Duidelijk verwacht neuer dat podolski terug gefloten gaat wordenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:00 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
WatHij gaat toch de bal uit de weg
Dure aannamequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Duidelijk verwacht neuer dat podolski terug gefloten gaat worden
Geen gelukquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1-1 alweer? Ik mis echt alle goals vanavond
Waarom kijk je niet gewoon non-stop, Guus?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:02 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
1-1 alweer? Ik mis echt alle goals vanavond
Anticiperen op een fluitsignaal is nooit echt handigquote:
Hij is iig niet vies dikquote:
Robben geeft een hakjequote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:04 schreef Shreyas het volgende:
Oh het is Mandzukic, dus die loopt 5 minuten later weer als een kievit. Als Robben op die manier geraakt zou worden dan lag hij er 6 maanden uit.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Strootman geeft een hakje
Hamstring gescheurd.
Meniscus gescheurd.
Dubbele beenbreuk.
Hersenbloeding.
Liesbreuk.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:05 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Robben geeft een hakje
Hamstring gescheurd.
Meniscus gescheurd.
Dubbele beenbreuk.
Hersenbloeding.
Dat doe ik, maar ik wissel op de verkeerde momenten van wedstrijdquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:03 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Waarom kijk je niet gewoon non-stop, Guus?
Heb het al aangevuldquote:
Zitten er hier Arsenal fans?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Het mag 1-1 zijn maar bayern door, lach maar verder arsenal fansprijzen winnen gaat ook dit jaar niet lukken
Heerlijk
Ik denk van wel. Weddenschapje?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Het mag 1-1 zijn maar bayern door, lach maar verder arsenal fansprijzen winnen gaat ook dit jaar niet lukken
Heerlijk
FA Cup?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk
Ik denk van wel. Weddenschapje?quote:
alorsquote:
Stoer hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Je weet dat ik niet aan weddenschapjes doe. Ookal heb ik gelijk.
Arsenal kan toch nog gewoon tweede worden in de Premier League?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:06 schreef KingRoland het volgende:
Heerlijk
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik denk van wel. Weddenschapje?Je weet dat ik niet aan weddenschapjes doe. Ookal heb ik gelijk.
Als Arsenal de FA Cup niet wint neem ik 5 maanden lang een Jose Mourinho UIquote:
Even quoten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:11 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Als Arsenal de FA Cup niet wint neem ik 5 maanden lang een Jose Mourinho UI
Alles kan maar als dat voor hun een prijs is dan neem ik het terugquote:Op dinsdag 11 maart 2014 22:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Arsenal kan toch nog gewoon tweede worden in de Premier League?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |