dit! x1000.000quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:11 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig de wedstrijd die nog wel spannend is op het open kanaal van Sport1
Dat wat alleen deze maand gratis is bedoel je?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:11 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig de wedstrijd die nog wel spannend is op het open kanaal van Sport1
Doet Robben mee?quote:
quote:
twitter:FCBayern twitterde op dinsdag 11-03-2014 om 19:44:44Line up FCB / Aufstellung:Neuer - Dante, Thiago, Ribéry, Martínez, Mandzuki, Robben, Götze, Lahm (K), Alaba, Schweinsteiger | ^M.Hörwick reageer retweet
Dankquote:
tot straksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
Prima OP Johannes![]()
Tot straks, ik ga nog even iets anders doen.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef Caland het volgende:
Arsenal down a sub. Ryo Miyaichi flew out only to find he wasn't eligible![]()
Weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De foto uit de OP is alleen van vorig jaar
Wie wat hoe?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze nobody bij Heerenveen? Doe maar niet.
Vergeet Cole en Clichy niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef superniger het volgende:
Arsenal mist types als Nasri en Chamakh
Bergkamp en Henryquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef superniger het volgende:
Arsenal mist types als Nasri en Chamakh
Met Pires en Viera hadden ze dit makkelijk kunnen winnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet Cole en Clichy niet.
Wat is er nog meer op tv dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Maar eens even kijken of dit wat is anders zap ik.
Milan. Of anders dat programma met die blote datersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er nog meer op tv dan?
Zitten er mooie kutjes tussen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Milan. Of anders dat programma met die blote daters
Vorige keer wel. Al komt er maar weinig kut in beeld.. sowieso haar borstjes ook weinig want ze had steeds haar haar ervoor.quote:
Hoi babequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorige keer wel. Al komt er maar weinig kut in beeld.. sowieso haar borstjes ook weinig want ze had steeds haar haar ervoor.
npo.nl/livequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Mensen die een stream nodig hebben, DM maar
Ohja, die naam heb ik wel een voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerenveen had interesse in de veldtrainer (oid) van Bayern...
Post even die kutten je bent niet voor niets blauw!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, moet je maar even zappen.
Alsof ik dan geen ban zou krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Post even die kutten je bent niet voor niets blauw!!!
Er was trouwens ook een naaktsurvivalprogramma aldus MM bij DWDD een tijdje terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.soccernews.nl/(...)_Bayern_M%C3%BCnchenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja, die naam heb ik wel een voorbij zien komen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
SOWWW!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik dacht even: "Wat doet Zweden bij de Champions League?"
![]()
Beetje rustig met de gifjes, ik heb ook een livestream opstaan en mijn laptop trekt het maar NET nuquote:
Ah, jij bent zeker zo'n WK/EK-kijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik dacht even: "Wat doet Zweden bij de Champions League?"
![]()
Nee, ik ben een Zlatan kijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij bent zeker zo'n WK/EK-kijker.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bayern München - Arsenal live bij de NOS
Het posten van gifjes is niet toegestaan in dit topic.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef alors het volgende:
Zo die Dante kan nog wel even rood aangesmeerd worden.
Karina krabt je ogen uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Zlatan kijker.
In de CL op basis van beelden? Dat gebeurd dus bijna nooit en nu vast ook niet. Eto'o kreeg ook geen schorsing toen hij na de wedstrijd nog een elleboog gaf tegen die speler van utrecht of twentequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef alors het volgende:
Zo die Dante kan nog wel even rood aangesmeerd worden.
Gelukkig valt hij niet op mannenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Zlatan kijker.
Ik geloof dat je het verkeerd begrijptquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de CL op basis van beelden? Dat gebeurd dus bijna nooit en nu vast ook niet. Eto'o kreeg ook geen schorsing toen hij na de wedstrijd nog een elleboog gaf tegen die speler van utrecht of twente
Noord Krimse praktijken dit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat de perfecte OP is aangepast, maar uh, oké.
Durft hij toch niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen René en jij eens daten?
Weet ik, daar heb ik johannes ontmoet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
In Eindhoven hebben ze daar een park en bos voor GGMM.
Fish-O-Maniaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
visseneigenaren durven vaak meer dan je denkt.
Zo'n treinkaartje terug naar Groningen is ook al duur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je omdat ik het was geen geld vroeg.
Je had wel lekkere tijgernootjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n treinkaartje terug naar Groningen is ook al duur.
Versierder he die Rene.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had wel lekkere tijgernootjes.
Beter laat dan nooit hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, on topic heren! Dit is niet de SC.
Wat is 50euro nou voor een leven lang HIV..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n treinkaartje terug naar Groningen is ook al duur.
Ik had het over de wedstrijd, maar nu je het zegt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wauw.. bedankt!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
Kijk eens GGMM, helemaal voor jou
[ afbeelding ]
Stiekem wist ik dat wel hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had het over de wedstrijd, maar nu je het zegt.
LR blijf eens ontopic!
Zometeen wordt CCYH nog gefrustreerd omdat het over andere dingen dan de wedstrijd gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft die het puntenverlies van zondag al verwerkt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
Hier is vooral m'n broer GMGM heel blij mee.
Ja, om hem op te vrolijken heb ik gezegd dat PSV ons misschien nog inhaalt. Toen moest hij gelijk weer heel hard lachen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft die het puntenverlies van zondag al verwerkt?
Ik dacht dat je zei dat die het niet prettig vond.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, om hem op te vrolijken heb ik gezegd dat PSV ons misschien nog inhaalt. Toen moest hij gelijk weer heel hard lachen.
Dat had het live eredivisietopic niet overleefd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heeft Ajax Alaba afgekeurd
Ik dank god op mijn blote knieen iddquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had het live eredivisietopic niet overleefd.
Inderdaad ja, zou niets toevoegen aan Ajaxquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heeft Ajax Alaba afgekeurd
Wachten tot Bayern München de conditieslag verliest en tussen de 81e en 93e minuut toeslaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Arsenal met dit laffe afwachtende spel denkt te scoren? Of hadden ze het vooraf al opgegeven?
Wat zouden ze volgens jou moeten doen dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Arsenal met dit laffe afwachtende spel denkt te scoren? Of hadden ze het vooraf al opgegeven?
Net of t wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom staat Podolski er in? Zag liever Rosicky.
Tsja het is allemaal een beetje armoedig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Meer druk op de bal zetten? Bayern heeft alle tijd om rond te spelen. Ik begrijp dat ze niet 100% vol druk gaan zetten, maar dit is wel heel slapjes. Ze moeten toch een paar goals maken, dus neem lekker risico imo.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat zouden ze volgens jou moeten doen dan?
Met Podolski kan je beter counteren lijkt me... al maakt het allemaal weinig uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Nicequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:15 schreef Caland het volgende:
Bij die andere wedstrijd staat het 1-1 . Maar eens zappen.
ty. Wie scoorde?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:15 schreef Caland het volgende:
Kakaquote:
Derde beste voetballer ter wereld, onder Zlatan en Messiquote:
Wat werd het de eerste wedstrijd?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:15 schreef Caland het volgende:
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Derde beste voetballer ter wereld, onder Zlatan en Messi
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zelfs als ie er is zie je hem niet, die man is veel te klein.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verdomme Ryo is er niet bij.
Ja dan hoef ik niet te kijken ook.
Yi-Long approves this message.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Verdomme Ryo is er niet bij.
Ja dan hoef ik niet te kijken ook.
ben je geen modje meer?quote:
Van Gaal heeft het voetbal uitgevondenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef Heeinz het volgende:
Van Gaal heeft Alaba zijn carrière gemaakt
Hahahahaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:20 schreef superniger het volgende:
Waarom staat Ox in de basis?
Hij kan er helemaal niks van.
Het Van Gaal spel bedoel je.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
Guardiola heeft het Barcelona spel er goed ingekregen![]()
once you go black...quote:
Gelukkig hebben we GGMM nogquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
omgéén van de weinige goede mods is niet meer, rip
Hoi. Niks gemist hoor.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Jongenz sorry kon er door speciale omstandigheden niet de errste 25 min zien.
Ik ben er weer
Heb DJ Feierbiest nog niet aan hoeven zetten.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef KingRoland het volgende:
Jongenz sorry kon er door speciale omstandigheden niet de errste 25 min zien.
Ik ben er weer
Jawel, GGMM beste mod van VBLquote:
Dat is erg ongezond.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo even wat bladerdeeg uit de vriezer halen, ga weer frikandelbroodjes maken.
Graag pics.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:25 schreef j0rdiiii het volgende:
Zo even wat bladerdeeg uit de vriezer halen, ga weer frikandelbroodjes maken.
Ja.quote:
Jawelquote:
Fc bayernquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Und wer hat die beste verteitigung (of zo)
Wir sind nicht nur der besten von München, aber auch vonquote:
Oe is dat zo? Dan moet ik Johannes daten en niet Rene.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Johannes is wel een knappe gespierde neger moet ik zeggen.
Nicki Minaj gaat trouwens in een film spelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
[ [url=http://img-cache.cdn.gaiaonline.com/125d37815624e1b1531c388b33a79b39/http://i41.photobucket.co(...)/jynx.gif]afbeelding[/url] ]
Nee, nu ben je te laat.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe is dat zo? Dan moet ik Johannes daten en niet Rene.
Inderdaad. Het is te hopen dat FOK! zonder mij kan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:23 schreef alors het volgende:
[..]
omgéén van de weinige goede mods is niet meer, rip
Ah dat is zo jaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe is dat zo? Dan moet ik Johannes daten en niet Rene.
Dus je loopt weg?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is te hopen dat FOK! zonder mij kan.
Precies, daarom heb ik er maar voor gekozen om mijn carrière als architect weer op te pakken.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Moderator zijn op BNW staat nou ook niet bepaald goed op je CV.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef Shreyas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sowwwwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★★★
Meh ben ik weer alleen, FML.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
En nu je mij zo makkelijk hebt ingeruild hoef ik je ook niet meer.
Alors kan wel een haararchitect gebruiken kan ik uit zeer betrouwbare bronnen melden.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:29 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Precies, daarom heb ik er maar voor gekozen om mijn carrière als architect weer op te pakken.
Die wil die Giovanca coupe.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alors kan wel een haararchitect gebruiken kan ik uit zeer betrouwbare bronnen melden.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alors kan wel een haararchitect gebruiken kan ik uit zeer betrouwbare bronnen melden.
Mijn DM staat open voor een afspraak.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:30 schreef Grifte het volgende:
[..]
Giovancaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wil die Giovanca coupe.
Ik zou Van Gaal toch niet direct saai noemen, maar een slap aftreksel ervan lijkt het zeer zeker.quote:
Nou, vooruit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:31 schreef Toto69 het volgende:
Room = VBL
ww = GGMM
http://curvefever.com/play2.php
De eerste 40-45 minuten moet je vooral overleven tegen Duitsers.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef gniffie het volgende:
Dacht dat Arsenal door wilde gaan, lekker laf bezig.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou Van Gaal toch niet direct saai noemen, maar een slap aftreksel ervan lijkt het zeer zeker.
Goed nieuws!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
GGMM ik zie weer helder, nu doet mijn oog alleen pijn als ik deze beweeg.
Spannend he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |