60.000quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Lenoire het volgende:
Hoeveel mensen zouden er morgen 10 uur klaarzitten
hier in mijn kleine k*t dorpje zitten gewoon al 3 mensen voor het VVVquote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:19 schreef Lenoire het volgende:
Hoeveel mensen zouden er morgen 10 uur klaarzitten
Venlo ook al, om 2 uur 's nachts zaten er al een stuk of 20/30 man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 00:09 schreef MidnightShow_ het volgende:
in limburg zijn ze overigens echt knettergek, daar zitten al veel mensen overal.
Ben al ingelogd,maar kan als ik verder ga niet aan de wachtrij ontkomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:55 schreef MissLuna het volgende:
Ik wilde alvast inloggen op de website, maar zelfs daar is al een wachtrij voor. Top..
Bij ticketmasterquote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:59 schreef Kadooosh het volgende:
Waar zitten jullie in de wachtrij dan op internet?
Ja vreemd via de pinkpop site kom ik wel in een wachtrij te staan maar toen ik naar ticketmaster zelf ging niet.quote:
Net nog 30 minuten. Ik vind het steeds minder leuk.quote:De wachttijd bedraagt 30 tot 60 minuten.
Niets doen. Ik sta er in vanaf 8 uur. Cirkeltje begint iedere keer als hij vol is opnieuw.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:12 schreef Grazzle het volgende:
Ik zit er pas vanaf 9 uur in. Ik ben al bijna op een kwart. Moet ik gewoon niks nu meer of is het ook goed om om 10 uur gewoon opnieuw de link de openen?
Telt iedere browser voor een aparte wachtrij?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Kadooosh het volgende:
Wachtrij 30-60 minuten. Zaterdagkaart zal wel niet lukken.
Andere browsers meer dan 60 minuten
Het lijkt er wel op ja. Ik heb nu in totaal 6 browsers aan op 2 pcsquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Grazzle het volgende:
[..]
Telt iedere browser voor een aparte wachtrij?
Toch schuift hij niet helemaal door, ik sta ook al vanaf 8 uur in één browser en die is nu doorgeschoven naar meer dan een uur.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:13 schreef Irrem het volgende:
[..]
Niets doen. Ik sta er in vanaf 8 uur. Cirkeltje begint iedere keer als hij vol is opnieuw.
Ik sta er bij 1 vanaf het begin al tot 30 minutenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:17 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Toch schuift hij niet helemaal door, ik sta ook al vanaf 8 uur in één browser en die is nu doorgeschoven naar meer dan een uur.
Jullie snappen zelf toch ook wel dat vanaf 10 uur iedereen in een grote wachtrij komt? Volledig willekeurig?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:19 schreef Irrem het volgende:
[..]
Ik sta er bij 1 vanaf het begin al tot 30 minuten
de tweede die ik heb geopend staat van 30-60 minuten.
En zo dadelijk loopt het cirkeltje weer van voren af aan verderquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:24 schreef Grazzle het volgende:
Ik open mijn laptop, ga naar de browser. In 1 klap naar 90%.....
Dat weet ik niet zeker, jij?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Jullie snappen zelf toch ook wel dat vanaf 10 uur iedereen in een grote wachtrij komt? Volledig willekeurig?
Eigenlijk had ik dat niet in de gaten :-o. Bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:25 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Jullie snappen zelf toch ook wel dat vanaf 10 uur iedereen in een grote wachtrij komt? Volledig willekeurig?
Logisch wel, zie ook de vaak gestelde vragen bij ticketmaster;). Anders zouden ze ook nu al kaartjes kunnen verkopen he.quote:
En deze post dan? Niet dat het bindend is, maar toch.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:27 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Logisch wel, zie ook de vaak gestelde vragen bij ticketmaster;). Anders zouden ze ook nu al kaartjes kunnen verkopen he.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 08:36 schreef Remy669 het volgende:
wachtrij loopt gewoon door, als je f5-t dan begint de wachtrij opnieuw
Iedereen die voor 10 inlogt wordt gewoon random in de echte wachtrij gedumpt, daarna komt iedereen pas aan bod die na 10 komt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:28 schreef Jojogirl het volgende:
Vorig jaar bij de vvk van LL kwam ik er uiteindelijk doorheen met m'n laatste, ruim na de start geopende venster en niet met alles wat al eerder openstond dus de willekeur is groot.
quote:Bij drukte word je in de wachtrij geplaatst. Deze wachtrij ontstaat zodat dat de bestellingen die worden geplaatst, ook afgerekend kunnen worden. Dit is te vergelijken met een wachtrij voor de kassa, je wordt op volgorde van aansluiten toegelaten tot de bestelpagina. Ververs (‘refresh’ of F5) de pagina niet als je in de wachtrij staat. Je kunt dan weer achteraan worden geplaatst. Let op: Wordt de wachttijd indicatie niet korter of is de pagina vastgelopen (dit kan bijvoorbeeld gebeuren wanneer de verbinding onopgemerkt is verbroken wanneer je gebruik maakt van een Wifi-verbinding)? Ververs dan de pagina alsnog.
Je hebt nu een nummer, maar dat is puur voor de leuk. Vanaf 10 gaat de wachtrij voor de echte kaartjes lopen, en iedereen die nu al wacht komt daar volledig willekeurig in.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:29 schreef MissLuna het volgende:
[..]
En deze post dan? Niet dat het bindend is, maar toch.
[..]
quote:Zodra de verkoop van een event start, wordt een wachtrij ververst.
Pas op het moment dat de verkoop start, begint dus de echte wachtrij.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt een plaats toegewezen.
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Gevonden inderdaad. Nou ja, fingers crossed dan maar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je hebt nu een nummer, maar dat is puur voor de leuk. Vanaf 10 gaat de wachtrij voor de echte kaartjes lopen, en iedereen die nu al wacht komt daar volledig willekeurig in.
Ja, dat dus. En in de rij achter de computer, met koffie en muziek? Kan erger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:37 schreef tofastTG het volgende:
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)
[..]
Het lijkt mij leuk om weer eens voor de deur te gaan slapen voor kaarten ergens voorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:23 schreef MissLuna het volgende:
Vriend stuurt net foto van de VVV in Rotterdam, ook een enorme rij.
Lijken de damestoiletten wel..
Jij snapt t!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:36 schreef Grazzle het volgende:
Hoef ik nou helemaal niks meer te doen nu ik in die wachtrij sta of om 10:00 uur deze link klikken? http://www.ticketmaster.n(...)_WP_PP14_3dagenkaart
Stuk of 20/30 man hebben dat in Heerlen gedaan! Jammer van het weer wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk om weer eens voor de deur te gaan slapen voor kaarten ergens voor. Ik heb het ooit wel eens gedaan om VIP kaarten voor Innercity te kunnen bemachtigen. Dat was nog best gezellig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
Op het feit dat dit jaar de line-up gewoon heel veel beter is dan voorgaande jaren, en veel grote namen exclusief. Lowlands was altijd self fulfilling prophecy, de laatste jaren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:39 schreef tofastTG het volgende:
Overigens vraag ik me wel af waar deze hetze op gebaseerd is, volgens mij gewoon een self fulfilling prophecy en is het gewoon weer in de middag uitverkocht.
Dat is gewoon een feit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ervaring leert dat het uiteindelijk vrij random is een je soms met nieuwe tab/venster eerder 'binnen' bent dan met je tabje in de wachtrij. Of dat hele 'voor/na 10 wachtrij' gebeuren klopt vraag ook me ook af
quote:Zodra de verkoop van een event start, wordt een wachtrij ververst.
Pas op het moment dat de verkoop start, begint dus de echte wachtrij.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt een plaats toegewezen.
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Klopt, maar komt dat omdat het nu zo goed is of de voorgaande jaren gewoon wat minder ivgm. bijvoorbeeld 2009/2010?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op het feit dat dit jaar de line-up gewoon heel veel beter is dan voorgaande jaren, en veel grote namen exclusief. Lowlands was altijd self fulfilling prophecy, de laatste jaren.
Gewoon om 10.00 uur naar die link gaan of via TM site.quote:
Het maakt volgens mij geen snars uit of je meerdere tabs open hebt staan. Ik denk zelfs dat sommige browsers niet actieve tabs niet meer regelmatig bijwerken en het dus feitelijk nutteloos is. Je kunt beter gewoon een venster open laten staan en verder nergens meer aankomen. Ik zit nu ook op mijn telefoon te internetten, zodat ik niet per ongeluk iets afsluitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ervaring leert dat het uiteindelijk vrij random is een je soms met nieuwe tab/venster eerder 'binnen' bent dan met je tabje in de wachtrij. Of dat hele 'voor/na 10 wachtrij' gebeuren klopt vraag ook me ook af
Ja ach. Je hoeft er niet bij te blijven zitten, dus zo erg is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit.
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)
[..]
Doe gewoon beiden joh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:48 schreef Grazzle het volgende:
Laten staan of om 10 uur stipt de link openen? guys?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |