quote:Zodra de verkoop van een event start, wordt een wachtrij ververst.
Pas op het moment dat de verkoop start, begint dus de echte wachtrij.
Iedereen die op dat moment in de wachtrij staat, krijgt een plaats toegewezen.
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Gevonden inderdaad. Nou ja, fingers crossed dan maar.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:32 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Je hebt nu een nummer, maar dat is puur voor de leuk. Vanaf 10 gaat de wachtrij voor de echte kaartjes lopen, en iedereen die nu al wacht komt daar volledig willekeurig in.
Ja, dat dus. En in de rij achter de computer, met koffie en muziek? Kan erger.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:37 schreef tofastTG het volgende:
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)
[..]
Het lijkt mij leuk om weer eens voor de deur te gaan slapen voor kaarten ergens voorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:23 schreef MissLuna het volgende:
Vriend stuurt net foto van de VVV in Rotterdam, ook een enorme rij.
Lijken de damestoiletten wel..
Jij snapt t!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:36 schreef Grazzle het volgende:
Hoef ik nou helemaal niks meer te doen nu ik in die wachtrij sta of om 10:00 uur deze link klikken? http://www.ticketmaster.n(...)_WP_PP14_3dagenkaart
Stuk of 20/30 man hebben dat in Heerlen gedaan! Jammer van het weer wel.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:37 schreef Devv het volgende:
[..]
Het lijkt mij leuk om weer eens voor de deur te gaan slapen voor kaarten ergens voor. Ik heb het ooit wel eens gedaan om VIP kaarten voor Innercity te kunnen bemachtigen. Dat was nog best gezellig
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cookin’ like a chef I’m a 5 star Michelin
Op het feit dat dit jaar de line-up gewoon heel veel beter is dan voorgaande jaren, en veel grote namen exclusief. Lowlands was altijd self fulfilling prophecy, de laatste jaren.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:39 schreef tofastTG het volgende:
Overigens vraag ik me wel af waar deze hetze op gebaseerd is, volgens mij gewoon een self fulfilling prophecy en is het gewoon weer in de middag uitverkocht.
Dat is gewoon een feit.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ervaring leert dat het uiteindelijk vrij random is een je soms met nieuwe tab/venster eerder 'binnen' bent dan met je tabje in de wachtrij. Of dat hele 'voor/na 10 wachtrij' gebeuren klopt vraag ook me ook af
Als je voor start verkoop inlogt en plaatsneemt in de wachtrij, betekent dat dus niet dat je zeker bent van een plek vooraan in de wachtrij.
Klopt, maar komt dat omdat het nu zo goed is of de voorgaande jaren gewoon wat minder ivgm. bijvoorbeeld 2009/2010?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Op het feit dat dit jaar de line-up gewoon heel veel beter is dan voorgaande jaren, en veel grote namen exclusief. Lowlands was altijd self fulfilling prophecy, de laatste jaren.
Gewoon om 10.00 uur naar die link gaan of via TM site.quote:
Het maakt volgens mij geen snars uit of je meerdere tabs open hebt staan. Ik denk zelfs dat sommige browsers niet actieve tabs niet meer regelmatig bijwerken en het dus feitelijk nutteloos is. Je kunt beter gewoon een venster open laten staan en verder nergens meer aankomen. Ik zit nu ook op mijn telefoon te internetten, zodat ik niet per ongeluk iets afsluitquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:40 schreef Loveless85 het volgende:
Ervaring leert dat het uiteindelijk vrij random is een je soms met nieuwe tab/venster eerder 'binnen' bent dan met je tabje in de wachtrij. Of dat hele 'voor/na 10 wachtrij' gebeuren klopt vraag ook me ook af
Ja ach. Je hoeft er niet bij te blijven zitten, dus zo erg is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:43 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat is gewoon een feit.
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)
[..]
Doe gewoon beiden joh.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:48 schreef Grazzle het volgende:
Laten staan of om 10 uur stipt de link openen? guys?
Joe Bonamassa en White Lies tegenover elkaar? Dan kies ik toch voor Joe Bonamassa terwijl ik die minder goed kenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:48 schreef JaimyLee het volgende:
Toch maar besloten een weekend kaart te gaan halen omdat Arctic Monkeys, White Lies en The Kooks![]()
![]()
Ja, of zoals bij tickets voor Pearl Jam mensen met ING niet kunnen betalenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:49 schreef Devv het volgende:
Het zou wel lullig zijn als om 5 voor 10 de stroom uit zou vallen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:47 schreef runaway het volgende:
ik word net uit de wachtrij gegooid!!! Het rondje was helemaal rond.......
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.ticketmaster.n(...)_ql_2&language=nl-nl voor al uw spannende vragen. (En sorry, mensen die al uren in de wachtrij staan, ik vind het stiekem ook best lullig voor jullie hoor!)quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:48 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Dus.... waarom is er een wachtrij voordat het 10 uur is?
Geniaal om steeds dezelfde post te plaatsen. Heerlijk dat sarcasme.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:50 schreef tofastTG het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja sorry schijnbaar lezen mensen niet ver terug:P En op deze manier probeer ik toch totale wanhoop bij mensen te voorkomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:51 schreef Operc het volgende:
[..]
Geniaal om steeds dezelfde post te plaatsen. Heerlijk dat sarcasme.
Geen idee wie Joe Bonamassa isquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Joe Bonamassa en White Lies tegenover elkaar? Dan kies ik toch voor Joe Bonamassa terwijl ik die minder goed ken
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
In Venlo bij Sounds zaten er al mensen vanaf 03.00 uur te wachten.
Ik heb gewoon altijd een pinpas en cc klaarliggenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, of zoals bij tickets voor Pearl Jam mensen met ING niet kunnen betalen
Heerlen al de hele nacht hoor!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Serieus goed bezigquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:52 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja sorry schijnbaar lezen mensen niet ver terug:P En op deze manier probeer ik toch totale wanhoop bij mensen te voorkomen.
Een van de beste platenzaken van het land.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:53 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Ik was eerst van plan om de kaartjes daar te gaan halen en rond 09.30 erheen te fietsen. Maar ik was te lui.quote:
Pjiew.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:52 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Ja sorry schijnbaar lezen mensen niet ver terug:P En op deze manier probeer ik toch totale wanhoop bij mensen te voorkomen.
Het giet hier en het gitaarquote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:52 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Geen idee wie Joe Bonamassa isEn ik wil het nu ook niet weten, want straks ga ik dan twijfelen en ik wil gewoon de White Lies zien
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 09:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Hier is de voorverkoop al begonnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |