dit! x1000.000quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:11 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig de wedstrijd die nog wel spannend is op het open kanaal van Sport1
Dat wat alleen deze maand gratis is bedoel je?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 17:11 schreef Dos37 het volgende:
Gelukkig de wedstrijd die nog wel spannend is op het open kanaal van Sport1
Doet Robben mee?quote:
quote:
twitter:FCBayern twitterde op dinsdag 11-03-2014 om 19:44:44Line up FCB / Aufstellung:Neuer - Dante, Thiago, Ribéry, Martínez, Mandzuki, Robben, Götze, Lahm (K), Alaba, Schweinsteiger | ^M.Hörwick reageer retweet
Dankquote:
tot straksquote:Op dinsdag 11 maart 2014 19:55 schreef Karina het volgende:
Prima OP Johannes![]()
Tot straks, ik ga nog even iets anders doen.
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:16 schreef Caland het volgende:
Arsenal down a sub. Ryo Miyaichi flew out only to find he wasn't eligible![]()
Weet ik ook wel.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De foto uit de OP is alleen van vorig jaar
Wie wat hoe?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
Deze nobody bij Heerenveen? Doe maar niet.
Vergeet Cole en Clichy niet.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef superniger het volgende:
Arsenal mist types als Nasri en Chamakh
Bergkamp en Henryquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:40 schreef superniger het volgende:
Arsenal mist types als Nasri en Chamakh
Met Pires en Viera hadden ze dit makkelijk kunnen winnen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vergeet Cole en Clichy niet.
Wat is er nog meer op tv dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:43 schreef Karina het volgende:
Maar eens even kijken of dit wat is anders zap ik.
Milan. Of anders dat programma met die blote datersquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat is er nog meer op tv dan?
Zitten er mooie kutjes tussen?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Milan. Of anders dat programma met die blote daters
Vorige keer wel. Al komt er maar weinig kut in beeld.. sowieso haar borstjes ook weinig want ze had steeds haar haar ervoor.quote:
Hoi babequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vorige keer wel. Al komt er maar weinig kut in beeld.. sowieso haar borstjes ook weinig want ze had steeds haar haar ervoor.
npo.nl/livequote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef Toto69 het volgende:
Mensen die een stream nodig hebben, DM maar
Ohja, die naam heb ik wel een voorbij zien komen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Heerenveen had interesse in de veldtrainer (oid) van Bayern...
Post even die kutten je bent niet voor niets blauw!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Kan ik niet over oordelen, moet je maar even zappen.
Alsof ik dan geen ban zou krijgenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Post even die kutten je bent niet voor niets blauw!!!
Er was trouwens ook een naaktsurvivalprogramma aldus MM bij DWDD een tijdje terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.soccernews.nl/(...)_Bayern_M%C3%BCnchenquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ohja, die naam heb ik wel een voorbij zien komen.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:51 schreef Paxcon het volgende:
SOWWW!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahaha.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik dacht even: "Wat doet Zweden bij de Champions League?"
![]()
Beetje rustig met de gifjes, ik heb ook een livestream opstaan en mijn laptop trekt het maar NET nuquote:
Ah, jij bent zeker zo'n WK/EK-kijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:52 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik dacht even: "Wat doet Zweden bij de Champions League?"
![]()
Nee, ik ben een Zlatan kijker.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ah, jij bent zeker zo'n WK/EK-kijker.
quote:Op dinsdag 11 maart 2014 16:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bayern München - Arsenal live bij de NOS
Het posten van gifjes is niet toegestaan in dit topic.
Laten we het hopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:53 schreef alors het volgende:
Zo die Dante kan nog wel even rood aangesmeerd worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |