Maar in de eerste 14-19 minuten kan je best scoren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef alors het volgende:
[..]
De eerste 40-45 minuten moet je vooral overleven tegen Duitsers.
Al jaren.quote:
14-18. Probeer het nog een keer.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Maar in de eerste 14-19 minuten kan je best scoren.
De betrouwbare bron was jij zelf. Hopelijk ontbrand je nu niet in zelfmedelijden of boosheid.quote:
My gravityquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Karina, doe je stream even weg, tijd voor Zlata!
[ afbeelding ]
Ik had eerst gezet dat het wel mochtquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef JanCees het volgende:
Het posten van gifjes is niet toegestaan in dit topic.
wat
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:35 schreef ajacied4lf het volgende:
Karina, doe je stream even weg, tijd voor Zlata!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:37 schreef Karina het volgende:
[..]Ik kijk even ijshockey in de rust. Dus tot zo.
Tenenkaas?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Frikandelbroodjes zijn net als kaas.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook wel een beetje trek.
Ik heb nu zin een zak chips open te trekkenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb ook wel een beetje trek.
Ik wil niet dik worden, dus eet ik:quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 frikandelbroodjes.
Iemand wil dik worden
Heeft allemaal geen effect.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
4 frikandelbroodjes.
Iemand wil dik worden
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Hij kan het zelf ook even opzoeken toch?
Als je boos bent reageer het dan niet af op Alba.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hou jij je lekker bezig met dat misbaksel Alba van je.
Inderdaadquote:
okquote:
Ik zie liever gifjes van J. Albaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:51 schreef gniffie het volgende:
Wat is dat voor onzinplaatje. Hoort niet thuis in dit topic volgens mij
Ik niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie liever gifjes van J. Alba
Is alweer lang geledenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Robben met een schwalbe
gras is groen
Post de foto's maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Nee, ik ben uitgenodigd door Berlusconi voor een van zijn beruchte bungabungaparty's.
Idd. Sukkeltjequote:
Watquote:
Duidelijk verwacht neuer dat podolski terug gefloten gaat wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:00 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
WatHij gaat toch de bal uit de weg
Dure aannamequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duidelijk verwacht neuer dat podolski terug gefloten gaat worden
Geen gelukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1-1 alweer? Ik mis echt alle goals vanavond
Waarom kijk je niet gewoon non-stop, Guus?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1-1 alweer? Ik mis echt alle goals vanavond
Anticiperen op een fluitsignaal is nooit echt handigquote:
Hij is iig niet vies dikquote:
Robben geeft een hakjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:04 schreef Shreyas het volgende:
Oh het is Mandzukic, dus die loopt 5 minuten later weer als een kievit. Als Robben op die manier geraakt zou worden dan lag hij er 6 maanden uit.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Strootman geeft een hakje
Hamstring gescheurd.
Meniscus gescheurd.
Dubbele beenbreuk.
Hersenbloeding.
Liesbreuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Robben geeft een hakje
Hamstring gescheurd.
Meniscus gescheurd.
Dubbele beenbreuk.
Hersenbloeding.
Dat doe ik, maar ik wissel op de verkeerde momenten van wedstrijdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon non-stop, Guus?
Heb het al aangevuldquote:
Zitten er hier Arsenal fans?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Het mag 1-1 zijn maar bayern door, lach maar verder arsenal fansprijzen winnen gaat ook dit jaar niet lukken
Heerlijk
Ik denk van wel. Weddenschapje?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Het mag 1-1 zijn maar bayern door, lach maar verder arsenal fansprijzen winnen gaat ook dit jaar niet lukken
Heerlijk
FA Cup?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk
Ik denk van wel. Weddenschapje?quote:
alorsquote:
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet aan weddenschapjes doe. Ookal heb ik gelijk.
Arsenal kan toch nog gewoon tweede worden in de Premier League?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Weddenschapje?Je weet dat ik niet aan weddenschapjes doe. Ookal heb ik gelijk.
Als Arsenal de FA Cup niet wint neem ik 5 maanden lang een Jose Mourinho UIquote:
Even quoten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Arsenal de FA Cup niet wint neem ik 5 maanden lang een Jose Mourinho UI
Alles kan maar als dat voor hun een prijs is dan neem ik het terugquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arsenal kan toch nog gewoon tweede worden in de Premier League?
Kan, maar zie het niet gebeuren, helaas.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arsenal kan toch nog gewoon tweede worden in de Premier League?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Successupportersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Arsenal komt nog boven Feyenoord en Heerenveen, dan weet je het wel.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:14 schreef Tchock het volgende:
AlettttiiiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je weet hoe het gaat he.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:13 schreef isgeschiedenis het volgende:
jezus, is die nederland 3 gast bayern fan ofzo
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Successupporters
Echte fans supporten hun lokale club
Oh dan moet ik weg, want ik kom niet uit Groningen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Successupporters
Jij woont er, dus dan is het goedquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dan moet ik weg, want ik kom niet uit Groningen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Arsenal de FA Cup niet wint neem ik 5 maanden lang een Jose Mourinho UI
Hypocriete lul, waarom was jij dan geen Veendamfan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:14 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Successupporters
Alsjeblieft.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Of deze, maar dan verkleind:
[ afbeelding ]
Ja, als je het zo gaat doortrekken zou ik fan moeten zijn van SPW ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hypocriete lul, waarom was jij dan geen Veendamfan?
Dan ben ik AFC fan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, als je het zo gaat doortrekken zou ik fan moeten zijn van SPW ofzo
Dat is geen profclub. Veendam is (was) je local, niet FCG.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we het maar niet zo doortrekken...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of sjs, of Sc Stadskanaalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Nouja het is maar wat je er onder verstaatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen profclub. Veendam is (was) je local, niet FCG.
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of sjs, of Sc Stadskanaal
maar wss woon je in Knoal noord
Ene wedstrijd is tegen Red Bull?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
De laatste keer dat Bayern gelijk speelde was op 5 oktoberDaarna één keer verloren en voor de rest alles gewonnen.
altijd zo'n heerlijk bekrompen gedachtequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen profclub. Veendam is (was) je local, niet FCG.
Support your locals gaat toch over profclubs? Of vind jij dat iedereen de dichtstbijzijnde amateurvereniging moet supporten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja het is maar wat je er onder verstaat
Blijkbaar mag je amateurvoetbal niet meerekenen (er zit hier een topklasse club nog dichterbij) maar eerste divisie weer wel?
SPW bedoel je toch de amateurclub uit Stadskanaal mee?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
Nouja het is maar wat je er onder verstaat
Blijkbaar mag je amateurvoetbal niet meerekenen (er zit hier een topklasse club nog dichterbij) maar eerste divisie weer wel?
Woon er me hele leven al hahaquote:
Is natuurlijk wel leuk als je dat OOK doet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Support your locals gaat toch over profclubs? Of vind jij dat iedereen de dichtstbijzijnde amateurvereniging moet supporten?
Als je uit Oss komt ben je voor TOP Oss, kk lul.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
altijd zo'n heerlijk bekrompen gedachte
Die heb ik niet meegerekend omdat 'ie vriendschappelijk was. Ze hebben in de poulefase van City verloren.quote:
Ik vind 'support your locals' ook grote onzin, laat iedereen toch supporten van welke club hij houdt in plaats van ze iets op te dringen. Maar als het komt van iemand die het zelf niet doet is het nog erger.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
altijd zo'n heerlijk bekrompen gedachte
Huh? Nee juist nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Support your locals gaat toch over profclubs? Of vind jij dat iedereen de dichtstbijzijnde amateurvereniging moet supporten?
Dan ben je voor Ajax, want joden lopen altijd weg.quote:
Oh kut als dat meetelt moet ik Ajacied worden. Bij deze: vier op rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was effe in de war. Maar een klasse lager in de Hoofdklasse zat nieuw buinen vorig jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
SPW bedoel je toch de amateurclub uit Stadskanaal mee?
Welke topklasse club zit vanuit hier dichterbij dan dat Veendam zit/zat?
[..]
Woon er me hele leven al haha
Eriksen valt ook tegen ja. Strootgod blijkt toch wel veel beter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef bianconeri het volgende:
Vermaelen
Weer zo'n ex-ajacied die er weinig van bakt terwijl die zo opgehemeld is altijd in zijn Ajax tijd (net als bv Eriksen).
was in zijn eerste jaar beste koop van de Premier League zo'n beetje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef bianconeri het volgende:
Vermaelen
Weer zo'n ex-ajacied die er weinig van bakt terwijl die zo opgehemeld is altijd in zijn Ajax tijd (net als bv Eriksen).
Eriksen deed opzich leuk mee, tot zijn blessure.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eriksen valt ook tegen ja. Strootgod blijkt toch wel veel beter.
Strootgod
Demichelisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zou ik ook zeggen iddquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geluid uit staan dus ik miste het nogal.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootgod
Eriksen deed het wel aardig hoor, komt vast nog wel zijn tijdquote:
Je hebt me betrapt mijn toetsenbord heeft geen G dus die moet ik steeds opzoeken op Wikipedia om te kopiërenquote:
Italië en Engeland kun je sowieso niet vergelijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eriksen deed het wel aardig hoor, komt vast nog wel zijn tijd
Sc Stadskanaal zit nog in de hoofdklasse (zou me local club zijn als ik een club op die manier zou kiezen).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
Was effe in de war. Maar een klasse lager in de Hoofdklasse zat nieuw buinen vorig jaar
Je had toch wel door dat ik enigszins chargeerde? Op FOK! zitten nogal wat lui die van club overstappen wanneer er een andere club een tijdje leuk presteert, dat wilde ik gewoon even noemen. Daar bedoel ik nog niet eens alors mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegerekend omdat 'ie vriendschappelijk was. Ze hebben in de poulefase van City verloren.
[..]
Ik vind 'support your locals' ook grote onzin, laat iedereen toch supporten van welke club hij houdt in plaats van ze iets op te dringen. Maar als het komt van iemand die het zelf niet doet is het nog erger.
Strootman doet het goed in de Serie Aquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootgod
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Strootman doet het goed in de Serie A![]()
In tegenstelling tot een Eriksen, Vermaelen, Alderweireld etc
Iedereen die de Groningen zwaaivlag hanteert verwelkom ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had toch wel door dat ik enigszins chargeerde? Op FOK! zitten nogal wat lui die van club overstappen wanneer er een andere club een tijdje leuk presteert, dat wilde ik gewoon even noemen. Daar bedoel ik nog niet eens alors mee.
Support your local footballclub wordt voornamelijk breed gedragen in de harde kernen van voetbalclubs, die dit ook via spandoeken duidelijk maken.
Oh wut, spelen die ook zo hoog?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sc Stadskanaal zit nog in de hoofdklasse (zou me local club zijn als ik een club op die manier zou kiezen).
En zo hoort het ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die de Groningen zwaaivlag hanteert verwelkom ik
Mee eensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Je had toch wel door dat ik enigszins chargeerde? Op FOK! zitten nogal wat lui die van club overstappen wanneer er een andere club een tijdje leuk presteert, dat wilde ik gewoon even noemen. Daar bedoel ik nog niet eens alors mee.
Support your local footballclub wordt voornamelijk breed gedragen in de harde kernen van voetbalclubs, die dit ook via spandoeken duidelijk maken.
Afgelopen week was het heel gezellig hoorde ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En zo hoort het ook
De gemoedelijke sfeer op de tribunes is fantastisch
Yup, hebben altijd goed elftal!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Oh wut, spelen die ook zo hoog?
Ik heb daar trouwens acht jaar zelf gevoetbald
Dat waren hooligansquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgelopen week was het heel gezellig hoorde ik.
Al die mensen die op hun 8e een cluppie kiezen idd ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Al die mensen die zonder enige reden een club aanhangen..... Alleen maar om de successen, dat ze regelmatig kampioen worden. Is gewoon lekker makkelijk om voor te kiezen, dus dan die maar!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die de Groningen zwaaivlag hanteert verwelkom ik
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |