Wel gezellig hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef MidnightShow_ het volgende:
in limburg zijn ze overigens echt knettergek, daar zitten al veel mensen overal.
zal vast wel zo zijn.quote:
60.000quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Lenoire het volgende:
Hoeveel mensen zouden er morgen 10 uur klaarzitten
hier in mijn kleine k*t dorpje zitten gewoon al 3 mensen voor het VVVquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Lenoire het volgende:
Hoeveel mensen zouden er morgen 10 uur klaarzitten
Venlo ook al, om 2 uur 's nachts zaten er al een stuk of 20/30 man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef MidnightShow_ het volgende:
in limburg zijn ze overigens echt knettergek, daar zitten al veel mensen overal.
Ben al ingelogd,maar kan als ik verder ga niet aan de wachtrij ontkomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:55 schreef MissLuna het volgende:
Ik wilde alvast inloggen op de website, maar zelfs daar is al een wachtrij voor. Top..
Bij ticketmasterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:59 schreef Kadooosh het volgende:
Waar zitten jullie in de wachtrij dan op internet?
Ja vreemd via de pinkpop site kom ik wel in een wachtrij te staan maar toen ik naar ticketmaster zelf ging niet.quote:
Net nog 30 minuten. Ik vind het steeds minder leuk.quote:De wachttijd bedraagt 30 tot 60 minuten.
Niets doen. Ik sta er in vanaf 8 uur. Cirkeltje begint iedere keer als hij vol is opnieuw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef Grazzle het volgende:
Ik zit er pas vanaf 9 uur in. Ik ben al bijna op een kwart. Moet ik gewoon niks nu meer of is het ook goed om om 10 uur gewoon opnieuw de link de openen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |