Strootman doet het goed in de Serie Aquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eriksen valt ook tegen ja. Strootgod blijkt toch wel veel beter.
Strootgod
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Strootman doet het goed in de Serie A![]()
In tegenstelling tot een Eriksen, Vermaelen, Alderweireld etc
Iedereen die de Groningen zwaaivlag hanteert verwelkom ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had toch wel door dat ik enigszins chargeerde? Op FOK! zitten nogal wat lui die van club overstappen wanneer er een andere club een tijdje leuk presteert, dat wilde ik gewoon even noemen. Daar bedoel ik nog niet eens alors mee.
Support your local footballclub wordt voornamelijk breed gedragen in de harde kernen van voetbalclubs, die dit ook via spandoeken duidelijk maken.
Oh wut, spelen die ook zo hoog?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sc Stadskanaal zit nog in de hoofdklasse (zou me local club zijn als ik een club op die manier zou kiezen).
En zo hoort het ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die de Groningen zwaaivlag hanteert verwelkom ik
Mee eensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Je had toch wel door dat ik enigszins chargeerde? Op FOK! zitten nogal wat lui die van club overstappen wanneer er een andere club een tijdje leuk presteert, dat wilde ik gewoon even noemen. Daar bedoel ik nog niet eens alors mee.
Support your local footballclub wordt voornamelijk breed gedragen in de harde kernen van voetbalclubs, die dit ook via spandoeken duidelijk maken.
Afgelopen week was het heel gezellig hoorde ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En zo hoort het ook
De gemoedelijke sfeer op de tribunes is fantastisch
Yup, hebben altijd goed elftal!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Oh wut, spelen die ook zo hoog?
Ik heb daar trouwens acht jaar zelf gevoetbald
Dat waren hooligansquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgelopen week was het heel gezellig hoorde ik.
Al die mensen die op hun 8e een cluppie kiezen idd ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Al die mensen die zonder enige reden een club aanhangen..... Alleen maar om de successen, dat ze regelmatig kampioen worden. Is gewoon lekker makkelijk om voor te kiezen, dus dan die maar!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die de Groningen zwaaivlag hanteert verwelkom ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |