Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar mosselmossel als je je hebt aangemeld
Ook dit jaar willen we weer vanuit dit topic meedoen met de Rotterdam Ekiden, op 5 juli 2014. De Ekiden is een estafetteloop, zes personen vormen samen een team waarbij elk teamlid een eigen afstand loopt. De afstanden zijn in startvolgorde; 5km- 10km- 5km- 10km- 5km- 7,195km. In totaal wordt dus 42,195 km afgelegd, een echte "MARATHON" afstand. Een leuke gelegenheid om samen aan een wedstrijd mee te doen, ieder in zijn eigen tempo. ( www.rotterdamekiden.nl )
Heb je interesse om mee te doen, stuur dan een pm naar MaleDuck.
Wat moblo zegt en aanhoudende pijn na nieuwe schoenen is nooit goed. Dat heeft echt niks met de maat van je schoenen te maken. Hup, terug naar die winkel.
Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef GotC het volgende: Wat moblo zegt en aanhoudende pijn na nieuwe schoenen is nooit goed. Dat heeft echt niks met de maat van je schoenen te maken. Hup, terug naar die winkel.
Dank voor je input. Dat ga ik doen.
"People that use Fiat currency as a store of value. There is a name for it: We call them Poor"
Ja, I know. Maar die eerste moet ik echt maar uit m'n hoofd zetten denk ik. En verder nog nergens een leuk shirtje tegengekomen. Wil niet iets wat gewoon egaal gekleurd is. Patroontjes zijn leuk
Ik heb zomaar het idee dat Pijll niet het shirtje bedoelde.
Mijn schoenen (Asics) zijn 1 maat groter dan normaal maar ik merk dat ze, nu ik er zooltjes in heb, voorin eigenlijk te krap worden.
Maar eens voorzichtig rondkijken voor nieuwe en dan bepalen of ik voor neutrale met zooltjes of anti-pronatie schoenen ga. Nadat ik van de podoloog te horen kreeg dat mijn Asics GT eigenlijk helemaal niet anti-pronatie zijn ben ik een beetje huiverig geworden.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Op dinsdag 11 maart 2014 16:33 schreef hatsaflats het volgende: Ik voel me echt eenzaam met m'n hardloopschoenen in dezelfde maat als m'n gewone schoenen Vanaf het begin af aan al gehad, en het bevalt me prima
zelfde maat hardloopschoenen als normale schoenen boks
Hallo, ik ben van plan om te beginnen met hardlopen om mijn conditie een beetje op peil te houden en ik bekeek net even een beginners trainingsschema en daarop is te zien dat er drie trainingsdagen per week zijn, is het de bedoeling dat je drie dagen achter elkaar loopt en daarna een paar dagen rust houdt of dat je elke dag na een training een dag rust pakt? Of maakt dit helemaal niet zo uit?
Alvast bedankt
''Before you talk to the chief, you must party with the chief.''
Op dinsdag 11 maart 2014 17:16 schreef EnemyRock het volgende: Hallo, ik ben van plan om te beginnen met hardlopen om mijn conditie een beetje op peil te houden en ik bekeek net even een beginners trainingsschema en daarop is te zien dat er drie trainingsdagen per week zijn, is het de bedoeling dat je drie dagen achter elkaar loopt en daarna een paar dagen rust houdt of dat je elke dag na een training een dag rust pakt? Of maakt dit helemaal niet zo uit?
Alvast bedankt
Rustdagen zijn zeer belangrijk in de opbouw, maar eigenlijk altijd wel. Doorgaans is het 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 2 dagen rust. Rinse and repeat.
Rustdagen zijn zeer belangrijk in de opbouw, maar eigenlijk altijd wel. Doorgaans is het 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 1 dag rust, 1 dag lopen, 2 dagen rust. Rinse and repeat.
Dat probeer ik ook aan te houden, ben alleen bang dat een avond hockeyen niet mee telt als rust...
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Zo, met mamma mee gelopen en een veel vlakker rondje gemaakt. Veel rustiger ook, en ik kan eigenlijk wel een week of twee/drie opschuiven in het schema als ik dit tempo voor mezelf ook zo vlak kan aanhouden. Maar ik weet nu weer hoe het voelt, dus ik heb goede hoop!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kun je in Garmin Connect nou ook makkelijk de trainingsschema's aanpassen? Als in: op datum xx-xx-xxxx wil ik zoveel km in deze tijd lopen: en dat het programma daar een schema bij maakt?
En toen dacht ik: ik ben een hardloper. Het is onderdeel van mijn leven, mijn identiteit. Ik ga gewoon, ik ga regelmatig, ik blijf maar doorgaan. Ook al ren ik even snel als dat hij wandelt, ik zet door en heb plezier in mijn eigen ontwikkeling. Hoe anders ben ik daarin dan hij, dat hij af en toe even 5km rent Dat is gewoon niet met elkaar te vergelijken!
Twinky, de dag moet nog beginnen and you already made my day!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Ik vond die route ook wel leuk hoor! Maar dit jaar wil ik toch wel de 10km
En vandaag ga ik niet lopen, want ik ben vandaag op m'n knie gevallen en dat is stom
Ik denk niet dat wij het over hetzelfde loopje hebben.
Ik loop de 18e mei in Hoorn en als je daar de 5 loopt loop je tot de dijk en dab weer terug terwijl je met de 10 een heel stuk over de dijk langs het Markermeer loopt. Dat is gewoon veel mooier lopen.
Beterschap voor je knie, morgen gaat het vast weer beter.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Ja We hadden het 'goede idee' om even te gaan wandelen tijdens de lunch. So far so good. Maar ineens struikelde ik dus over zo'n spanbandje wat ook altijd om een doos zit en zo… Zucht… Broek kapot, knie ook, bloed en zo… Oh en m'n ego is ook gedeukt
Ik heb vandaag het terugkijken van de CPC voltooid. In totaal een uur of 4 aan opgenomen tv-uitzendingen.
Het deed wel een beetje pijn, maar ik heb toch met plezier gekeken. Sneu om te zien hoe de bezemwagen mensen van het parkoers haalde (niettemin zijn zij verder gekomen dan ik).
Mijn heup voelt al iets beter en ik hoop maandag weer te kunnen gaan trainen. Wel jammer dat ik in dit anti-mosselweer niet kan lopen.
Ik zit inmiddels weer vol plannen qua loopjes. Voor 23 maart kan ik kiezen uit de Bertusloop of de Dobbeloop. Keuzes keuzes.
Op dinsdag 11 maart 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende: Ik heb vandaag het terugkijken van de CPC voltooid. In totaal een uur of 4 aan opgenomen tv-uitzendingen.
Het deed wel een beetje pijn, maar ik heb toch met plezier gekeken. Sneu om te zien hoe de bezemwagen mensen van het parkoers haalde (niettemin zijn zij verder gekomen dan ik).
Mijn heup voelt al iets beter en ik hoop maandag weer te kunnen gaan trainen. Wel jammer dat ik in dit anti-mosselweer niet kan lopen.
Ik zit inmiddels weer vol plannen qua loopjes. Voor 23 maart kan ik kiezen uit de Bertusloop of de Dobbeloop. Keuzes keuzes.
Ik denk niet dat wij het over hetzelfde loopje hebben.
Ik loop de 18e mei in Hoorn en als je daar de 5 loopt loop je tot de dijk en dab weer terug terwijl je met de 10 een heel stuk over de dijk langs het Markermeer loopt. Dat is gewoon veel mooier lopen.
Beterschap voor je knie, morgen gaat het vast weer beter.
Op dinsdag 11 maart 2014 18:46 schreef Zwabberhark het volgende: Ik heb vandaag het terugkijken van de CPC voltooid. In totaal een uur of 4 aan opgenomen tv-uitzendingen.
Maar eerst even blessurevrij worden.
22e ook een optie? Dan ga ik wsch de 32 van Kampen doen, en je mag mee!
Mijn foto's zijn ook stom Heb ik mijn voeten wel opgetild?
23 maart Bertusloop ja... Alleen uitgenodigd voor etentje de avond ervoor en ik wil wel weer eens doorzakken op zaterdagavond. Tijd niet gedaan vanwege HM schema
22e ook een optie? Dan ga ik wsch de 32 van Kampen doen, en je mag mee!
parkoers even bekeken, twee keer het zelfde stuk vanaf 5km.... ben er niet bekend maar had dat niet anders gekund?
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
23 maart Bertusloop ja... Alleen uitgenodigd voor etentje de avond ervoor en ik wil wel weer eens doorzakken op zaterdagavond. Tijd niet gedaan vanwege HM schema
Oké en opeens vind ik het sporthorloge wat ik zocht op marktplaats, voor de helft van de prijs. Topdeal natuurlijk, maar ergens vertrouw ik het daardoor niet. Geen garantie, want opgekocht bij een faillissement, zogenaamd. Maar garantie kan eventueel wel via de verkoper (?).
Ik weet niet wat wijsheid is eigenlijk. Advies anyone? Gaat hier dus om een TT Runner incl HRM voor (verkopers inzetprijs) 115E. Bij Coolblue is het pakket 219E.
Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef mosselmossel het volgende: Zeg in Naaldwijk. Is dat een beetje een kek parkoers om eens een gooi te doen naar je pr op de 5km?
Parcours is vernieuwd...voorheen waren het 2 rondjes. Maar de nieuwe route is best pr waardig, met veel AV poppetjes om aan vast te klampen
Ik heb zomaar het idee dat Pijll niet het shirtje bedoelde.
Ik vermoedde het ook al, maar geen zin om er een opmerking over te maken Helaas zit het vrouwtje ook niet bij de prijs in.
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende: Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Op dinsdag 11 maart 2014 19:37 schreef Sarasi het volgende: Oké en opeens vind ik het sporthorloge wat ik zocht op marktplaats, voor de helft van de prijs. Topdeal natuurlijk, maar ergens vertrouw ik het daardoor niet. Geen garantie, want opgekocht bij een faillissement, zogenaamd. Maar garantie kan eventueel wel via de verkoper (?).
Ik weet niet wat wijsheid is eigenlijk. Advies anyone? Gaat hier dus om een TT Runner incl HRM voor (verkopers inzetprijs) 115E. Bij Coolblue is het pakket 219E.
Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook… Persoonlijk zou ik het niet vertrouwen, het is toch een boel geld
Ik ga morgen beginnen aan een zelfgemaakt schema van 7 wkn. De lat ligt voor net buiten de comfort zone, dus uitdagend. Ongeveer 25 km per week (is nu ogeveer 20 pw) Doel is om over 7 weken rustig 15km te kunnen lopen en de 10k binnen 65 minuten. (PR op 1:6:36)
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.
Als het te mooi is om waar te zijn, is het dat meestal ook… Persoonlijk zou ik het niet vertrouwen, het is toch een boel geld
Ja, en ik krijg ook altijd de kriebels als de verkoper dan mailt in slecht Nederlands... Het voelt gewoon als een 'van de vrachtwagen gevallen' verhaal. Dus maar niet doen dan... Verstandig zijn enzo.
Ja, en ik krijg ook altijd de kriebels als de verkoper dan mailt in slecht Nederlands... Het voelt gewoon als een 'van de vrachtwagen gevallen' verhaal. Dus maar niet doen dan... Verstandig zijn enzo.
Ik denk dat je er anders uiteindelijk toch spijt van krijgt ja... zou zonde zijn!
Ga je je 28 nog wat aanvallen? Nu weet ik wie je bent iig
quote:
Op dinsdag 11 maart 2014 19:36 schreef mosselmossel het volgende: Zeg in Naaldwijk. Is dat een beetje een kek parkoers om eens een gooi te doen naar je pr op de 5km?
Ga je je er nu ineens makkelijk vanaf maken met je 5'jes?
Rondje gehobbeld van de training, een lachertje. 5x 1 min lopen/wandelen. Maar wel even lekker met mn knie. Nu wat eten. En dan nog maar een blokje om wat wandelen. Hoofdpijn van de hitte op t werk.
Today is life - the only life you are sure of. Make the most of today. Dale Carnegie
Op dinsdag 11 maart 2014 16:07 schreef GotC het volgende: Wat moblo zegt en aanhoudende pijn na nieuwe schoenen is nooit goed. Dat heeft echt niks met de maat van je schoenen te maken. Hup, terug naar die winkel.
Maar.. Is het nou echt door de schoenen? Het zou natuurlijk ook zo kunnen zijn dat meneer/mevrouw te hard of teveel loopt, als beginner zijnde en daardoor klachten in de knie krijgt.. Een te grote schoen lijkt me trouwens geen knieklachten te veroorzaken, ik zou eerder denken aan verder naar beneden (kuiten, enkels, scheenbeen misschien)
"van de vrachtwagen gevallen" is IMO beter dan echt tweedehands. Als je langs kunt gaan om het op te halen (en dus even bekijken en uitproberen). Garantie ben je sowieso kwijt (tenzij het horloge binnen de garantie periode valt, maar dan is helft van de prijs wss een hoax) en van de vrachtwagen gevallen krijg je in ieder geval een nieuwe, ook al is die niet helemaal legaal verkregen Ik ga daar in ieder geval niet harder of zachter van rennen
Als iemand sinds de aankoop last heeft gekregen, dan gaan mijn gedachten als eerste naar de schoenen. Maar het is nogal onduidelijk hoe het verder zit wb schema, mogelijk eerdere klachten etc.
"van de vrachtwagen gevallen" is IMO beter dan echt tweedehands. Als je langs kunt gaan om het op te halen (en dus even bekijken en uitproberen). Garantie ben je sowieso kwijt (tenzij het horloge binnen de garantie periode valt, maar dan is helft van de prijs wss een hoax) en van de vrachtwagen gevallen krijg je in ieder geval een nieuwe, ook al is die niet helemaal legaal verkregen Ik ga daar in ieder geval niet harder of zachter van rennen
Plus dat je strafbaar bent als je gepakt wordt. Je zal niet de eerste zijn die ik tegenkom bij de rechter, omdat iets te mooi om waar te zijn was.
Ga je je 28 nog wat aanvallen? Nu weet ik wie je bent iig
Ik ga vooral lekker lopen PR zou mooi zijn, en is mogelijk met een betere start dan zondag. Toen ging m'n eerste km in 6:19; de rest allemaal dik onder de 6/km. Maar het is (nu nog) geen doel voor die dag.
Anders komen jullie gewoon naar de Eindhoven Airport Run. Die zie ik nu net als serieuze optie
Ik loop de week erop een andere loop dus ik skip deze in Eindhoven. Omdat ik in Eersel woon kan ik ¤5,- korting krijgen. Laat maar weten of ik iets voor je kan betekenen.
Op dinsdag 11 maart 2014 20:15 schreef mosselmossel het volgende: Je zal niet de eerste zijn die ik tegenkom bij de rechter, omdat iets te mooi om waar te zijn was.
Als in, mensen stappen naar de rechter omdat ze iets gekocht hebben wat niet helemaal via de legale weg is aangekocht, en er later problemen/ spijt van hebben? Het lijkt me sowieso dat je geen schijn van kans maakt bij een rechter als je iets tweedehands koopt, waarvan de garantie al verlopen is. Zij het door het verlopen van de garantie, zij het van ontbreken van een geldig aankoopbewijs omdat die er simpelweg niet is.
Het is natuurlijk wel zo, als je iets splinternieuw voor de helft van de prijs kunt kopen, weet je dat het 9 van de 10 keer niet pluis is. Dan heb je zelf de keuze of je toch tot de aankoop verder gaat, of niet. Als je als potentiële koper bij de adverteerder terecht kunt om het horloge te bekijken, en het werkt 100%, je hebt een relatief goed gevoel bij het product en verkoper (iets wat heel anders kan zijn via e-mail..) en je bent bereid het risico te nemen dat je geen garantie hebt.. Dan heb je mooi een goedkoop product.
Heb zelf zo al regelmatig dingen gekocht (ja, foei!) en er eigenlijk nooit problemen mee gehad. Je eigenlijk gevoel en intuïtie zeggen een hoop. En nee, ik zeg niet dat iedereen nu dingen illegaal moet kopen, want dat zou onzin zijn
Het is natuurlijk wel zo, als je iets splinternieuw voor de helft van de prijs kunt kopen, weet je dat het 9 van de 10 keer niet pluis is. Dan heb je zelf de keuze of je toch tot de aankoop verder gaat, of niet.
Hier zeg je dus met zoveel woorden dat je de keuze moet maken een misdrijf te plegen of niet. Het kopen van spul waarvan je redelijkerwijs kun aannemen dat het door misdrijf is verkregen is ook strafbaar. Kun je gewoon een celstraf voor krijgen. (Hoewel dat met klein spul nog zal meevallen)
Na 7KM vond ik het wel mooi vandaag. Gelet op de kilometers die ik gelopen heb en die nog komen gaan leek het me verstandig om een klein beetje gas terug te nemen nu.
Op dinsdag 11 maart 2014 20:41 schreef Swetsenegger het volgende: Na 7KM vond ik het wel mooi vandaag. Gelet op de kilometers die ik gelopen heb en die nog komen gaan leek het me verstandig om een klein beetje gas terug te nemen nu.
Wel al 425KM gelopen dit jaar
Tssss. Luie donder, je duurloop van afgelopen weekend was maar 21km!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik mijn garmin overzet naar Endomondo (gpx) telt hij er ruim 2.5 minuut bij op. Kan ik hem natuurlijk wel handmatig aanpassen maar dan kloppen de kilometer tijden niet meer. Is dit een vaker voorkomend iets
"The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start."
Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef _MvN_ het volgende: Als ik mijn garmin overzet naar Endomondo (gpx) telt hij er ruim 2.5 minuut bij op. Kan ik hem natuurlijk wel handmatig aanpassen maar dan kloppen de kilometer tijden niet meer. Is dit een vaker voorkomend iets
Ik studeer psychologie, in dat beroep later is een nette VOG wel zo handig. Zeker omdat ik forensisch overweeg. En ik kan ook niet zomaar even langsgaan, want het is in Eindhoven en ik woon in Groningen. Daarbij komt dat ik nogal een schijtkipje ben en als ik daar nog moet beslissen of ik het risico neem of niet... Als de verkoper dan een bulky dude blijkt te zijn, durf ik al geen nee meer te zeggen. Dus dan zou er ook nog iemand mee moeten helemaal naar Eindhoven en dat gaat geen succes worden denk ik.
Op dinsdag 11 maart 2014 20:50 schreef _MvN_ het volgende: Als ik mijn garmin overzet naar Endomondo (gpx) telt hij er ruim 2.5 minuut bij op. Kan ik hem natuurlijk wel handmatig aanpassen maar dan kloppen de kilometer tijden niet meer. Is dit een vaker voorkomend iets
Waarom upload je niet rechtstreeks vanaf je Garmin? Die optie is er ook
Ik studeer psychologie, in dat beroep later is een nette VOG wel zo handig. Zeker omdat ik forensisch overweeg. En ik kan ook niet zomaar even langsgaan, want het is in Eindhoven en ik woon in Groningen. Daarbij komt dat ik nogal een schijtkipje ben en als ik daar nog moet beslissen of ik het risico neem of niet... Als de verkoper dan een bulky dude blijkt te zijn, durf ik al geen nee meer te zeggen. Dus dan zou er ook nog iemand mee moeten helemaal naar Eindhoven en dat gaat geen succes worden denk ik.
Mocht je 'm echt willen checken hier in Eindhoven wil ik best met je mee, hoor .
Mocht je 'm echt willen checken hier in Eindhoven wil ik best met je mee, hoor .
Dat is lief! Ik heb nog een andere op het oog in Eindhoven, wel een stukje duurder. Maar die mevrouw heeft nog niet gereageerd op de mail, misschien dat ik haar morgen even bel. Als dat door gaat en je zou mee willen, zou dat wel super zijn.
Jeutje, als ik die video's van TV West terugkijk: wát een verslaggevers Zwabber, heb je het echt uitgehouden die 4 uur? Je afvragen waarom iemand met een ballon met een tijd loopt. Of hij die heeft gekregen omdat 'ie precies 1:50 liep En die arme mensen maar ophouden die achteraan lopen te zwoegen om überhaupt nog te mogen finishen
Wij zaten hier al commentaar te geven dat die muts bij het Malieveld marathon bleef zeggen. Pas het laatste half uur ofzo corrigeerde ze zichzelf en begon ze halve marathon te zeggen.
Ik zag net gave schoenen en nou wil ik ze.
Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef Nanook24 het volgende: Wij zaten hier al commentaar te geven dat die muts bij het Malieveld marathon bleef zeggen. Pas het laatste half uur ofzo corrigeerde ze zichzelf en begon ze halve marathon te zeggen.
Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Quoi het volgende: Jeutje, als ik die video's van TV West terugkijk: wát een verslaggevers Zwabber, heb je het echt uitgehouden die 4 uur? Je afvragen waarom iemand met een ballon met een tijd loopt. Of hij die heeft gekregen omdat 'ie precies 1:50 liep En die arme mensen maar ophouden die achteraan lopen te zwoegen om überhaupt nog te mogen finishen
Ik heb het in stukken gekeken. Ik erger me nooit zo aan verslaggevers, tenzij ze iets te veel klaarkomen op Ajax.
Ik vond juist de stukken met de recreanten leuk, hoe simpel de vragen ook waren. Diepte-interviews lijken met niet zo geschikt in dit geval.
Op dinsdag 11 maart 2014 20:57 schreef Quoi het volgende: Jeutje, als ik die video's van TV West terugkijk: wát een verslaggevers Zwabber, heb je het echt uitgehouden die 4 uur? Je afvragen waarom iemand met een ballon met een tijd loopt. Of hij die heeft gekregen omdat 'ie precies 1:50 liep En die arme mensen maar ophouden die achteraan lopen te zwoegen om überhaupt nog te mogen finishen
Klinkt als hoogstaande televisie.... Wat dat betreft ben je een doorzetter Zwabber!
Op dinsdag 11 maart 2014 21:03 schreef Nanook24 het volgende: Wij zaten hier al commentaar te geven dat die muts bij het Malieveld marathon bleef zeggen. Pas het laatste half uur ofzo corrigeerde ze zichzelf en begon ze halve marathon te zeggen.
Ik ben geen Yur, maar ja, Asics maakt wel goeie hardloopschoenen.
Asics maakt ook veel schoenen in het wat goedkopere segment. Die zijn over het algemeen wat minder. Persoonlijk heb ik overigens helemaal niets met Asics. Maar gezien ze nog steeds het populairst zijn, is dat echt echt persoonlijk
Saai grijs met blauw, maar zit als een pantoffel Het is dat ik wat meer steun/demping nodig heb in de voorvoet (ze zijn "beurs" geworden) en ze daarom binnenkort moet vervangen, want ik zou er het liefst nog jaren op lopen.
Asics maakt ook veel schoenen in het wat goedkopere segment. Die zijn over het algemeen wat minder. Persoonlijk heb ik overigens helemaal niets met Asics. Maar gezien ze nog steeds het populairst zijn, is dat echt echt persoonlijk
Ik denk dat winkels ze vooral goed verkopen aan beginners omdat ze in een relatief laag prijs-segment zitten. Ik kreeg ook de GT-2000 mee bij mijn bezoek aan RW.
Nu ik langer loop denk ik dat ik zou kiezen voor iets anders. Ik vind deze zwaar maar moet me nog verdiepen in wat het dan moet gaan worden.
Saai grijs met blauw, maar zit als een pantoffel Het is dat ik wat meer steun/demping nodig heb in de voorvoet (ze zijn "beurs" geworden) en ze daarom binnenkort moet vervangen, want ik zou er het liefst nog jaren op lopen.
Objectief gezien neigt de huidige kledingtrend in het hardlopen meer en meer naar een carnavalsoutfit. Over een paar jaar lachen we om al die malle kleurtjes en patronen, net zoals we dat nu doen om de jaren 80-mode.
Gossiemijne, je hebt toch weleens dat je even (zeg, bij 20 km) zo'n "PFOE" doet tijdens het lopen? Meneer de fotograaf heeft die microseconde eruit gepakt hoor
SPOILER
Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Quoi het volgende: Gossiemijne, je hebt toch weleens dat je even (zeg, bij 20 km) zo'n "PFOE" doet tijdens het lopen? Meneer de fotograaf heeft die microseconde eruit gepakt hoor
SPOILER
Op dinsdag 11 maart 2014 21:40 schreef Quoi het volgende: Gossiemijne, je hebt toch weleens dat je even (zeg, bij 20 km) zo'n "PFOE" doet tijdens het lopen? Meneer de fotograaf heeft die microseconde eruit gepakt hoor
SPOILER