De 170 euro is slechts een voorschot. Iedereen moet bij de toegang nog 250 euro aftikken.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:01 schreef richolio het volgende:
Op 3FM werd er gister gezegd dat Smeets nog met een verrassing zou komen, weet iemand hier meer over?
En Acda & De Munnik komen voor hen in de plaatsquote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:18 schreef MissLuna het volgende:
Hij wacht tot het uitverkocht is en dan blijken de Stones tóch niet te komen?
6quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:54 schreef Luni het volgende:
Hoeveel dagkaarten mag je per persoon in 1x bestellen?
Lenny Kravitz op zaterdag aub.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 09:01 schreef richolio het volgende:
Op 3FM werd er gister gezegd dat Smeets nog met een verrassing zou komen, weet iemand hier meer over?
Dat hoor je veel op dit momentquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:06 schreef Vatta het volgende:
Ben niet zo'n pinkpop fan maar die line-up ziet er zeker wel goed uit.
Jup, ze zijn in één keer terug. Alhoewel het imago-probleem er dus verder niet echt helemaal mee opgelost is, je hoort inderdaad veel 'ik vind Pinkpop niks maar moet nu wel'quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:08 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Dat hoor je veel op dit momentzegt genoeg over wat Pinkpop bereikt heeft dit jaar met hun line-up.
Blondie stond in Paradiso toch, wellicht komt ze ook even Pinkpop aandoen aangezien zij ook een jubilieum te vieren heeft.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:04 schreef indiaantje89 het volgende:
Lenny Kravtiz zou prima zijn, of gewoon heerlijke foute pop met Blondie zou ook prima zijn.
Ben 2 jaar geleden geweest. Vond het een matte boel, de bands waren tof maar daar was alles mee gezegd. Is dit ook een beetje de algemene mening over pinkpop dan?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jup, ze zijn in één keer terug. Alhoewel het imago-probleem er dus verder niet echt helemaal mee opgelost is, je hoort inderdaad veel 'ik vind Pinkpop niks maar moet nu wel'
[..]
Mits je vrouwelijk bent met een grote boezem mag je bij mij pitten, woon er 25 minuutjes treinend vanaf.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:22 schreef Luni het volgende:
Hoop en dagkaart te kunnen bemachtigen voor de zaterdag. Iemand misschien tips om te overnachten, hotels zitten volgen mij al aardig, denk dat ik maar op een camping in de buurt ga staan.
Als vervanger voor de stones omdat een van de leden een optreden daarvoor ingezakt is.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:15 schreef Loveless85 het volgende:
Of misschien toch Sjakkelien Goofaars!
Helaasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:40 schreef Ratsnest89 het volgende:
[..]
Mits je vrouwelijk bent met een grote boezem mag je bij mij pitten, woon er 25 minuutjes treinend vanaf.
Het is gewoon echt een festival waar je puur voor de line-up moet komen, het heeft niet echt een sfeer/vibe/beleving zoals andere festivals. Ik vind het 'roze-hoedjes-3FM-puber-kijk-mij-eens-gek-doen'-publiek niet zo leuk, er is om het festival heen weinig te beleven, de aankleding van het terrein is vrijwel non-existent, het eindigt vroeg, etc. etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 12:32 schreef Vatta het volgende:
[..]
Ben 2 jaar geleden geweest. Vond het een matte boel, de bands waren tof maar daar was alles mee gezegd. Is dit ook een beetje de algemene mening over pinkpop dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |