Er is al 2 jaar wat gemor over Lowlands, die hebben ook wat mindere line-ups achter de rug. Maar eens, het zal niet zijn omdat het dit jaar minder verkoopt. Vraag me wel af waarom Mojo het op Pinkpop zet, en waarschijnlijk Pinkpop dus wat extra centjes toeschuift gezien de Stones gage en dat ze verder nog een prima line-up neerzettenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:11 schreef portie het volgende:
[..]
Dit kan het natuurlijk nooit zijn. Ze zijn niet net anderhalve maand bezig met the stones omdat lowlands niet uitverkoopt.
Pinkpop zat jaren in een dip en kreeg veel negatieve publiciteit (wat nu Lowlands heeft). Dit jaar hebben ze Pinkpop een flinke boost gegeven, en is het niet meer het "lachertje" van het jaar.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is al 2 jaar wat gemor over Lowlands, die hebben ook wat mindere line-ups achter de rug. Maar eens, het zal niet zijn omdat het dit jaar minder verkoopt. Vraag me wel af waarom Mojo het op Pinkpop zet, en waarschijnlijk Pinkpop dus wat extra centjes toeschuift gezien de Stones gage en dat ze verder nog een prima line-up neerzetten![]()
Wellicht willen de Stones alleen festivals doen? En dan kan je weinig andere kanten op? Alhoewel ze ook voor Metallica volgens mij toen wel eens gewoon een eendagsfestivalletje in de Goffert uit de grond hebben gestampt.
True, ze staan er gelijk wel weer. Alhoewel gisteren op de Pinkpop site zo'n twitterfeed stond van mensen die over #pp14 twitterden, en daar zag je toch een hoop reacties ala 'dan toch maar naar Pinkpop', of 'Ik hou helemaal niet van Pinkpop maar ik moet wel' voorbij komenquote:Op donderdag 13 maart 2014 11:23 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Pinkpop zat jaren in een dip en kreeg veel negatieve publiciteit (wat nu Lowlands heeft). Dit jaar hebben ze Pinkpop een flinke boost gegeven, en is het niet meer het "lachertje" van het jaar.
Metallica tourde toen met een festivalrond, dat was niet bedacht door Mojo. Sonisphere bestaat nog steeds in een paar landen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Er is al 2 jaar wat gemor over Lowlands, die hebben ook wat mindere line-ups achter de rug. Maar eens, het zal niet zijn omdat het dit jaar minder verkoopt. Vraag me wel af waarom Mojo het op Pinkpop zet, en waarschijnlijk Pinkpop dus wat extra centjes toeschuift gezien de Stones gage en dat ze verder nog een prima line-up neerzetten![]()
Wellicht willen de Stones alleen festivals doen? En dan kan je weinig andere kanten op? Alhoewel ze ook voor Metallica volgens mij toen wel eens gewoon een eendagsfestivalletje in de Goffert uit de grond hebben gestampt.
Nee precies, maar je hebt natuurlijk wel dat bands een festival tourtje doen, en er dan een mouw aangepast wordt. Metallica zal ook niet helemaal zelf de boel opgezet hebben destijds, ik neem aan dat Mojo wel de locatie e.d. geregeld heeft.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:35 schreef AgeEll het volgende:
[..]
Metallica tourde toen met een festivalrond, dat was niet bedacht door Mojo. Sonisphere bestaat nog steeds in een paar landen.
ja das. Was trouwens geen succes en daardoor geen metalfestival meer in NL van mojo. Hoewel Fortarock dat wel aardig heeft opgepakt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 11:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee precies, maar je hebt natuurlijk wel dat bands een festival tourtje doen, en er dan een mouw aangepast wordt. Metallica zal ook niet helemaal zelf de boel opgezet hebben destijds, ik neem aan dat Mojo wel de locatie e.d. geregeld heeft.
Ik geloof van welquote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef Grazzle het volgende:
Mensen. Kun je ook tegelijk een weekend + een dagkaart kopen of moet het apart?
Voorgaande edities gingen de weekendkaarten minder hard dan de dagkaarten. Hoewel ik maar het zekere voor het onzekere zou nemen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:50 schreef Lenoire het volgende:
Hoe lang verwachten jullie dat er weekendkaartjes te krijgen zijn? Moet ik 10 uur 's ochtends klaarzitten of valt het wel wat mee?
quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:03 schreef Grazzle het volgende:
Mensen. Kun je ook tegelijk een weekend + een dagkaart kopen of moet het apart?
Fortarock doet het prima, maar goed, die hebben ook het geluk van Rock am Ring in de buurt natuurlijkquote:Op donderdag 13 maart 2014 12:52 schreef AgeEll het volgende:
[..]
ja das. Was trouwens geen succes en daardoor geen metalfestival meer in NL van mojo. Hoewel Fortarock dat wel aardig heeft opgepakt.
Fortarock moet het ook nog maar 5 jaar vol zien te houden. Die hebben al snel een headliner probleem. Rammstein en Iron Maiden trekken nog grote aantallen mensen, maar dat zie ik bijvoorbeeld Slipknot of een Black Sabbath niet meer doen.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fortarock doet het prima, maar goed, die hebben ook het geluk van Rock am Ring in de buurt natuurlijkFields of Rock was het destijds volgens mij toch? Begonnen leuk, maar inderdaad niet veel meer geworden daarna. Wat dat betreft zijn Nederlandse metalfestivals nooit echt een lang leven beschoren, misschien omdat er net over de grens (Graspop, RaR, Wacken) teveel concurrentie is, en Pinkpop bv. ook weleens wat meepakt (zoals nu de maandag).
plus ook het feit dat het nu 50/50 is. dat deed het hem wel voor mij..quote:Op donderdag 13 maart 2014 13:53 schreef Peter88Online het volgende:
[..]
Voorgaande edities gingen de weekendkaarten minder hard dan de dagkaarten. Hoewel ik maar het zekere voor het onzekere zou nemen.
Nee das precies wat ik bedoel, zeker dit jaar is het 'luxe', als je ziet wat er allemaal op RaR staat hadden ze zowel Metallica als Maiden goed kunnen hebben, misschien zelfs Linkin Park, al denk ik dat die net wat teveel een andere kant opgegaan zijn. Maar ja, stel dat RaR eens een jaar weinig boeiends heeft op metal gebied, of dat gaat bv. naar Pinkpop oid, dan trekken ze niet op eigen kracht even een grote headliner binnen waarschijnlijk.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Fortarock moet het ook nog maar 5 jaar vol zien te houden. Die hebben al snel een headliner probleem. Rammstein en Iron Maiden trekken nog grote aantallen mensen, maar dat zie ik bijvoorbeeld Slipknot of een Black Sabbath niet meer doen.
6quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:56 schreef JochemP het volgende:
Hoeveel kaarten kan je maximaal kopen per transactie? Kan het nergens vinden op ticketmaster.nl
TICKETLIMIETquote:
Het is nog vroegquote:Op donderdag 13 maart 2014 15:00 schreef SuzukiSwift het volgende:
[..]
TICKETLIMIET
Tijdens de reguliere verkoop kunnen maximaal 6 tickets per persoon worden besteld
Let op: dit ticketlimiet is per persoon en niet per transactie.
Het is dit jaar het 5e jaar fortarock, dus dat hebben ze al gehaald.quote:Op donderdag 13 maart 2014 14:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Fortarock moet het ook nog maar 5 jaar vol zien te houden. Die hebben al snel een headliner probleem. Rammstein en Iron Maiden trekken nog grote aantallen mensen, maar dat zie ik bijvoorbeeld Slipknot of een Black Sabbath niet meer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |