Die heb ik niet meegerekend omdat 'ie vriendschappelijk was. Ze hebben in de poulefase van City verloren.quote:
Ik vind 'support your locals' ook grote onzin, laat iedereen toch supporten van welke club hij houdt in plaats van ze iets op te dringen. Maar als het komt van iemand die het zelf niet doet is het nog erger.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
altijd zo'n heerlijk bekrompen gedachte
Huh? Nee juist nietquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Support your locals gaat toch over profclubs? Of vind jij dat iedereen de dichtstbijzijnde amateurvereniging moet supporten?
Dan ben je voor Ajax, want joden lopen altijd weg.quote:
Oh kut als dat meetelt moet ik Ajacied worden. Bij deze: vier op rijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was effe in de war. Maar een klasse lager in de Hoofdklasse zat nieuw buinen vorig jaarquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
SPW bedoel je toch de amateurclub uit Stadskanaal mee?
Welke topklasse club zit vanuit hier dichterbij dan dat Veendam zit/zat?
[..]
Woon er me hele leven al haha
Eriksen valt ook tegen ja. Strootgod blijkt toch wel veel beter.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef bianconeri het volgende:
Vermaelen
Weer zo'n ex-ajacied die er weinig van bakt terwijl die zo opgehemeld is altijd in zijn Ajax tijd (net als bv Eriksen).
was in zijn eerste jaar beste koop van de Premier League zo'n beetje.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:25 schreef bianconeri het volgende:
Vermaelen
Weer zo'n ex-ajacied die er weinig van bakt terwijl die zo opgehemeld is altijd in zijn Ajax tijd (net als bv Eriksen).
Eriksen deed opzich leuk mee, tot zijn blessure.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eriksen valt ook tegen ja. Strootgod blijkt toch wel veel beter.
Strootgod
Demichelisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Zou ik ook zeggen iddquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Geluid uit staan dus ik miste het nogal.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Strootgod
Eriksen deed het wel aardig hoor, komt vast nog wel zijn tijdquote:
Je hebt me betrapt mijn toetsenbord heeft geen G dus die moet ik steeds opzoeken op Wikipedia om te kopiërenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Italië en Engeland kun je sowieso niet vergelijken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eriksen deed het wel aardig hoor, komt vast nog wel zijn tijd
Sc Stadskanaal zit nog in de hoofdklasse (zou me local club zijn als ik een club op die manier zou kiezen).quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Paxcon het volgende:
Was effe in de war. Maar een klasse lager in de Hoofdklasse zat nieuw buinen vorig jaar
Je had toch wel door dat ik enigszins chargeerde? Op FOK! zitten nogal wat lui die van club overstappen wanneer er een andere club een tijdje leuk presteert, dat wilde ik gewoon even noemen. Daar bedoel ik nog niet eens alors mee.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik niet meegerekend omdat 'ie vriendschappelijk was. Ze hebben in de poulefase van City verloren.
[..]
Ik vind 'support your locals' ook grote onzin, laat iedereen toch supporten van welke club hij houdt in plaats van ze iets op te dringen. Maar als het komt van iemand die het zelf niet doet is het nog erger.
Strootman doet het goed in de Serie Aquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Strootgod
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Strootman doet het goed in de Serie A![]()
In tegenstelling tot een Eriksen, Vermaelen, Alderweireld etc
Iedereen die de Groningen zwaaivlag hanteert verwelkom ikquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had toch wel door dat ik enigszins chargeerde? Op FOK! zitten nogal wat lui die van club overstappen wanneer er een andere club een tijdje leuk presteert, dat wilde ik gewoon even noemen. Daar bedoel ik nog niet eens alors mee.
Support your local footballclub wordt voornamelijk breed gedragen in de harde kernen van voetbalclubs, die dit ook via spandoeken duidelijk maken.
Oh wut, spelen die ook zo hoog?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Sc Stadskanaal zit nog in de hoofdklasse (zou me local club zijn als ik een club op die manier zou kiezen).
En zo hoort het ookquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen die de Groningen zwaaivlag hanteert verwelkom ik
Mee eensquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:29 schreef Paxcon het volgende:
Je had toch wel door dat ik enigszins chargeerde? Op FOK! zitten nogal wat lui die van club overstappen wanneer er een andere club een tijdje leuk presteert, dat wilde ik gewoon even noemen. Daar bedoel ik nog niet eens alors mee.
Support your local footballclub wordt voornamelijk breed gedragen in de harde kernen van voetbalclubs, die dit ook via spandoeken duidelijk maken.
Afgelopen week was het heel gezellig hoorde ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
En zo hoort het ook
De gemoedelijke sfeer op de tribunes is fantastisch
Yup, hebben altijd goed elftal!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:31 schreef Paxcon het volgende:
Oh wut, spelen die ook zo hoog?
Ik heb daar trouwens acht jaar zelf gevoetbald
Dat waren hooligansquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Afgelopen week was het heel gezellig hoorde ik.
Al die mensen die op hun 8e een cluppie kiezen idd ja.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:32 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Al die mensen die zonder enige reden een club aanhangen..... Alleen maar om de successen, dat ze regelmatig kampioen worden. Is gewoon lekker makkelijk om voor te kiezen, dus dan die maar!
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Iedereen die de Groningen zwaaivlag hanteert verwelkom ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |