abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2014 @ 09:58:44 #51
37295 Luigi
mario pls
pi_137573639
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 09:57 schreef Revolution-NL het volgende:
Ik vind het eigenlijk schokkend dat heel veel consumenten het begrip big data nog steeds niet kennen terwijl het zo grote impact kan hebben. De potentie van big data is echt gigantisch.
Als je dit een klein beetje volgt en een klein beetje snapt wat er allemaal kan, dan kun je niet anders dan je hele grote zorgen maken bij alle berichten die af en toe naar buiten komen nu.

Maarja. Dan ben je weer een alu-hoedje ofzo.
  maandag 10 maart 2014 @ 09:59:07 #52
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_137573648
quote:
Ik vind het eigenlijk schokkend dat heel veel consumenten het begrip big data nog steeds niet kennen terwijl het zo grote impact kan hebben.
Het begrip zal wel bekend zijn, de impact zal ze aan hun reet roesten. Mensen die het wel iets kan schelen zijn aluhoedjes etc...
pi_137573653
quote:
Ik vind het eigenlijk schokkend dat heel veel consumenten het begrip big data nog steeds niet kennen terwijl het zo grote impact kan hebben. De potentie van big data is echt gigantisch.
Ik ken het wel, ben er alleen niet zo mee bezig. Zeker qua financien kunnen ze niet veel gegevens van me hebben.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_137573712
Gewoon maar weer alles op gaan nemen thuis in een grote sok doen en alles contant gaan betalen ;)
pi_137573753
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 09:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Het begrip zal wel bekend zijn, de impact zal ze aan hun reet roesten. Mensen die het wel iets kan schelen zijn aluhoedjes etc...
Probleem is natuurlijk dat die 'aluhoedjes' er geen reet van snappen, laat staan dat ze ermee gewerkt hebben.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:04:27 #56
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_137573770
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:02 schreef MakkieR het volgende:
Gewoon maar weer alles op gaan nemen thuis in een grote sok doen en alles contant gaan betalen ;)
Voor de rente hoef je het niet te laten.
pi_137573866
Tijd om die rekening op te gaan zeggen dus.
pi_137573902
Leuk dat deelname aan de proef vrijwillig is, maar wat daarna?
pi_137573933
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 09:58 schreef Luigi het volgende:

[..]

Als je dit een klein beetje volgt en een klein beetje snapt wat er allemaal kan, dan kun je niet anders dan je hele grote zorgen maken bij alle berichten die af en toe naar buiten komen nu.

Maarja. Dan ben je weer een alu-hoedje ofzo.
Ach, tot nu krijgen alle alu-hoedjes steeds gelijk… Helaas vaak achteraf als het kwaad al geschied is…. Maar ben blij dat ik tot de alu-hoedjes groep behoor….
Dit account is niet meer in gebruik.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:13:05 #60
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_137573950
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 09:59 schreef AchJa het volgende:

[..]

Ik las een Tweet van een mevrouw die op dit onderwerp reageerde dat ze het niet erg vindt maar juist handig dat ze aanbiedingen krijgt.

In mijn TL is er maar 1 die daadwerkelijk vanmorgen overgestapt is naar een andere bank, het overgrote deel moppert op de ING en zegt direct van bank te veranderen maar je kunt al voorspellen dat er bar weinig zijn die daadwerkelijk over zullen stappen want gedoe enzo en geef het wat tijd en het is algemeen geaccepteerd.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_137573974
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:02 schreef MakkieR het volgende:
waarschijnlijk zien ze dan nog steeds dat je je energie afneemt bij essent voor 170 per maand, terwijl ze door je hypotheek weten dat je huis maar 85 m2 groot is. Je krijgt geen kinderbijslag of kindgebonden budget, en zowel voor je vrouw als voor jouzelf komt er salaris binnen. Toch sta je elke maand rood. Een leuke reden om je een aanbieding te doen van een andere energieleverancier, toegespitst op jouw persoonlijke situatie.
pi_137574001
Helemaal eens met mensen die hier vraagtekens bij zetten, maar kom op, hebben we allemaal boter op ons hoofd? Aan de andere kant gaan we vrolijk door met het weggeven van onze persoonlijke info aan Facebook en Twitter. En dan boos zijn als één van die partijen een berichtenservice overneemt, waarin al jaren veel persoonlijkere info wordt gedeeld dan je betalingsverkeer. En daar hebben we dus heel lang niet wakker van gelegen.

Daarnaast vinden we het blijkbaar OK dat we worden afgeluisterd en bekeken door onze overheid. En als de minister erover liegt, dan gaat het niet om wat die leugen verdoezelde, maar om dat hij gelogen heeft.

Niet zo hypocriet doen. Als je hiervoor wegloopt bij ING, sta dan ook even stil bij wat je nog meer weggeeft en waarmee andere bedrijven zich verrijken, zonder dat jij er ene cent voor krijgt.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:16:07 #63
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_137574012
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:14 schreef poemojn het volgende:

[..]

waarschijnlijk zien ze dan nog steeds dat je je energie afneemt bij essent voor 170 per maand, terwijl ze door je hypotheek weten dat je huis maar 85 m2 groot is. Je krijgt geen kinderbijslag of kindgebonden budget, en zowel voor je vrouw als voor jouzelf komt er salaris binnen. Toch sta je elke maand rood. Een leuke reden om je een aanbieding te doen van een andere energieleverancier, toegespitst op jouw persoonlijke situatie.
Of de politie langs te sturen om je wietplantage te ontmantelen.
pi_137574013
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
Helemaal eens met mensen die hier vraagtekens bij zetten, maar kom op, hebben we allemaal boter op ons hoofd? Aan de andere kant gaan we vrolijk door met het weggeven van onze persoonlijke info aan Facebook en Twitter. En dan boos zijn als één van die partijen een berichtenservice overneemt, waarin al jaren veel persoonlijkere info wordt gedeeld dan je betalingsverkeer. En daar hebben we dus heel lang niet wakker van gelegen.

Daarnaast vinden we het blijkbaar OK dat we worden afgeluisterd en bekeken door onze overheid. En als de minister erover liegt, dan gaat het niet om wat die leugen verdoezelde, maar om dat hij gelogen heeft.

Niet zo hypocriet doen. Als je hiervoor wegloopt bij ING, sta dan ook even stil bij wat je nog meer weggeeft en waarmee andere bedrijven zich verrijken, zonder dat jij er ene cent voor krijgt.
Ho ho! Niet iedereen….
  maandag 10 maart 2014 @ 10:16:40 #65
37295 Luigi
mario pls
pi_137574024
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:14 schreef poemojn het volgende:

[..]

Ik geloof dus helemaal niks van de valse belofte van zgn. persoonlijke aanbiedingen. Ik lever al jaaaaaaren data aan AH aan (hoe lang bestaan bonuskaart en airmiles kaart nou al?) en heb nog nooit iets gezien daarvan.

Daarnaast vind ik het een enorm magere goedmaker voor het inleveren van al die data.
pi_137574031
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:13 schreef Staal het volgende:

[..]

Ik las een Tweet van een mevrouw die op dit onderwerp reageerde dat ze het niet erg vindt maar juist handig dat ze aanbiedingen krijgt.

In mijn TL is er maar 1 die daadwerkelijk vanmorgen overgestapt is naar een andere bank, het overgrote deel moppert op de ING en zegt direct van bank te veranderen maar je kunt al voorspellen dat er bar weinig zijn die daadwerkelijk over zullen stappen want gedoe enzo en geef het wat tijd en het is algemeen geaccepteerd.
Zojuist overstapservice van rabobank gedaan.
pi_137574034
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Een beetje teler tapt illegaal af…
pi_137574039
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef Woelwater het volgende:

[..]

haha!
pi_137574052
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:15 schreef Mystikvm het volgende:

Ik ben mij ervan bewust dat ik persoonlijke info lek via Twitter en Facebook. Ik was echter in de veronderstelling dat de ING een bank is die zich bezig houdt met financieel beheer van mijn spaargeld, en blijkbaar is dat dus niet het geval.
pi_137574055
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef Luigi het volgende:

[..]

Ik geloof dus helemaal niks van de valse belofte van zgn. persoonlijke aanbiedingen. Ik lever al jaaaaaaren data aan AH aan (hoe lang bestaan bonuskaart en airmiles kaart nou al?) en heb nog nooit iets gezien daarvan.

Daarnaast vind ik het een enorm magere goedmaker voor het inleveren van al die data.
AH doet dat wel, met de nieuwe bonuskaart kun je steeds een mailtje krijgen met persoonlijke aanbiedingen.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:18:49 #71
37295 Luigi
mario pls
pi_137574077
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:17 schreef poemojn het volgende:

[..]

AH doet dat wel, met de nieuwe bonuskaart kun je steeds een mailtje krijgen met persoonlijke aanbiedingen.
Ok, nog niks van gehad of gemerkt. Maar misschien doe ik iets niet 'goed' dan.
Maar dan nog. Hoe lang hebben we de oude bonuskaart gehad? Zelfde belofte die toe gedaan werd toch?
pi_137574080
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Zojuist overstapservice van rabobank gedaan.
Waarom Rabobank?

Lijkt me echt pain in the ass met gedoe op lokaal niveau (je kunt niet naar elke filiaal en zo).
pi_137574094
Ach met al die storingen bij de ING hoeven we voorlopig ons geen zorgen te maken. Kan toch niet bij onze gegevens komen want hun netwerk ligt er weer eens af ;)
pi_137574096
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom Rabobank?

Lijkt me echt pain in the ass met gedoe op lokaal niveau (je kunt niet naar elke filiaal en zo).
Ik heb al 2 andere rekeningen bij de Rabo. Op deze manier heb ik alles ondergebracht bij de Rabo en is het iets makkelijker om alle rekeningen te beheren. Is dan ook gelijk het enige voordeel.
  maandag 10 maart 2014 @ 10:20:34 #75
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_137574118
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 10:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik ben mij ervan bewust dat ik persoonlijke info lek via Twitter en Facebook. Ik was echter in de veronderstelling dat de ING een bank is die zich bezig houdt met financieel beheer van mijn spaargeld, en blijkbaar is dat dus niet het geval.
Precies en het is ook nog eens een betaalde dienst. Dat lijkt de ING te vergeten.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')