Wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef MidnightShow_ het volgende:
in limburg zijn ze overigens echt knettergek, daar zitten al veel mensen overal.
zal vast wel zo zijn.quote:
60.000quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Lenoire het volgende:
Hoeveel mensen zouden er morgen 10 uur klaarzitten
hier in mijn kleine k*t dorpje zitten gewoon al 3 mensen voor het VVVquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Lenoire het volgende:
Hoeveel mensen zouden er morgen 10 uur klaarzitten
Venlo ook al, om 2 uur 's nachts zaten er al een stuk of 20/30 man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef MidnightShow_ het volgende:
in limburg zijn ze overigens echt knettergek, daar zitten al veel mensen overal.
Ben al ingelogd,maar kan als ik verder ga niet aan de wachtrij ontkomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:55 schreef MissLuna het volgende:
Ik wilde alvast inloggen op de website, maar zelfs daar is al een wachtrij voor. Top..
Bij ticketmasterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:59 schreef Kadooosh het volgende:
Waar zitten jullie in de wachtrij dan op internet?
Ja vreemd via de pinkpop site kom ik wel in een wachtrij te staan maar toen ik naar ticketmaster zelf ging niet.quote:
Net nog 30 minuten. Ik vind het steeds minder leuk.quote:De wachttijd bedraagt 30 tot 60 minuten.
Niets doen. Ik sta er in vanaf 8 uur. Cirkeltje begint iedere keer als hij vol is opnieuw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef Grazzle het volgende:
Ik zit er pas vanaf 9 uur in. Ik ben al bijna op een kwart. Moet ik gewoon niks nu meer of is het ook goed om om 10 uur gewoon opnieuw de link de openen?
Telt iedere browser voor een aparte wachtrij?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Kadooosh het volgende:
Wachtrij 30-60 minuten. Zaterdagkaart zal wel niet lukken.
Andere browsers meer dan 60 minuten
Het lijkt er wel op ja. Ik heb nu in totaal 6 browsers aan op 2 pcsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Telt iedere browser voor een aparte wachtrij?
Toch schuift hij niet helemaal door, ik sta ook al vanaf 8 uur in één browser en die is nu doorgeschoven naar meer dan een uur.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Niets doen. Ik sta er in vanaf 8 uur. Cirkeltje begint iedere keer als hij vol is opnieuw.
Ik sta er bij 1 vanaf het begin al tot 30 minutenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:17 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Toch schuift hij niet helemaal door, ik sta ook al vanaf 8 uur in één browser en die is nu doorgeschoven naar meer dan een uur.
Jullie snappen zelf toch ook wel dat vanaf 10 uur iedereen in een grote wachtrij komt? Volledig willekeurig?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:19 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik sta er bij 1 vanaf het begin al tot 30 minuten
de tweede die ik heb geopend staat van 30-60 minuten.
En zo dadelijk loopt het cirkeltje weer van voren af aan verderquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:24 schreef Grazzle het volgende:
Ik open mijn laptop, ga naar de browser. In 1 klap naar 90%.....
Dat weet ik niet zeker, jij?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Jullie snappen zelf toch ook wel dat vanaf 10 uur iedereen in een grote wachtrij komt? Volledig willekeurig?
Eigenlijk had ik dat niet in de gaten :-o. Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Jullie snappen zelf toch ook wel dat vanaf 10 uur iedereen in een grote wachtrij komt? Volledig willekeurig?
Logisch wel, zie ook de vaak gestelde vragen bij ticketmaster;). Anders zouden ze ook nu al kaartjes kunnen verkopen he.quote:
En deze post dan? Niet dat het bindend is, maar toch.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Logisch wel, zie ook de vaak gestelde vragen bij ticketmaster;). Anders zouden ze ook nu al kaartjes kunnen verkopen he.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:36 schreef Remy669 het volgende:
wachtrij loopt gewoon door, als je f5-t dan begint de wachtrij opnieuw
Iedereen die voor 10 inlogt wordt gewoon random in de echte wachtrij gedumpt, daarna komt iedereen pas aan bod die na 10 komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Jojogirl het volgende:
Vorig jaar bij de vvk van LL kwam ik er uiteindelijk doorheen met m'n laatste, ruim na de start geopende venster en niet met alles wat al eerder openstond dus de willekeur is groot.
quote:Bij drukte word je in de wachtrij geplaatst. Deze wachtrij ontstaat zodat dat de bestellingen die worden geplaatst, ook afgerekend kunnen worden. Dit is te vergelijken met een wachtrij voor de kassa, je wordt op volgorde van aansluiten toegelaten tot de bestelpagina. Ververs (‘refresh’ of F5) de pagina niet als je in de wachtrij staat. Je kunt dan weer achteraan worden geplaatst. Let op: Wordt de wachttijd indicatie niet korter of is de pagina vastgelopen (dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer de verbinding onopgemerkt is verbroken wanneer je gebruik maakt van een Wifi-verbinding)? Ververs dan de pagina alsnog.
Je hebt nu een nummer, maar dat is puur voor de leuk. Vanaf 10 gaat de wachtrij voor de echte kaartjes lopen, en iedereen die nu al wacht komt daar volledig willekeurig in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:29 schreef MissLuna het volgende:
[..]
En deze post dan? Niet dat het bindend is, maar toch.
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |