Fire - om ze vervolgens op de 3FM Stage te gooien? Gaar. Denk eerder aan de helft van dat bedrag, misschien nog wel wat minder.
Arcade Fire heeft wel meer gekost.
pi_137687444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:22 schreef Herpderphawk het volgende:
Arcade Fire was meer een strategische zet in de richting van Lowlands/Best Kept Secret/Rabbit Hole. Arcade Fire is DE alternatieve headliner van dit jaar. Kijk eens naar de headliners van de festivals. Niemand haalt het bij Arcade Fire. Vorig jaar werd Queens of the Stone Age ook op 3FM Stage gegooid. Die hadden de eis dat ze op een podium headliner zijn. Omdat toendertijd het nieuwe album nog niet uit was (net voor de tour gereleased) wisten ze niet als ze headstage konden houden en dan zet je het op 3FM neer. Denk zeker dat AF dezelfde regel heeft in het contract.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_137687527
Heb elders gelezen dat Arcade Fire een van de "lastigste" management teams heeft van dit moment. Schijnen nog al strenge eisen te hebben. Dus prima boeking voor Pinkpop.
pi_137687546
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:08 schreef indiaantje89 het volgende:
Heb elders gelezen dat Arcade Fire een van de "lastigste" management teams heeft van dit moment. Schijnen nog al strenge eisen te hebben. Dus prima boeking voor Pinkpop.
Prima management dus ook als ze de band voor 1mil+ weg weten te zetten in een land waar ze niet huge zijn :D
pi_137687600
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 09:57 schreef Loveless85 het volgende:

Of wil Mojo toch de 'oudere' festivals een boost geven nu Lowlands ook wat minder loopt dan voorgaande jaren?

Dit kan het natuurlijk nooit zijn. Ze zijn niet net anderhalve maand bezig met the stones omdat lowlands niet uitverkoopt. :')
pi_137687716
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Prima management dus ook als ze de band voor 1mil+ weg weten te zetten in een land waar ze niet huge zijn :D
Dat kun je wel zeggen, en ze hebben ook nergens "hits" gescoord. Dat maakt het wel knap om dan toch overal te mogen headlinen. Beetje zelfde als Arctic Monkeys, die zijn over de breedte heel sterk.
pi_137687738
quote:
1s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:11 schreef portie het volgende:

[..]

Dit kan het natuurlijk nooit zijn. Ze zijn niet net anderhalve maand bezig met the stones omdat lowlands niet uitverkoopt. :')
Er is al 2 jaar wat gemor over Lowlands, die hebben ook wat mindere line-ups achter de rug. Maar eens, het zal niet zijn omdat het dit jaar minder verkoopt. Vraag me wel af waarom Mojo het op Pinkpop zet, en waarschijnlijk Pinkpop dus wat extra centjes toeschuift gezien de Stones gage en dat ze verder nog een prima line-up neerzetten ^O^

Wellicht willen de Stones alleen festivals doen? En dan kan je weinig andere kanten op? Alhoewel ze ook voor Metallica volgens mij toen wel eens gewoon een eendagsfestivalletje in de Goffert uit de grond hebben gestampt.
pi_137687930
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Er is al 2 jaar wat gemor over Lowlands, die hebben ook wat mindere line-ups achter de rug. Maar eens, het zal niet zijn omdat het dit jaar minder verkoopt. Vraag me wel af waarom Mojo het op Pinkpop zet, en waarschijnlijk Pinkpop dus wat extra centjes toeschuift gezien de Stones gage en dat ze verder nog een prima line-up neerzetten ^O^

Wellicht willen de Stones alleen festivals doen? En dan kan je weinig andere kanten op? Alhoewel ze ook voor Metallica volgens mij toen wel eens gewoon een eendagsfestivalletje in de Goffert uit de grond hebben gestampt.
Pinkpop zat jaren in een dip en kreeg veel negatieve publiciteit (wat nu Lowlands heeft). Dit jaar hebben ze Pinkpop een flinke boost gegeven, en is het niet meer het "lachertje" van het jaar.
pi_137687980
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Pinkpop zat jaren in een dip en kreeg veel negatieve publiciteit (wat nu Lowlands heeft). Dit jaar hebben ze Pinkpop een flinke boost gegeven, en is het niet meer het "lachertje" van het jaar.
True, ze staan er gelijk wel weer. Alhoewel gisteren op de Pinkpop site zo'n twitterfeed stond van mensen die over #pp14 twitterden, en daar zag je toch een hoop reacties ala 'dan toch maar naar Pinkpop', of 'Ik hou helemaal niet van Pinkpop maar ik moet wel' voorbij komen _O- :+
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:35:08 #54
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_137688311
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:16 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Metallica tourde toen met een festivalrond, dat was niet bedacht door Mojo. Sonisphere bestaat nog steeds in een paar landen.
pi_137688557
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef AgeEll het volgende:

[..]

Metallica tourde toen met een festivalrond, dat was niet bedacht door Mojo. Sonisphere bestaat nog steeds in een paar landen.
Nee precies, maar je hebt natuurlijk wel dat bands een festival tourtje doen, en er dan een mouw aangepast wordt. Metallica zal ook niet helemaal zelf de boel opgezet hebben destijds, ik neem aan dat Mojo wel de locatie e.d. geregeld heeft.
  donderdag 13 maart 2014 @ 11:51:03 #56
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_137688779
Nog nooit naar Pinkpop geweest, maar deze line-up maakt het wel interessant moet ik zeggen.
pi_137689076
Goede line-up, maar een gaar festival verder. Daarbij heb ik andere belangrijke verplichtingen dat weekend, dus dit jaar wederom niet naar Landgraaf.

Blijft de pinkpopteller wederom op 2 steken.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_137689220
WAT EEN DROOM LINE-UP!

Even serieus. Rolling Stones! Wauw. Zo vet om dat eindelijk een keer mee te maken! John Mayer. Super top. Met zijn nieuwe pop-imago wat minder, maar het album Continuum behoort echt tot een van mijn favorieten. Metallica! Hiervoor zou ik een dagkaart kopen eerst, door Stones een heel weekend maar wat heb ik hier zin in! Ik weet nog goed hoe ik als wannabe-metalhead in klas 2 door de school liep met Metallica op mijn oren. Arctic Monkeys, fuck yeah! Na twee keer Franz Ferdinand hebben gezien, ben ik hier nu weleens aan toe! Arcade Fire, Limp Bizkit, Haim en ga zo maar door. Wat ontzettend gaaf. YEAH.
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:52:44 #59
10863 AgeEll
pi_137690510
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Nee precies, maar je hebt natuurlijk wel dat bands een festival tourtje doen, en er dan een mouw aangepast wordt. Metallica zal ook niet helemaal zelf de boel opgezet hebben destijds, ik neem aan dat Mojo wel de locatie e.d. geregeld heeft.
ja das. Was trouwens geen succes en daardoor geen metalfestival meer in NL van mojo. Hoewel Fortarock dat wel aardig heeft opgepakt.
  donderdag 13 maart 2014 @ 12:53:56 #60
10863 AgeEll
pi_137690543
Tis dat het valt in het weekend van Rock am Ring. Anders wel een dag of maybe zelfs een weekend gegaan.
pi_137690787
Mensen. Kun je ook tegelijk een weekend + een dagkaart kopen of moet het apart?
pi_137691772
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef Grazzle het volgende:
Ik geloof van wel :)
pi_137692210
Hoe lang verwachten jullie dat er weekendkaartjes te krijgen zijn? Moet ik 10 uur 's ochtends klaarzitten of valt het wel wat mee?
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:53:23 #64
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_137692295
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:50 schreef Lenoire het volgende:
Hoe lang verwachten jullie dat er weekendkaartjes te krijgen zijn? Moet ik 10 uur 's ochtends klaarzitten of valt het wel wat mee?
Voorgaande edities gingen de weekendkaarten minder hard dan de dagkaarten. Hoewel ik maar het zekere voor het onzekere zou nemen.
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
pi_137692326
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef Grazzle het volgende:
:Y
  donderdag 13 maart 2014 @ 13:58:07 #66
228665 Peter88Online
pi_137692433
Ik twijfel erover om naar een fysiek verkooppunt te gaan voor tickets. Dat heb ik 2 jaar geleden ook gedaan voor dagkaarten bij een Free Record Shop, maar die zijn er natuurlijk nu niet meer. Want toen scheelde mij dat een hoop. Ik stond er toen slecht om iets van 10 andere mensen te wachten vanaf 08:00.
pi_137692869
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 12:52 schreef AgeEll het volgende:

[..]

ja das. Was trouwens geen succes en daardoor geen metalfestival meer in NL van mojo. Hoewel Fortarock dat wel aardig heeft opgepakt.
Fortarock doet het prima, maar goed, die hebben ook het geluk van Rock am Ring in de buurt natuurlijk ;) Fields of Rock was het destijds volgens mij toch? Begonnen leuk, maar inderdaad niet veel meer geworden daarna. Wat dat betreft zijn Nederlandse metalfestivals nooit echt een lang leven beschoren, misschien omdat er net over de grens (Graspop, RaR, Wacken) teveel concurrentie is, en Pinkpop bv. ook weleens wat meepakt (zoals nu de maandag).
pi_137693153
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:11 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Fortarock doet het prima, maar goed, die hebben ook het geluk van Rock am Ring in de buurt natuurlijk ;) Fields of Rock was het destijds volgens mij toch? Begonnen leuk, maar inderdaad niet veel meer geworden daarna. Wat dat betreft zijn Nederlandse metalfestivals nooit echt een lang leven beschoren, misschien omdat er net over de grens (Graspop, RaR, Wacken) teveel concurrentie is, en Pinkpop bv. ook weleens wat meepakt (zoals nu de maandag).
Fortarock moet het ook nog maar 5 jaar vol zien te houden. Die hebben al snel een headliner probleem. Rammstein en Iron Maiden trekken nog grote aantallen mensen, maar dat zie ik bijvoorbeeld Slipknot of een Black Sabbath niet meer doen.
pi_137693248
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef Peter88Online het volgende:

[..]

Voorgaande edities gingen de weekendkaarten minder hard dan de dagkaarten. Hoewel ik maar het zekere voor het onzekere zou nemen.
plus ook het feit dat het nu 50/50 is. dat deed het hem wel voor mij..
pi_137693269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Fortarock moet het ook nog maar 5 jaar vol zien te houden. Die hebben al snel een headliner probleem. Rammstein en Iron Maiden trekken nog grote aantallen mensen, maar dat zie ik bijvoorbeeld Slipknot of een Black Sabbath niet meer doen.
Nee das precies wat ik bedoel, zeker dit jaar is het 'luxe', als je ziet wat er allemaal op RaR staat hadden ze zowel Metallica als Maiden goed kunnen hebben, misschien zelfs Linkin Park, al denk ik dat die net wat teveel een andere kant opgegaan zijn. Maar ja, stel dat RaR eens een jaar weinig boeiends heeft op metal gebied, of dat gaat bv. naar Pinkpop oid, dan trekken ze niet op eigen kracht even een grote headliner binnen waarschijnlijk.
  donderdag 13 maart 2014 @ 14:56:30 #71
246109 JochemP
Bakt de lekkerste koekjes
pi_137694151
Hoeveel kaarten kan je maximaal kopen per transactie? Kan het nergens vinden op ticketmaster.nl
pi_137694173
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef JochemP het volgende:
Hoeveel kaarten kan je maximaal kopen per transactie? Kan het nergens vinden op ticketmaster.nl
6
pi_137694251
quote:
14s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:57 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

6
TICKETLIMIET
Tijdens de reguliere verkoop kunnen maximaal 6 tickets per persoon worden besteld
Let op: dit ticketlimiet is per persoon en niet per transactie.
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
  donderdag 13 maart 2014 @ 15:02:36 #74
246109 JochemP
pi_137694313
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:00 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

TICKETLIMIET
Tijdens de reguliere verkoop kunnen maximaal 6 tickets per persoon worden besteld
Let op: dit ticketlimiet is per persoon en niet per transactie.
Het is nog vroeg }:|

pi_137694869
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Het is dit jaar het 5e jaar fortarock, dus dat hebben ze al gehaald. :P

Maar idd in deze grote opzet die nog niet zo lang bestaat ben ik wel benieuwd hoe ze dat blijven volhouden.
pi_137695840
Dit is prachtig weer voor The Kooks in het zonnetje met een (Brandt) biertje erbij 8-)
pi_137696215
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 15:53 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit is prachtig weer voor The Kooks in het zonnetje met een (Brandt) biertje erbij 8-)
Brandt?
pi_137696258
quote:
10s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Brandt?
Jupilert, Bavariat, Heinekent, Hertog-Jant.

Je weet toch wel :P.
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:05:56 #79
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137696294
Heinekent bier :r
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:06:08 #80
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137696304
The Kooks though _O_
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_137696355
De ticketverhouding switch is trouwens wel een slimme manier toch meer geld binnen te halen, zeker met op 2 dagen een act die flink wat dagkaarten doet verkopen.

Zouden ze de 15k dag/45k weekend verhouding doen (zoals voorheen) leveren de dagkaarten je 4.050.000 (45k dagkaarten totaal) op, en de weekendkaarten 7.875.000, dus totaal 11.925.000, bijna 12 miljoen.

Nu is 30k dag, 30k weekend en levert het het volgende op:

dag (90k dagkaarten): 8.100.000
weekend: 5.250.000
totaal: 13.350.000

Scheelt toch bijna 1,4 miljoen ^O^ Plus mogen dagkaarthouders niet op de camping, dus daar heb je ook 1/3e minder capaciteit nodig dan voorgaande jaren, dus minder verlichting, toiletten, beveiliging, etc.
pi_137696426
Iemand ervaring met telefonisch kaarten bestellen?
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:35:10 #83
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137697215
Spannende shizzle, ook proberen kaarten voor The Stones te krijgen.
Haters everywhere but I don't really care.
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:44:50 #84
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137697534
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:32 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Wat Kings of Leon kost weet ik niet precies, maar als ik me niet vergis komen Linkin Park en Metallica ook pas als ze een miljoen krijgen.

The Stones zijn gewoon belachelijk duur. Ik denk van een andere orde dan misschien wel elke andere band dan ook.

Waar kun je trouwens zien hoeveel een band ongeveer moet kosten? Lijkt me wel interessant om te zien wat een gemiddelde band kost.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:47:39 #85
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137697636
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 10:45 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Zondag is best een lekker dagje ja, en ik snap ook wel dat ze de Stones pakken als je ze kan krijgen, maar manmanman het is wel een sloot geld zeg, je had inderdaad ook gewoon een paar prima headliners kunnen pakken voor 3,5 mil, maar das lang niet zo onderscheidend als dit natuurlijk. Als Linkin Park en/of Metallica er staat is het geen groot nieuws, nu was het op het NOS journaal en zat Jan gelijk bij DWDD. Dus ik snap Pinkpop best, ik vind alleen die gages nogal extreem worden. Als festival is het natuurlijk slikken of stikken wat dat betreft verder.
Jan Smeets zit na de bekendmaking altijd wel bij dat soort programma's hoor.

Ik snap sowieso nooit zo goed wat er zo fantastisch is aan The Stones. Goede band, dat is natuurlijk geen issue, maar ik heb er hetzelfde bij als bij Metallica. Het wordt naar mijn idee altijd wat overdreven.
Daarnaast is het altijd jammer voor de andere bands. Het zijn bands met zo'n grote fanbase dat alle voorgaande bands staan te spelen voor fans van die bands.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
pi_137697675
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:47 schreef Komakie het volgende:

[..]

Jan Smeets zit na de bekendmaking altijd wel bij dat soort programma's hoor.

Ik snap sowieso nooit zo goed wat er zo fantastisch is aan The Stones. Goede band, dat is natuurlijk geen issue, maar ik heb er hetzelfde bij als bij Metallica. Het wordt naar mijn idee altijd wat overdreven.
Daarnaast is het altijd jammer voor de andere bands. Het zijn bands met zo'n grote fanbase dat alle voorgaande bands staan te spelen voor fans van die bands.
Jup, het is heel overheersend. Maar ik heb wel echt het idee dat het nu veel meer exposure krijgt dan voorheen hoor, Pinkpop haalt echt niet altijd het journaal met hun programmering.
  donderdag 13 maart 2014 @ 16:58:24 #87
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137697987
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:49 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, het is heel overheersend. Maar ik heb wel echt het idee dat het nu veel meer exposure krijgt dan voorheen hoor, Pinkpop haalt echt niet altijd het journaal met hun programmering.
Absoluut wel. Altijd na de grote persconferentie is er wel even een stukje van over het journaal. Ik weet niet hoe lang het nu was, maar meestal is het even een heel kort stukje.
pi_137698088
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 16:58 schreef Komakie het volgende:

[..]

Absoluut wel. Altijd na de grote persconferentie is er wel even een stukje van over het journaal. Ik weet niet hoe lang het nu was, maar meestal is het even een heel kort stukje.
Najah goed, wel dan, het is in ieder geval niet te ontkennen dat ze in zowel binnen- als buitenland veel meer exposure pakken met de Stones op je affiche dan met een 'gewone' festival line-up zoals voorgaande jaren.
pi_137698161
Maar goed, deze line-up is nog niks, Jan doet het in 2015 nog even dunnetjes over;

quote:
Jan Smeets denkt programma Pinkpop in 2015 te overtreffen
Het programma van de 45e editie van Pinkpop wordt gevuld met grote namen als The Rolling Stones, Metallica en John Mayer, maar directeur Jan Smeets denkt dat deze line-up in 2015 overtroffen kan worden.

"Er zijn grote bands die nu al hebben aangekondigd volgend jaar een album te willen afronden", zegt Jan Smeets tegen FaceCulture.
"Als die bands gaan touren en op het grootste Nederlandse festival willen spelen, dan denk ik dat we volgend jaar weer een geweldige Pinkpop gaan beleven."

Over welke bands hij het heeft, wilde Smeets niet zeggen.
De organisatie heeft dit jaar extra goed geluisterd naar de wensen van het publiek, aldus de festivalorganisator. Dit is onder andere terug te zien in het programma, waarin een stuk meer rockbands worden vertegenwoordigd dan voorgaande festivaledities.
"We kregen vorig jaar best wat kritiek over ons heen, omdat het aanbod van rockbands gering was", legt Smeets uit. "Dit hebben we in een klap goed gemaakt door dit jaar extra rockbands in het programma op te nemen." Vorig jaar kwamen er twintigduizend bezoekers minder dan voorgaande jaren.

Populairder
Hoewel dit een harde klap was voor de organisatie, kijkt Smeets desondanks terug op een succesvolle editie. "Er speelden vorig jaar fantastische acts op Pinkpop. Toch hebben we geprobeerd om dit jaar nog populairdere bands te regelen. Daarbij hebben we ook een vierde podium aan het festival toegevoegd."
"Dit is eigenlijk een beetje een gekkigheidje, dat overgenomen is van andere festivals die ook steeds verder uitbreiden met het aantal podiums. De namen van de bands die op het vierde podium zullen optreden, worden overigens pas later bekend gemaakt."

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 13-03-2014 17:03:17 ]
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 13 maart 2014 @ 18:11:30 #90
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137700145
Ik heb er zin an *O*
  donderdag 13 maart 2014 @ 18:59:50 #91
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137702212
quote:
6s.gif Op donderdag 13 maart 2014 18:11 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb er zin an *O*
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  donderdag 13 maart 2014 @ 19:02:52 #92
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_137702373
quote:
2s.gif Op donderdag 13 maart 2014 17:02 schreef Loveless85 het volgende:
Maar goed, deze line-up is nog niks, Jan doet het in 2015 nog even dunnetjes over;

[..]

Dan gaat 'ie de Beatles, Michael Jackson en Nirvana regelen? :+
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:45:40 #93
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_137711408
Ik zit zaterdag klaar! Oppas voor het Pinksterweekend is geregeld, dus pa en ma kunnen los gaan ^O^
En ik vind de line-up echt uitstekend. Kosten voor de kaartjes vallen mee, want ik denk dat ik niet alleen was met de gedachte dat het rond de 190 per weekend ticket zou komen. Prima gedaan allemaal. Zin in!!! *O*
  donderdag 13 maart 2014 @ 21:56:14 #94
228665 Peter88Online
pi_137712110
Hoe zijn jullie van plan om tickets te kopen?
pi_137715618
Ik denk dat ik naar het VVV-kantoor in Maastricht ga, daar tickets probeer te krijgen. In de rij misschien met de telefoon gereed staan (mocht ik ze zo eerder krijgen, ook goed).

Ik denk dat er dit keer heel veel vraag naar is, dus heel snel uitverkocht. Ik ga overigens absoluut niet alleen voor de Stones danwel Metallica; een stuk of drie, vier liedjes vind ik wel aardig maar ben er verder niet echt weg van.

Wél ben ik veel meer benieuwd naar Lenny Kravitz (?), Arctic Monkeys, Ed Sheeran, Bastille, Chef'Special, Stromae, (John Mayer), The Boxer Rebellion etc. etc. _O_

[ Bericht 26% gewijzigd door J.Appleseed op 13-03-2014 23:01:47 ]
pi_137716512
quote:
7s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:56 schreef J.Appleseed het volgende:
Ik denk dat ik naar het VVV-kantoor in Maastricht ga, daar tickets probeer te krijgen. In de rij misschien met de telefoon gereed staan (mocht ik ze zo eerder krijgen, ook goed).

Ik denk dat er dit keer heel veel vraag naar is, dus heel snel uitverkocht. Ik ga overigens absoluut niet alleen voor de Stones danwel Metallica; een stuk of drie, vier liedjes vind ik wel aardig maar ben er verder niet echt weg van.

Wél ben ik veel meer benieuwd naar Lenny Kravitz (?), Arctic Monkeys, Ed Sheeran, Bastille, Chef'Special, Stromae, (John Mayer), The Boxer Rebellion etc. etc. _O_
Lenny komt niet he
  vrijdag 14 maart 2014 @ 00:32:40 #97
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_137719406
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Misschien iets van U2 of Bon Jovi ofzo? Ik kan echt niet heel veel meer van deze orde van grootte bedenken, wat ook nog een beetje bij het festival publiek gaat aanslaan.
pi_137719885
Paolo Nutini staat toch op zondag? (OP)
  vrijdag 14 maart 2014 @ 01:35:54 #99
246109 JochemP
pi_137720409
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 19:02 schreef Sirolf het volgende:

[..]

Muse, Coldplay en U2 :D
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:01:42 #100
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137722271
Op 3FM werd er gister gezegd dat Smeets nog met een verrassing zou komen, weet iemand hier meer over? :o
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_137722522
Hij wacht tot het uitverkocht is en dan blijken de Stones tóch niet te komen?
Karma is a fucking bitch.
pi_137722874
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:01 schreef richolio het volgende:
Op 3FM werd er gister gezegd dat Smeets nog met een verrassing zou komen, weet iemand hier meer over? :o
De 170 euro is slechts een voorschot. Iedereen moet bij de toegang nog 250 euro aftikken.
pi_137722894
De stones gaan halverwege het concert weg
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:41:56 #104
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137723035
_O-
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  vrijdag 14 maart 2014 @ 09:42:46 #105
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137723057
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:18 schreef MissLuna het volgende:
Hij wacht tot het uitverkocht is en dan blijken de Stones tóch niet te komen?
En Acda & De Munnik komen voor hen in de plaats
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_137723332
Hoeveel dagkaarten mag je per persoon in 1x bestellen?
pi_137723383
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:54 schreef Luni het volgende:
Hoeveel dagkaarten mag je per persoon in 1x bestellen?
6
't Sjunste óp de welt, wat der Herjod had jemaad, dat is ós Kirchroa, went 't zingt en laacht.
pi_137724064
Vorig jaar was gewoon 1 van mijn hoogtepunten Die Antwoord _O_

Zal me benieuwen welke groep dit jaar het publiek goed bespeelt
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:03:53 #109
28167 matthijst
pi_137725365
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:01 schreef richolio het volgende:
Lenny Kravitz op zaterdag aub.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 11:25:20 #110
85962 ioko
I Appear Missing
pi_137725995
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 11:03 schreef matthijst het volgende:

[..]

Lenny Kravitz op zaterdag aub.
+1
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_137727087
Lenny Kravtiz zou prima zijn, of gewoon heerlijke foute pop met Blondie zou ook prima zijn :).
pi_137727168
Ben niet zo'n pinkpop fan maar die line-up ziet er zeker wel goed uit.
pi_137727207
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:06 schreef Vatta het volgende:
Ben niet zo'n pinkpop fan maar die line-up ziet er zeker wel goed uit.
Dat hoor je veel op dit moment ;) zegt genoeg over wat Pinkpop bereikt heeft dit jaar met hun line-up.
pi_137727360
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:

[..]

Dat hoor je veel op dit moment ;) zegt genoeg over wat Pinkpop bereikt heeft dit jaar met hun line-up.
Jup, ze zijn in één keer terug. Alhoewel het imago-probleem er dus verder niet echt helemaal mee opgelost is, je hoort inderdaad veel 'ik vind Pinkpop niks maar moet nu wel' :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Lenny Kravtiz zou prima zijn, of gewoon heerlijke foute pop met Blondie zou ook prima zijn :).
Blondie stond in Paradiso toch, wellicht komt ze ook even Pinkpop aandoen aangezien zij ook een jubilieum te vieren heeft.

Of misschien toch Sjakkelien Goofaars! (8>
pi_137727546
Hoop en dagkaart te kunnen bemachtigen voor de zaterdag. Iemand misschien tips om te overnachten, hotels zitten volgen mij al aardig, denk dat ik maar op een camping in de buurt ga staan.
pi_137727760
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Jup, ze zijn in één keer terug. Alhoewel het imago-probleem er dus verder niet echt helemaal mee opgelost is, je hoort inderdaad veel 'ik vind Pinkpop niks maar moet nu wel' :D

[..]

Ben 2 jaar geleden geweest. Vond het een matte boel, de bands waren tof maar daar was alles mee gezegd. Is dit ook een beetje de algemene mening over pinkpop dan?
pi_137727977
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:22 schreef Luni het volgende:
Hoop en dagkaart te kunnen bemachtigen voor de zaterdag. Iemand misschien tips om te overnachten, hotels zitten volgen mij al aardig, denk dat ik maar op een camping in de buurt ga staan.
Mits je vrouwelijk bent met een grote boezem mag je bij mij pitten, woon er 25 minuutjes treinend vanaf.
pi_137728416
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef Loveless85 het volgende:

Of misschien toch Sjakkelien Goofaars! (8>
Als vervanger voor de stones omdat een van de leden een optreden daarvoor ingezakt is. :')
pi_137728961
Twijfel wel heel erg om naar Pinkpop toe te gaan. Ben er tot nu 1x geweest en dat was enkele jaren terug met Bruce Springsteen als headliner. Pinkpop was een heel andere beleving dan de edities van Lowlands die ik heb meegemaakt (niet geheel onlogisch), maar ik had me prima vermaakt.

Nu heb ik wel geld, maar toch ook weer niet _O-. Als ik deze line-up zie dan gaat het toch wel jeuken om een ticket te kopen en ben bang dat het nu wel in een dag uitverkocht raakt als ik er voor kies om het even uit te stellen.. (Ik zou het hele weekend willen dan)
Feyenoord Rotterdam
pi_137729059
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:40 schreef Ratsnest89 het volgende:

[..]

Mits je vrouwelijk bent met een grote boezem mag je bij mij pitten, woon er 25 minuutjes treinend vanaf.
Helaas
pi_137729098
Naja. Ik ga er niet echt heen om de mensen .

Vorig jaar met een paar vrienden me echt goed vermaakt. Goede muziek en gewoon los gaan. Veel mensen kijken je wel raar aan als je als idioot staat mee te springen of noem het op.
pi_137729207
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 12:32 schreef Vatta het volgende:

[..]

Ben 2 jaar geleden geweest. Vond het een matte boel, de bands waren tof maar daar was alles mee gezegd. Is dit ook een beetje de algemene mening over pinkpop dan?
Het is gewoon echt een festival waar je puur voor de line-up moet komen, het heeft niet echt een sfeer/vibe/beleving zoals andere festivals. Ik vind het 'roze-hoedjes-3FM-puber-kijk-mij-eens-gek-doen'-publiek niet zo leuk, er is om het festival heen weinig te beleven, de aankleding van het terrein is vrijwel non-existent, het eindigt vroeg, etc. etc.

Maar goed, aan deze line-up te zien hebben ze zelf prima begrepen waarmee ze het onderscheid wél kunnen maken :+
pi_137730314
Morgen word geheid gekkenhuis! :D
pi_137731196
iedereen rustig blijven dan als het gekkenhuis gaat worden. :P
pi_137731441
Idd :P door dat soort uitspraken maak je het allemaal nog hectischer. Jammer dat het ticket systeem geen onderscheid kan maken tussen dagkaarten en weekend kaarten. Denk dat die laatste toch net iets rustiger zal verlopen.
pi_137732454
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 14:27 schreef indiaantje89 het volgende:
Idd :P door dat soort uitspraken maak je het allemaal nog hectischer. Jammer dat het ticket systeem geen onderscheid kan maken tussen dagkaarten en weekend kaarten. Denk dat die laatste toch net iets rustiger zal verlopen.
Ik denk juist andersom. Deze line-up is toch dusdanig relevant qua muziek, dat ik bijna zeker ben dat er mensen meer dan één dag zullen komen.
pi_137732483
Hoe laat zal ik voor de plato moeten wachten in de rij als ie om 9 uur open gaat. Mijn inschattingsvermogen daarin is nogal betrekkelijk laag. Als hier mensen zijn met tips, graag :')
  vrijdag 14 maart 2014 @ 15:57:56 #129
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_137734730
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 13:23 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Het is gewoon echt een festival waar je puur voor de line-up moet komen, het heeft niet echt een sfeer/vibe/beleving zoals andere festivals. Ik vind het 'roze-hoedjes-3FM-puber-kijk-mij-eens-gek-doen'-publiek niet zo leuk, er is om het festival heen weinig te beleven, de aankleding van het terrein is vrijwel non-existent, het eindigt vroeg, etc. etc.

Maar goed, aan deze line-up te zien hebben ze zelf prima begrepen waarmee ze het onderscheid wél kunnen maken :+
inderdaad het is een festival, zoals festivals oorspronkelijk waren.
Nu wil het publiek van vroeg tot laat geëntertaind worden, want anders moet je praten met vreemde mensen en dat is eng. :7
pi_137735437
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 15:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

inderdaad het is een festival, zoals festivals oorspronkelijk waren.
Nu wil het publiek van vroeg tot laat geëntertaind worden, want anders moet je praten met vreemde mensen en dat is eng. :7
Haha, nou ja een béétje aankleding en wat meer sfeer zou Pinkpop niet misstaan. Ik heb overigens op andere festivals meer aanspraak dan op Pinkpop, maar dat komt ongetwijfeld omdat ik toentertijd met m'n 25/26 jaar 10 jaar ouder was dan de gemiddelde bezoeker :7
pi_137737249
Ik ben heel erg benieuwd, morgen ochtend om 10 uur start de kaartverkoop.
Hopelijk kom ik er door, sowieso dat ik The Rolling Stones live moet zien, het is nu of nooit.
pi_137741789
Mensen die speciaal voor the Stones willen gaan hebben denk ik meer kans bij Werchter Classic, die hebben 50.000 tickets.
pi_137742108
Zo, wekker staat om 6 uur. Morgen maar eens ouderwets een paar uur in de rij staan :7
pi_137744744
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 19:36 schreef Remy669 het volgende:
Mensen die speciaal voor the Stones willen gaan hebben denk ik meer kans bij Werchter Classic, die hebben 50.000 tickets.
Ja, akkoord. dus mensen, als je echt The Stones alleen wil zien, lijkt me TW classic veel beter idee.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 20:55:00 #135
28167 matthijst
pi_137745307
Mn pa gaat morgen op pad voor tickets (Stones). Zelf online een poging wagen :)
pi_137750800
Rij ik net langs Bureau Pinkpop, staan er al een man of 20 voor de deur. Klein detail, daar is helemaal geen kaartverkoop :')
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 14 maart 2014 @ 23:02:04 #137
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_137750835
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Rij ik net langs Bureau Pinkpop, staan er al een man of 20 voor de deur. Klein detail, daar is helemaal geen kaartverkoop :')
_O-
  Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 14 maart 2014 @ 23:06:47 #138
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_137751082

Rij in Geleen.
pi_137751158
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Rij in Geleen.
Die staan er dus allemaal voor Jan Lul
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:08:46 #140
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137751176
quote:
6s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:06 schreef Dark_Angelus het volgende:
[ afbeelding ]

Rij in Geleen.
Nu al? :o Hoe groot is dan de kans dat ik morgen kaartjes kan bemachtigen?
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_137751210
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:08 schreef richolio het volgende:

[..]

Klein
  vrijdag 14 maart 2014 @ 23:26:44 #142
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_137751861
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:08 schreef richolio het volgende:

[..]

Groot. Gewoon met meerdere browsers open, gaat makkelijk lukken.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_137752375
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:01 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Oh jawel hoor, van de Pinkpop site;

quote:
Bij de volgende voorverkoopadressen kun je de kaarten voor Pinkpop kopen:

Almelo Boekhandel Broekhuis, Koornmarkt 24, 7607 HZ Almelo – 0546 456 717
Amsterdam Independent Outlet, Vijzelstraat 77, 1017 HG Amsterdam – 020 421 2096
Amsterdam Concerto, Utrechtsestraat 52-60, 1017 VP Amsterdam - 020 623 5228
Amsterdam FAME Plaza, Nieuwezijds Voorburgwal 182, 1012 SJ Amsterdam – 020 638 2525
Den Haag VVV / Haags Uitburo, Spui 68, 2511 BT Den Haag – 070 361 8860
Eindhoven VVV, Stationsplein 17, 5611 AC Eindhoven – 0900 1122363
Enschede Boekhandel Broekhuis, Marktstraat 12, 7511 GD Enschede – 053 432 5210
Geleen Buro Pinkpop, Mauritslaan 25 6161 HP Geleen – 046 475 25 00
Groningen Plato, Oude Ebbingestraat 41-43, 9712 HB Groningen – 050 313 5055
Gulpen VVV, Dorpsstraat 27, 6271BK Gulpen – 0900 555 9798
Haarlem Sounds, Grote Houtstraat 171, 2011 SM Haarlem - 023 532 3321
Heerlen Satisfaction, Oranje Nassaustraat 29, 6411 LE Heerlen – 045 571 5265
Heerlen VVV, Bongerd 19, 6411JL Heerlen – 0900 555 97 98
Hengelo (ov) Boekhandel Broekhuis, Wemenstraat 45, 7551 EW Hengelo – 074 291 0267
Landgraaf VVV, Raadhuisplein 12, 6371 LA Landgraaf – 0900 5559798
Leiden Plato, Vrouwensteeg 4-8, 2312 DZ Leiden – 071 514 9689
Oss CD Kiosk, De Schakel 3, 5341 CM Oss – 0412 627 715
Maastricht VVV, Kleine Staat 1, 6211 ED Maastricht – 0900 5559798
Rotterdam VVV, Coolsingel 195-197, 3012 AG Rotterdam – 010 790 01 85
Sittard Music Machine, Paardestraat 11, 6131 HA Sittard – 046 452 3668
Sittard VVV, Rosmolenstraat 2, 6131 HX Sittard – 0900 5559798
Tilburg Sounds, Nieuwlandstraat 33, 5038 SM Tilburg – 013 545 6021
Utrecht Plato, Voorstraat 35, 3512AJ Utrecht – 030 231 0826
Valkenburg VVV, Th. Dorrenplein 5, 6301DV Valkenburg – 0900 5559798
Venlo Sounds, Parade 66, 5911 CE Venlo – 077 351 0625
Zwolle Plato, Klokkensteeg 14, 8011 XV Zwolle – 038 422 5354
pi_137752388
Ook in andere plaatsen al. Alleen geen idee hoe het in Amsterdam is nu.. iemand die dat weet toevallig?
pi_137752417
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:38 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Oh jawel hoor, van de Pinkpop site;

[..]

Alleen doordeweeks open
pi_137752471
quote:
14s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:39 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Alleen doordeweeks open
Ik neem aan dat ze voor de gelegenheid wel een uitzondering maken
pi_137752658
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:40 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ze voor de gelegenheid wel een uitzondering maken
Dan is het sinds woensdag veranderd. Had gebeld of ze zaterdag open waren, maar ze gaven aan dat ze maandag pas weer open gingen. Normaal haal ik hier ook mijn kaarten, daarom.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:04:54 #148
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137753495
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Klein
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 23:26 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Groot. Gewoon met meerdere browsers open, gaat makkelijk lukken.
Een van jullie is een leugenaar :( En volgens mij is het rolstaart :( Ik ga dit tot op de bodem uitzoeken
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
  zaterdag 15 maart 2014 @ 00:05:11 #149
403866 richolio
#MacMasterrace
pi_137753506
Maar eerst bier.
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
pi_137753658
in limburg zijn ze overigens echt knettergek, daar zitten al veel mensen overal. :')
pi_137753777
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef MidnightShow_ het volgende:
in limburg zijn ze overigens echt knettergek, daar zitten al veel mensen overal. :')
Wel gezellig hoor ^O^
pi_137753906
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:12 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wel gezellig hoor ^O^
zal vast wel zo zijn. :P hopelijk dat het in amsterdam meevalt morgen(uuh over een paar uurtjes, moet gaan slapen maar ben niet moe :P), nog niets echt gehoord vanuit daar. ben er vroeg bij dus hopelijk nog vroeg genoeg. :')
pi_137753986
Hoeveel mensen zouden er morgen 10 uur klaarzitten :D
pi_137754029
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Lenoire het volgende:
60.000

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-03-2014 00:21:51 ]
pi_137755002
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Lenoire het volgende:
hier in mijn kleine k*t dorpje zitten gewoon al 3 mensen voor het VVV :')
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_137755358
Leuk om te lezen dat old skool tickets scoren toch nog bestaat.
pi_137757472
500 man in Geleen nu. Gekkigheid :7
pi_137757895
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef MidnightShow_ het volgende:
Venlo ook al, om 2 uur 's nachts zaten er al een stuk of 20/30 man.
Begin het nu een beetje warm te krijgen :P
pi_137757912
Ik wilde alvast inloggen op de website, maar zelfs daar is al een wachtrij voor. Top. :').
pi_137758005
quote:
9s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 07:55 schreef MissLuna het volgende:
Ik wilde alvast inloggen op de website, maar zelfs daar is al een wachtrij voor. Top. :').
Ben al ingelogd,maar kan als ik verder ga niet aan de wachtrij ontkomen.
pi_137758170
Moet ik nu om 10:00 uur F5-en of loopt die wachtrij gewoon door?
pi_137758189
wachtrij loopt gewoon door, als je f5-t dan begint de wachtrij opnieuw
pi_137758407
Is het al uitverkocht?
pi_137758428
Waar zitten jullie in de wachtrij dan op internet?
pi_137758442
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:59 schreef Kadooosh het volgende:
Waar zitten jullie in de wachtrij dan op internet?
Bij ticketmaster
pi_137758448
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:01 schreef Irrem het volgende:

[..]

Bij ticketmaster
Ja vreemd via de pinkpop site kom ik wel in een wachtrij te staan maar toen ik naar ticketmaster zelf ging niet.
pi_137758502
quote:
De wachttijd bedraagt 30 tot 60 minuten.
Net nog 30 minuten. Ik vind het steeds minder leuk. :{w.
pi_137758505
Wat zal t worden, zaterdag in 5 minuten, weekend in half uurtje, zondag/maandag in uurtje? :7
pi_137758537
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 09:56 schreef SuzukiSwift het volgende:

[..]

6
Geldt dat ook voor weekendkaarten?
pi_137758538
Heb ik nog kans op een dagticket zaterdag? 5 minuten geleden in de wachtrij gezet
Oi!
pi_137758542
Ik zit er pas vanaf 9 uur in. Ik ben al bijna op een kwart. Moet ik gewoon niks nu meer of is het ook goed om om 10 uur gewoon opnieuw de link de openen?
pi_137758544
In Sittard en Geleen staan 1500-2000 man in de rij
pi_137758561
Ik stel me vraag even beter: Wat is de beste manier? Vanaf nu dus gewoon in ticketmaster scherm zitten of om 10 uur stipt naar de ticketmaster pagina gaan?
pi_137758562
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef Grazzle het volgende:
Ik zit er pas vanaf 9 uur in. Ik ben al bijna op een kwart. Moet ik gewoon niks nu meer of is het ook goed om om 10 uur gewoon opnieuw de link de openen?
Niets doen. Ik sta er in vanaf 8 uur. Cirkeltje begint iedere keer als hij vol is opnieuw.
pi_137758564
Wachtrij 30-60 minuten. Zaterdagkaart zal wel niet lukken :N .
Andere browsers meer dan 60 minuten :')
pi_137758571
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Kadooosh het volgende:
Wachtrij 30-60 minuten. Zaterdagkaart zal wel niet lukken :N .
Andere browsers meer dan 60 minuten :')
Telt iedere browser voor een aparte wachtrij?
pi_137758581
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Grazzle het volgende:

[..]

Telt iedere browser voor een aparte wachtrij?
Het lijkt er wel op ja. Ik heb nu in totaal 6 browsers aan op 2 pcs _O- Maar goed de laagste is dus 30-60mins lol.
pi_137758604
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Irrem het volgende:

[..]

Niets doen. Ik sta er in vanaf 8 uur. Cirkeltje begint iedere keer als hij vol is opnieuw.
Toch schuift hij niet helemaal door, ik sta ook al vanaf 8 uur in één browser en die is nu doorgeschoven naar meer dan een uur.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:18:31 #179
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_137758609
Wat heb ik hier toch een hekel aan. Ik snap niet dat ze voor een dag als vandaag een hele rits extra servers huren. :(
0 topics op naam. 14.gif
pi_137758622
quote:
15s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:17 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Toch schuift hij niet helemaal door, ik sta ook al vanaf 8 uur in één browser en die is nu doorgeschoven naar meer dan een uur.
Ik sta er bij 1 vanaf het begin al tot 30 minuten
de tweede die ik heb geopend staat van 30-60 minuten.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:20:13 #181
28167 matthijst
pi_137758637
In Zwolle stond een uur geleden 70 man in de rij.
Ze gaan om 09:30 open en lijstjes maken wat ze vanaf 10:00 moeten printen.
pi_137758661
Hmm nu zijn al mijn wachtrijen opeens 30-60mins.
pi_137758669
Vriend stuurt net foto van de VVV in Rotterdam, ook een enorme rij.
Lijken de damestoiletten wel. :').
pi_137758674
Zijn er überhaupt al mensen doorgekomen?
Oi!
pi_137758675
Ik open mijn laptop, ga naar de browser. In 1 klap naar 90%..... :o
pi_137758688
de rij hier in het dorp is toch wel wat gegroeid naar een kleine 100 man
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_137758689
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:19 schreef Irrem het volgende:

[..]

Ik sta er bij 1 vanaf het begin al tot 30 minuten
de tweede die ik heb geopend staat van 30-60 minuten.
Jullie snappen zelf toch ook wel dat vanaf 10 uur iedereen in een grote wachtrij komt? Volledig willekeurig?
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:25:32 #188
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_137758691
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:24 schreef Grazzle het volgende:
Ik open mijn laptop, ga naar de browser. In 1 klap naar 90%..... :o
En zo dadelijk loopt het cirkeltje weer van voren af aan verder :P
pi_137758699
Mensen mensen, kijk eens even in de FAQ van ticketmaster.

Zo blijkt maar weer dat muziekliefhebbers en IT vaak geen goede combinatie is. Mijn vader dacht dat het nuttig zou zijn om om 6 uur al achter de pc te gaan zitten:p.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
pi_137758703
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:25 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Jullie snappen zelf toch ook wel dat vanaf 10 uur iedereen in een grote wachtrij komt? Volledig willekeurig?
Dat weet ik niet zeker, jij?
pi_137758714
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:25 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Eigenlijk had ik dat niet in de gaten :-o. Bedankt voor de info
pi_137758718
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:26 schreef MissLuna het volgende:

[..]

Dat weet ik niet zeker, jij?
Logisch wel, zie ook de vaak gestelde vragen bij ticketmaster;). Anders zouden ze ook nu al kaartjes kunnen verkopen he.
  zaterdag 15 maart 2014 @ 09:28:04 #193
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_137758720
Vorig jaar bij de vvk van LL kwam ik er uiteindelijk doorheen met m'n laatste, ruim na de start geopende venster en niet met alles wat al eerder openstond dus de willekeur is groot.
pi_137758731
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:27 schreef tofastTG het volgende:

[..]

Logisch wel, zie ook de vaak gestelde vragen bij ticketmaster;). Anders zouden ze ook nu al kaartjes kunnen verkopen he.
En deze post dan? Niet dat het bindend is, maar toch.

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 08:36 schreef Remy669 het volgende:
wachtrij loopt gewoon door, als je f5-t dan begint de wachtrij opnieuw
pi_137758761
Ik sta nu in de wachtrij vanaf kwart over 9, ik ben heel erg benieuwd of ik er door kom en ook daadwerkelijk 2 kaartjes kan bemachtigen voor de zaterdag, ik MOET en ZAL "The Rolling Stones" live zien.
"This could be the last time, this could be the last time, may be the last time, i dont know"
pi_137758764
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Jojogirl het volgende:
Vorig jaar bij de vvk van LL kwam ik er uiteindelijk doorheen met m'n laatste, ruim na de start geopende venster en niet met alles wat al eerder openstond dus de willekeur is groot.
Iedereen die voor 10 inlogt wordt gewoon random in de echte wachtrij gedumpt, daarna komt iedereen pas aan bod die na 10 komt.
Is natuurlijk ook wel zo eerlijk :). Maar het toebedelen van plekken van iedereen die voor 10 al aan het wachten is gaat volledig willekeurig inderdaad.
pi_137758767
Dit kan ik vinden:

quote:
Bij drukte word je in de wachtrij geplaatst. Deze wachtrij ontstaat zodat dat de bestellingen die worden geplaatst, ook afgerekend kunnen worden. Dit is te vergelijken met een wachtrij voor de kassa, je wordt op volgorde van aansluiten toegelaten tot de bestelpagina. Ververs (‘refresh’ of F5) de pagina niet als je in de wachtrij staat. Je kunt dan weer achteraan worden geplaatst. Let op: Wordt de wachttijd indicatie niet korter of is de pagina vastgelopen (dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer de verbinding onopgemerkt is verbroken wanneer je gebruik maakt van een Wifi-verbinding)? Ververs dan de pagina alsnog.
pi_137758781
quote:
7s.gif Op zaterdag 15 maart 2014 09:29 schreef MissLuna het volgende:

[..]

En deze post dan? Niet dat het bindend is, maar toch.

[..]

Je hebt nu een nummer, maar dat is puur voor de leuk. Vanaf 10 gaat de wachtrij voor de echte kaartjes lopen, en iedereen die nu al wacht komt daar volledig willekeurig in.
pi_137758798
Wat een paniek op het internet weer zeg :')
pi_137758810
het meest spannende is of de ING het straks doet....... En niet zoals bij Pearl Jam ad je kaartjes kon je ze niet afrekenen... :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')