Karina krabt je ogen uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Zlatan kijker.
In de CL op basis van beelden? Dat gebeurd dus bijna nooit en nu vast ook niet. Eto'o kreeg ook geen schorsing toen hij na de wedstrijd nog een elleboog gaf tegen die speler van utrecht of twentequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef alors het volgende:
Zo die Dante kan nog wel even rood aangesmeerd worden.
Gelukkig valt hij niet op mannenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Nee, ik ben een Zlatan kijker.
Ik geloof dat je het verkeerd begrijptquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In de CL op basis van beelden? Dat gebeurd dus bijna nooit en nu vast ook niet. Eto'o kreeg ook geen schorsing toen hij na de wedstrijd nog een elleboog gaf tegen die speler van utrecht of twente
Noord Krimse praktijken dit.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat de perfecte OP is aangepast, maar uh, oké.
Durft hij toch niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen René en jij eens daten?
Weet ik, daar heb ik johannes ontmoet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef Geo4kant het volgende:
In Eindhoven hebben ze daar een park en bos voor GGMM.
Fish-O-Maniaquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
visseneigenaren durven vaak meer dan je denkt.
Zo'n treinkaartje terug naar Groningen is ook al duur.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Leuk dat je omdat ik het was geen geld vroeg.
Je had wel lekkere tijgernootjes.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo'n treinkaartje terug naar Groningen is ook al duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |