Ja, als je het zo gaat doortrekken zou ik fan moeten zijn van SPW ofzoquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hypocriete lul, waarom was jij dan geen Veendamfan?
Dan ben ik AFC fan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja, als je het zo gaat doortrekken zou ik fan moeten zijn van SPW ofzo
Dat is geen profclub. Veendam is (was) je local, niet FCG.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we het maar niet zo doortrekken...quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Of sjs, of Sc Stadskanaalquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Nouja het is maar wat je er onder verstaatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen profclub. Veendam is (was) je local, niet FCG.
We hebben een kennerquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:20 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Of sjs, of Sc Stadskanaal
maar wss woon je in Knoal noord
Ene wedstrijd is tegen Red Bull?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Tchock het volgende:
De laatste keer dat Bayern gelijk speelde was op 5 oktoberDaarna één keer verloren en voor de rest alles gewonnen.
altijd zo'n heerlijk bekrompen gedachtequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is geen profclub. Veendam is (was) je local, niet FCG.
Support your locals gaat toch over profclubs? Of vind jij dat iedereen de dichtstbijzijnde amateurvereniging moet supporten?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja het is maar wat je er onder verstaat
Blijkbaar mag je amateurvoetbal niet meerekenen (er zit hier een topklasse club nog dichterbij) maar eerste divisie weer wel?
SPW bedoel je toch de amateurclub uit Stadskanaal mee?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Paxcon het volgende:
Nouja het is maar wat je er onder verstaat
Blijkbaar mag je amateurvoetbal niet meerekenen (er zit hier een topklasse club nog dichterbij) maar eerste divisie weer wel?
Woon er me hele leven al hahaquote:
Is natuurlijk wel leuk als je dat OOK doet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Support your locals gaat toch over profclubs? Of vind jij dat iedereen de dichtstbijzijnde amateurvereniging moet supporten?
Als je uit Oss komt ben je voor TOP Oss, kk lul.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:22 schreef Adames het volgende:
[..]
altijd zo'n heerlijk bekrompen gedachte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |