abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137559514
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:18 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja, dat blijkt wel: ze hebben het wrak al gevonden!
bron?
  zondag 9 maart 2014 @ 21:19:35 #52
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_137559546
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:19 schreef gijsman het volgende:

[..]

bron?
Niet gevonden nog dus, ondanks die 22 vliegtuigen :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_137559657
Is thunderbirds al genoemd? Langoliers en Lost heb ik al voorbij zien komen.
pi_137559705
It what could be the first potential breakthrough so far, a Vietnamese search-and-rescue plane said it had spotted two pieces of debris around 50 miles south-west of Tho Chu Island.

The fragments were believed to be a part of the inner door and a piece of the missing airline's tail, Vietnam's ministry of information and communication said on its website.
(...)
Hugh Dunleavy, an executive vice president at Malaysia Airlines, said it was not the carrier’s responsibility to validate a passport.

“We just need to make sure that if we see a passport, it doesn’t look like it has been forged and it has a legitimate visa. If it all looks legitimate and everything else about the customer is legitimate we will load them on the plane,” he said.

Another spokesman for the airline added that all the photographs had matched the passports of the passengers. But the Malaysian authorities have promised to tighten security at Kuala Lumpur after criticism that it had grown lax in recent years.
(...)
An unnamed American government official told the New York Times that the Pentagon had reviewed its surveillance system that looks for flashes around the world, and saw no evidence of an explosion.

And another Boeing 777 pilot, who was flying 30 minutes ahead of MH370 en route to Narita airport in Tokyo, told the New Sunday Times in Malaysia that he had made contact with the plane shortly before it vanished.

“We managed to establish contact with MH370 just after 1.30am and asked them if they have transferred into Vietnamese airspace,” said the captain, who asked not to be named.

“There were a lot of interference, static, but I heard mumbling from the other end. If the plane was in trouble, we would have heard the pilot making the Mayday distress call,” he said.
http://www.telegraph.co.u(...)as-debris-found.html
pi_137559841
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef matthijst het volgende:

[..]

ligt maar aan de expert, schijnbaar: But Clive Williams, a counter-terrorism expert at Australia's Macquarie University and a former military intelligence officer, said he doubted the two stolen passports aboard the flight were related to the disaster. The latest Interpol data showed there were 39 million lost or stolen passports reported as of Dec. 2013.

"Any flight of that size in Asia would be carrying a couple of people with false passports," he said. "When you think about the number of passports that have been stolen or gone missing around the world ... it could be related, but it's probably not."
Dat er veel gestolen paspoorten zijn hoeft niet te betekenen dat op elke vlucht gestolen paspoorten zijn, daar zijn als het goed is systemen voor om dat tegen te gaan, een beetje een rare opmerking.
  zondag 9 maart 2014 @ 21:27:33 #56
28167 matthijst
pi_137560078
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:21 schreef Speculant. het volgende:
Of The 100? Binnenkort in premiere:
  zondag 9 maart 2014 @ 21:29:24 #57
28167 matthijst
pi_137560228
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef DeParo het volgende:
Dat er veel gestolen paspoorten zijn hoeft niet te betekenen dat op elke vlucht gestolen paspoorten zijn, daar zijn als het goed is systemen voor om dat tegen te gaan, een beetje een rare opmerking.
Ze moeten die 39 miljoen paspoorten toch ergens voor gebruiken?
En qua gecrashte vliegtuigen:
- deze vlucht: 2 - 4 paspoorten
- Air India - 10 paspoorten

Aardige score :)

En die controles streng? Mwoah: "Last year, Interpol reports, passengers boarded planes more than a billion times without having their passports screened against its Stolen and Lost Travel Documents database."
pi_137560479
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:21 schreef Speculant. het volgende:
Dat niet, de OP is wel wat geupdate.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 9 maart 2014 @ 21:35:05 #59
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_137560662
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Daar ging ik wel van uit tot nu toe.
nee, bij een verdenking of twijfel kan men wel in luttele seconden dat ppnr in een database checken. Maar dat is bij betreffende twee paspoorten nooit gebeurd.
  zondag 9 maart 2014 @ 21:36:43 #60
349086 ClapClapYourHands
Gurbansoltanedzhe
pi_137560794
Hebben ze nog steeds niet gecontroleerd of er nou olie/kerosine in zee lag? Je zou toch zeggen dat ze "ff" langs zouden gaan om het een en ander te controleren/
  zondag 9 maart 2014 @ 21:40:11 #61
405257 Fred0w
Life is Music
pi_137561050
''Het Vietnamees vliegtuig heeft de zone geïdentificeerd en schepen worden morgen ter plaatse gestuurd.''

http://www.hln.be/hln/nl/(...)oeing-gevonden.dhtml
pi_137561060
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:35 schreef Marrije het volgende:

[..]

nee, bij een verdenking of twijfel kan men wel in luttele seconden dat ppnr in een database checken. Maar dat is bij betreffende twee paspoorten nooit gebeurd.
Dat is raar. Waarom niet iedereen verplichten zijn paspoort langs een scanner te halen en als ie vals is, deurtje dicht?
pi_137561574
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:40 schreef Fred0w het volgende:
''Het Vietnamees vliegtuig heeft de zone geïdentificeerd en schepen worden morgen ter plaatse gestuurd.''
[ afbeelding ]
http://www.hln.be/hln/nl/(...)oeing-gevonden.dhtml
Wat is dat voor foto? :? Het lijkt lucht, maar het zal wel water zijn? Met weerkaatsing van de wolken? Wat is dat gele dan? Olie? Waarom in zo'n raar patroon?

Waarom staat er niet gewoon uitleg bij de foto. :')
pi_137562891
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:48 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Wat is dat voor foto? :? Het lijkt lucht, maar het zal wel water zijn? Met weerkaatsing van de wolken? Wat is dat gele dan? Olie? Waarom in zo'n raar patroon?

Waarom staat er niet gewoon uitleg bij de foto. :')
Je ziet water en een wolk dat tussen het water en (Vietnamees) vliegtuig zit. Dat gele zal waarschijnlijk de kerosine zijn.
  Moderator zondag 9 maart 2014 @ 22:07:44 #65
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_137562979
Wat ik me wel afvraag: als er valse paspoorten zijn gebruikt, hoe komen ze er dan ooit achter wie er op die vlucht hebben gezeten? Nogal lullig voor de nabestaanden van die mensen, die weten dan nooit dat zij op die vlucht zaten :X
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_137563212
Nog een handig overzichtsplaatje:

pi_137563638
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:11 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Nog een handig overzichtsplaatje:

[ afbeelding ]
Dank, staat erbij.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 9 maart 2014 @ 22:29:58 #68
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137564485
Als je ziet dat ze zo van de route zijn afgeweken denk je toch aan kaping oid...
pi_137565212
https://twitter.com/KaidenDL

Hij zou eigenlijk ook die vlucht moeten hebben, maar had 'm gemist.

Jeumig, dan ben je blij dat je leeft zeg.

KaidenDL twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 03:53:07 I was very angry at Ria, because she'd gotten sick and I had to cover her. I was working on that, missed my flight to China. Grew angrier. reageer retweet
(meer tweets erover op zijn timeline)
  zondag 9 maart 2014 @ 22:41:40 #70
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137565248
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:07 schreef MaJo het volgende:
Wat ik me wel afvraag: als er valse paspoorten zijn gebruikt, hoe komen ze er dan ooit achter wie er op die vlucht hebben gezeten? Nogal lullig voor de nabestaanden van die mensen, die weten dan nooit dat zij op die vlucht zaten :X
Misschien als er nog lichamen gevonden worden...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  zondag 9 maart 2014 @ 22:44:24 #71
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137565402
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef Waterdrinker het volgende:

KaidenDL twitterde op zaterdag 08-03-2014 om 03:53:07 I was very angry at Ria, because she'd gotten sick and I had to cover her. I was working on that, missed my flight to China. Grew angrier. reageer retweet
Zijn tweets zijn wel een beetje van het niveau, kijk hoe god mij gered heeft. Maargoed.
  Donald Duck held zondag 9 maart 2014 @ 22:45:26 #72
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_137565475
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef Waterdrinker het volgende:

Dat soort verhalen heb je altijd. Maar het omgekeerde ook. Passagiers die last-minute zulke vrijgekomen stoelen hebben geboekt en daardoor aan boord kwamen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_137566559
quote:
2s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:44 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Zijn tweets zijn wel een beetje van het niveau, kijk hoe god mij gered heeft. Maargoed.
dat is dan ook zo natuurlijk. of die "god" nu een man met een baard of "het lot/determinisme" is.

Je hoeft niet in een god te geloven om dat te erkennen.

pi_137566845
Wellicht dat ze met het volgende ook rekening houden.

http://en.wikipedia.org/wiki/Malaysia_Airlines_Flight_653

Interessant dat een eerdere grote crash in Maleisië, weliswaar jaren geleden, het resultaat was van een kaping maar tot de dag van vandaag niet duidelijk is wie of waarom, dus terrorisme in Maleisië komt wel degelijk voor, schijnbaar.
  zondag 9 maart 2014 @ 23:10:13 #75
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_137567095
quote:
12s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:02 schreef El_Matador het volgende:

[..]

dat is dan ook zo natuurlijk. of die "god" nu een man met een baard of "het lot/determinisme" is.

Je hoeft niet in een god te geloven om dat te erkennen.
Nouja, zinnen als 'Thank you God. Help me to learn, then live the lessons you need me to. Amen' doen me toch anders denken :P
  zondag 9 maart 2014 @ 23:12:19 #76
219590 oompaloompa
doompadeedee
pi_137567208
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Reden tot verdenking lijkt me. ;)

De kans dat 2 zaken voor het eerst tegelijk plaatsvinden is veul kleiner dan dat 2 zaken tegelijk plaatsvinden, die statistische verschillen zie je?
De kans dat mijn buurman de loterij wint is ook extreem klein, toch heeft hij hem gewonnen, reden tot verdenking?
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  zondag 9 maart 2014 @ 23:18:21 #77
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137567501
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

De kans dat mijn buurman de loterij wint is ook extreem klein, toch heeft hij hem gewonnen, reden tot verdenking?
Ligt eraan welk bedrag hij gewonnen heeft :P
  zondag 9 maart 2014 @ 23:25:32 #78
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137567773
Even tussendoor en wat mij pas na dit plaatje opviel

Als hij meer richting de Thaise Golf is neergestort waarom lees ik dan in bijna elk nieuwsbericht dat alle landen in dat gebied hun strijd om van wie de Chinese Zee is staken omtrent deze crash terwijl dat stuk zee never van China zou kunnen zijn :?

quote:
De Zuid-Chinese Zee, waar het vliegtuig verdween, is vaak onderwerp van conflict. Vooral tussen China en de Filipijnen bestaat onenigheid over welke stukken bij welk land horen. De ruzies lijken even vergeten nu de verschillende landen in de regio samen hun best doen het wrak van het vliegtuig zo snel mogelijk te vinden.
http://www.nu.nl/buitenla(...)rmist-vliegtuig.html
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_137568204
Er wordt zelfs al in de Andaman zee gezocht.

quote:
Meanwhile, Thailand's navy is shifting its focus in the search away from the Gulf of Thailand and the South China Sea, Thai Navy Rear Adm. Karn Dee-ubon told CNN on Sunday. The shift came at the request of the Malaysians, who are looking into possibilities the plane turned around and could have gone down in the Andaman Sea, near Thailand's border, Karn said.

The Andaman Sea lies to the west of a narrow strip of Thailand that ends in the Malaysian peninsula, while the Gulf of Thailand lies to the east of that Thai isthmus.
http://www.cnn.com/2014/03/09/world/asia/malaysia-airlines-plane/
pi_137568553
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 21:24 schreef DeParo het volgende:

[..]

Het commentaar van Interpol was juist dat het uitermate onwaarschijnlijk is dat er toevallig twee gestolen paspoorten in het zelfde vliegtuig terecht komen.
pi_137568747
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:46 schreef HiZ het volgende:

[..]

Het commentaar van Interpol was juist dat het uitermate onwaarschijnlijk is dat er toevallig twee gestolen paspoorten in het zelfde vliegtuig terecht komen.
De ticket nummers bijbehorende de gestolen paspoorten waren ook nog eens opvolgend.
  zondag 9 maart 2014 @ 23:52:26 #82
28167 matthijst
pi_137568763
quote:

[..]

bron?
Lees alleen maar dat Interpol roept dat er miljoenen gestolen paspoorten in hun database staan, nergens dat ze het onwaarschijnlijk vinden dat er 2 aan boord zijn.
  zondag 9 maart 2014 @ 23:52:26 #83
315766 MrBanaan1
nou nou nou
pi_137568764
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

De ticket nummers bijbehorende de gestolen paspoorten waren ook nog eens opvolgend.
Serieus? Dan wil ik niet meer over toeval spreken...
pi_137568795
http://www.themalaymailon(...)rcraft-dca-clarifies

Hebben ze het dan over die 'deur' of was er meer gevonden?
pi_137568850
quote:
14s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:52 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Serieus? Dan wil ik niet meer over toeval spreken...
Nouja het is wel verdacht maar het kunnen ook gewoon criminelen zijn.
pi_137569098
quote:

[..]

Toeval bestaat niet, een expert op het gebied van veiligheid in die regio ongeveer zei ook dat dat zeer onwaarschijnlijk is, dus afwachten.
  maandag 10 maart 2014 @ 00:03:59 #87
28167 matthijst
pi_137569203
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 00:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Toeval bestaat niet, een expert op het gebied van veiligheid in die regio ongeveer zei ook dat dat zeer onwaarschijnlijk is, dus afwachten.
Geef 's een link naar een bron van zo'n expert. Lijkt me nl. gezwets :)

But Clive Williams, a counter-terrorism expert at Australia's Macquarie University and a former military intelligence officer, said he doubted the two stolen passports aboard the flight were related to the disaster. The latest Interpol data showed there were 39 million lost or stolen passports reported as of Dec. 2013.

"Any flight of that size in Asia would be carrying a couple of people with false passports," he said. "When you think about the number of passports that have been stolen or gone missing around the world ... it could be related, but it's probably not."
pi_137569518
quote:
1s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:51 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

2 notoire drugshandelaren hebben een strafblad in Maleisië en willen alsnog naar China toe. Ze boeken via een omgekocht reisbureau een reis + andere identiteit, en geraken zo in het vliegtuig, zonder ook maar iets met de verdwijning ervan te maken te hebben.

En zo kun je toch nog wel een aantal mogelijkheden verzinnen?
pi_137569664
Dit is heel bizar. Telefoon aan gestraald van een Chinese passagier hoorde ik net van iemand.
  maandag 10 maart 2014 @ 00:21:51 #90
28167 matthijst
pi_137569755
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 00:18 schreef Draailamp het volgende:
Dit is heel bizar. Telefoon aan gestraald van een Chinese passagier hoorde ik net van iemand.
of doorgeschakeld....
pi_137569864
Balen ik krijg de link niet gekopieerd via gsm.
pi_137569937
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 00:03 schreef matthijst het volgende:

[..]

Geef 's een link naar een bron van zo'n expert. Lijkt me nl. gezwets :)

But Clive Williams, a counter-terrorism expert at Australia's Macquarie University and a former military intelligence officer, said he doubted the two stolen passports aboard the flight were related to the disaster. The latest Interpol data showed there were 39 million lost or stolen passports reported as of Dec. 2013.

Onderstaande link onder meer:

http://www.cnbc.com/id/101478205

Deze even snel gevonden, maar schijnbaar heeft interpol het ook gezegd, dat er veel gestolen paspoorten zijn hoeft niet te betekenen dat ze op elke vlucht worden gebruikt.
pi_137570416
quote:
Was er met AF447 niet precies net zo'n verhaal?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_137570467
quote:
NWS / Boeing 777 van Malaysia Airlines vermist #2
die post en daarna wordt er ingegaan op mogelijke verklaringen daarvoor
pi_137570668
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:12 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Inderdaad; de kans dat zowel jij als je buurman de loterij winnen op de eerste dag dat je een lot koopt (de "Italiaan" en "Oostenrijker" aan boord) is veel kleiner dan de kans dat jullie allebei de loterij winnen, zonder dat het voor beiden de eerste keer is (39 miljoen gestolen paspoorten vs 100en miljoenen reizigers).

Snap je íets van statistiek?

pi_137570792
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 01:11 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Inderdaad; de kans dat zowel jij als je buurman de loterij winnen op de eerste dag dat je een lot koopt (de "Italiaan" en "Oostenrijker" aan boord) is veel kleiner dan de kans dat jullie allebei de loterij winnen, zonder dat het voor beiden de eerste keer is (39 miljoen gestolen paspoorten vs 100en miljoenen reizigers).

Snap je íets van statistiek?
Genoeg om te weten dat je dat soort probabilities niet zo maar post hoc kunt interpreteren, iets wat ik met een gemakkelijk voorbeeld duidelijk probeerde te maken maar blijkbaar meer uitleg voor je nodig heeft.

Nog overdrevener voorbeeld dan in de hoop dat het kwartje valt. De kans dat mijn overbuurman op exact dat adres woont is kleiner dan 1 op een biljoen, zeker kleiner dan de kans dat 2 paspoorten in een vlucht vervalst zijn, toch betekent dat niet dat mijn buurman daarom niet te vertrouwen is en er meer aan de hand moet zijn.
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_137570826
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 01:22 schreef oompaloompa het volgende:
Genoeg om te weten dat je dat soort probabilities niet zo maar post hoc kunt interpreteren, iets wat ik met een gemakkelijk voorbeeld duidelijk probeerde te maken maar blijkbaar meer uitleg voor je nodig heeft.

Nog overdrevener voorbeeld dan in de hoop dat het kwartje valt. De kans dat mijn overbuurman op exact dat adres woont is kleiner dan 1 op een biljoen, zeker kleiner dan de kans dat 2 paspoorten in een vlucht vervalst zijn, toch betekent dat niet dat mijn buurman daarom niet te vertrouwen is en er meer aan de hand moet zijn
Je doelt op 'afhankelijkheid' neem ik aan? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met deze post.

Wat hij zegt klopt gewoon mits je afhankelijkheid buiten beschouwing laat. Dat vergeten mensen vaak en daarmee hebben mensen al onnodig opgesloten gezeten.
pi_137570885
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 01:26 schreef Speculant. het volgende:

[..]

Je doelt op 'afhankelijkheid' neem ik aan? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt met deze post.

Wat hij zegt klopt gewoon mits je afhankelijkheid buiten beschouwing laat.
Ligt er aan welke vorm van afhankelijkheid je bedoelt. Er speelt sowieso waarschijnlijk afhankelijkheid van waarnemeningen binnen de twee paspoorten (deels Lucia de B probleem, ik denk dat je dat bedoelde?), aangezien er een kans is dat diegene samen reisden. Maar dat is niet waar ik op doelde, als je uitspraken wilt doen over waarschijnlijkheid heeft het geen zin om bestaande data te gebruiken en dan de waarschijnlijkheid van exact dat patroon te berekenen omdat je een biased selectiecriterium gebruikt. Uit een poel van N opvallendheden zoek je net zo lang totdat je iets opvallends hebt, en bereken je posthoc die kans zonder te corrigeren voor alle andere mogelijke opvallendheden. Nu kun je in dit geval niet corrigeren voor alle andere mogelijkheden omdat je daar geen getal voor hebt, daarom kun je niet zo veel met die berekening.

[ Bericht 2% gewijzigd door oompaloompa op 10-03-2014 01:39:09 ]
pi_137570956
Kortom we weten niks
pi_137570962
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 01:33 schreef oompaloompa het volgende:

[..]

Ligt er aan welke vorm van afhankelijkheid je bedoelt. Er speelt sowieso waarschijnlijk afhankelijkheid van waarnemeningen binnen de twee paspoorten (deels Lucia de B probleem, ik denk dat je dat bedoelde?), aangezien er een kans is dat diegene samen reisden. Maar dat is niet waar ik op doelde, als je uitspraken wilt doen over waarschijnlijkheid heeft het geen zin om bestaande data te gebruiken en dan de waarschijnlijkheid van exact dat patroon te berekenen omdat je een biased selectiecriterium gebruikt. Uit een poel van N opvallendheden zoek je net zo lang totdat je iets opvallends hebt, en bereken je posthoc die kans zonder te corrigeren voor alle andere mogelijke opvallendheden. Nu kun je in dit geval niet corrigeren voor alle andere mogelijkheden omdat je daar geen getal voor hebt, daarom kun je niet zo veel met die berekening.
Ik ken alleen direct en indirecte afhankelijkheid eigenlijk. Een directe afhankelijkheid zou kunnen zijn: het trajact(maleisie-china).

Ik doelde op zaken als Lucia de B idd.

Ik denk dat hij gewoon bedoelt N vluchten X passagiers K valse paspoorten en daarover gewoon een simpele kansberekening zonder afhankelijkheid. Dat mag je natuurlijk niet als waar aannemen zoals jij al zegt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')