Dat had het live eredivisietopic niet overleefd.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heeft Ajax Alaba afgekeurd
Ik dank god op mijn blote knieen iddquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat had het live eredivisietopic niet overleefd.
Inderdaad ja, zou niets toevoegen aan Ajaxquote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:07 schreef Littlerabbit het volgende:
Gelukkig heeft Ajax Alaba afgekeurd
Wachten tot Bayern München de conditieslag verliest en tussen de 81e en 93e minuut toeslaan.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Arsenal met dit laffe afwachtende spel denkt te scoren? Of hadden ze het vooraf al opgegeven?
Wat zouden ze volgens jou moeten doen dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:10 schreef GwaiLow het volgende:
Kan iemand mij uitleggen hoe Arsenal met dit laffe afwachtende spel denkt te scoren? Of hadden ze het vooraf al opgegeven?
Net of t wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom staat Podolski er in? Zag liever Rosicky.
Tsja het is allemaal een beetje armoedig.quote:Op dinsdag 11 maart 2014 21:12 schreef Banaanensuiker het volgende:
Waarom staat Podolski er in? Zag liever Rosicky.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |