Versierder he die Rene.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je had wel lekkere tijgernootjes.
Beter laat dan nooit hequote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, on topic heren! Dit is niet de SC.
Wat is 50euro nou voor een leven lang HIV..quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n treinkaartje terug naar Groningen is ook al duur.
Ik had het over de wedstrijd, maar nu je het zegt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Wauw.. bedankt!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Toto69 het volgende:
Kijk eens GGMM, helemaal voor jou
[ afbeelding ]
Stiekem wist ik dat wel hoorquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:02 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had het over de wedstrijd, maar nu je het zegt.
LR blijf eens ontopic!
Zometeen wordt CCYH nog gefrustreerd omdat het over andere dingen dan de wedstrijd gaatquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Heeft die het puntenverlies van zondag al verwerkt?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:02 schreef GGMM het volgende:
Hier is vooral m'n broer GMGM heel blij mee.
Ja, om hem op te vrolijken heb ik gezegd dat PSV ons misschien nog inhaalt. Toen moest hij gelijk weer heel hard lachen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:04 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Heeft die het puntenverlies van zondag al verwerkt?
Ik dacht dat je zei dat die het niet prettig vond.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, om hem op te vrolijken heb ik gezegd dat PSV ons misschien nog inhaalt. Toen moest hij gelijk weer heel hard lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |