Op die exhange ja. Maar bitcoin zelf is gewoon nog boven de 500 dollar gebleven.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waardevermindering van ongeveer 80% op één dag.
quote:
ik verwijder nooit iemand maar goedquote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
toto heeft me verwijderd van FB
Of ik hem. Weet ik niet meer
Toto niet op FB hebbenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet. Investeren is voor de rijken en voor banken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee joh niet alles, lang niet alles. En er kan nog van alles gebeuren. Waar moet ik dan in investeren om grote bedragen te verdienen?
http://steamcommunity.com(...)966456/games?tab=allquote:
Ja en? Ook al was je bitcoin 5000 euro waard. Als je voor 6000 euro per stuk had ingekocht was je het nu gewoon kwijt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Op die exhange ja. Maar bitcoin zelf is gewoon nog boven de 500 dollar gebleven.
Goeie tijden, slechte tijden..quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Joee!quote:
ik ben sinds kort team onz. Weet niet of het goed voor mijn team is om een ander team te supporten, maar ik kom kijken.quote:
Ik heb je eigenlijk niet eens op Steamquote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet. Investeren is voor de rijken en voor banken.
[..]
http://steamcommunity.com(...)966456/games?tab=all
[..]
Ja en? Ook al was je bitcoin 5000 euro waard. Als je voor 6000 euro per stuk had ingekocht was je het nu gewoon kwijt.
Ik heb jou binnenkort, dan ben ik rijk, dus mag ik jou investeren?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ja en? Ook al was je bitcoin 5000 euro waard. Als je voor 6000 euro per stuk had ingekocht was je het nu gewoon kwijt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk niet eens op Steam
Ja hoor, gooi maar geld tegenaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb jou binnenkort, dan ben ik rijk, dus mag ik jou investeren?
ik kan je ook niet meer vinden, dus ik ben geblokkeerdquote:
Ja, al die kleine coins slaan echt nergens opquote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef Rezania het volgende:
En dan komt straks de volgende hype, dodgecoins.
FLIPS LEKKER DINIG! HOE IS HET?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joee!
[..]
ik ben sinds kort team onz. Weet niet of het goed voor mijn team is om een ander team te supporten, maar ik kom kijken.
Dan was je 1000 euro per coin kwijt ja. Maar je moet het ook niet verkopen op 5000, gewoon wachten tot het weer omhoog gaat, of je koopt wat bij. En ik geloof er heilig in dat het weer omhoog gaat. Is gewoon speculatie en dat risico durf ik te nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
[..]
Volgens mij is het niet echt rocketsciencequote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al die kleine coins slaan echt nergens opElke imbeciel kan tegenwoordig die dingen maken ook volgens mij
Je hebt geen keus natuurlijk, het is wachten of met verlies verkopen. Maar momenteel sta je wel rood qua investering.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan was je 1000 euro per coin kwijt ja. Maar je moet het ook niet verkopen op 5000, gewoon wachten tot het weer omhoog gaat, of je koopt wat bij. En ik geloof er heilig in dat het weer omhoog gaat. Is gewoon speculatie en dat risico durf ik te nemen.
Coins. ;')quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef Rezania het volgende:
En dan komt straks de volgende hype, dodgecoins.
Nee daarom, maar geen zin om me de hele dag met die kut coinsbezig te houdenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt rocketscience
Biedt eerst maar aan om ergens te gaan eten, dan praten we verder.quote:
Maar sommige zijn wel innovatief. DOGEcoin is dan weer okay omdat het snel verspreid en veel mensen in de cryptowereld brengt en dus BTC bekender maaktquote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al die kleine coins slaan echt nergens opElke imbeciel kan tegenwoordig die dingen maken ook volgens mij
Italiaans restaurant toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biedt eerst maar aan om ergens te gaan eten, dan praten we verder.
okayquote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan was je 1000 euro per coin kwijt ja. Maar je moet het ook niet verkopen op 5000, gewoon wachten tot het weer omhoog gaat, of je koopt wat bij. En ik geloof er heilig in dat het weer omhoog gaat. Is gewoon speculatie en dat risico durf ik te nemen.
Heb je daar ook al duizenden in geinvesteerd?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar sommige zijn wel innovatief. DOGEcoin is dan weer okay omdat het snel verspreid en veel mensen in de cryptowereld brengt en dus BTC bekender maakt
Het weer is lovelyquote:
Dude, je leeft al in Katwijk, hoe afgelegen wil je het hebben?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga later al mijn electronica verkopen en ergens afgelegen wonen waar ik van mijn eigen tuin leef.
Eens. Vanuit mijn sociale huurwoning met een vaste uitkering welteverstaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Coins. ;')
Ik kijk wel vanaf mijn stoel op mijn zolderkamer toe hoe zulke bubbles knappen
Kings speechquote:
Dat klopt. Maar wie weet heb ik over 10 weken keiveel winst.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt geen keus natuurlijk, het is wachten of met verlies verkopen. Maar momenteel sta je wel rood qua investering.
Het is veel te onvoorspelbaar. "Hurrdurr ik durf risico te nemen" Risico genomen, heel veel geld verloren.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom, maar geen zin om me de hele dag met die kut coinsbezig te houden
En wie weet blijft de koers dalen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wie weet heb ik over 10 weken keiveel winst.
Ik hoop dit ooit ook te bereiken, maar dan wel met wat apparatuur gewoon. Het maakt het leven zoveel makkelijker om er een principe kwestie van te maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga later al mijn electronica verkopen en ergens afgelegen wonen waar ik van mijn eigen tuin leef.
Zoek nou maar wat uit, zeg ik ja of nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, weer van gedachten veranderd? Wispelturig ben je ook. Wijf.
Ongeveer 1000 euroquote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je daar ook al duizenden in geinvesteerd?
Vergeet je huurtoeslag niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Vanuit mijn sociale huurwoning met een vaste uitkering welteverstaan.
Tering zegquote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ongeveer 1000 euro
Heb nu al beetje verlies
Alsof ik iets van jouw mening aantrek. We gaan gewoon ergens heen waar ik heen wil.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek nou maar wat uit, zeg ik ja of nee.
Er is een bronies-docu die wel koel isquote:
Maar ik bekijk het positief, nu kan ik bijkopen en heb ik zometen nog meer winst (als het nog eens omhoog gaat dan).quote:
Bedankt dat je mijn initiatief steunt. Het zou toch zonde zijn geweest als ik zoiets essentieels was vergeten.quote:
Maar dan is de kans op winst heel klein. Ook kun je niet speculeren en speculeren is leukquote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
Je kan nog beter meedoen met de de loterij, weet je tenminste dat je verlies beperkt blijft.
Zullen we samen naar Zweden vluchten?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dit ooit ook te bereiken, maar dan wel met wat apparatuur gewoon. Het maakt het leven zoveel makkelijker om er een principe kwestie van te maken.
Prima. Verspil al je geld maar. Ook aan de mogelijkheid gedacht dat je `nog'' meer verlies kan hebben?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik bekijk het positief, nu kan ik bijkopen en heb ik zometen nog meer winst (als het nog eens omhoog gaat dan).
Komt goed. Moet ik wel zorgen dat ik mijn ouders hun huis daar erf.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Zweden vluchten?
Niets zeggen, kunnen we later lachen wanneer hij een topic aanmaakt in BIT.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Verspil al je geld maar. Ook aan de mogelijkheid gedacht dat je `nog'' meer verlies kan hebben?
Ik ben optimistisch, ik denk niet aan zulke troepquote:Op zondag 9 maart 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Verspil al je geld maar. Ook aan de mogelijkheid gedacht dat je `nog'' meer verlies kan hebben?
Kunnen ze het niet vroegtijdig aan je geven? Voor inspiratie en dergelijken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Moet ik wel zorgen dat ik mijn ouders hun huis daar erf.
Wellicht als ik door ga studeren in de richting fiscale economie, dat ik je van nog meer voordelen kan voorzien.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn initiatief steunt. Het zou toch zonde zijn geweest als ik zoiets essentieels was vergeten.
Welke ga je nou kijken?quote:
Weenie zit nog beetje te kijken. Waarschijnlijk dat ik na een half uur zeg 'fuck het' en dat ik dan niets doe. Eerste werelds problemen.quote:
Ik wilde reageren. Had iets heel liefs en romantisch gzegd, maar fok hield ermee op. ::@:@:@quote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het weer is lovelyAZ weer 4-0 gewonnen. Ik heb kaartjes voor bekerwedstrijd weten te bemachtigen. Mijn leven is
. Bij jou?
Wel een goede motivatie om in je motivatiebrief te zetten mocht dit gewenst zijn bij de schoolinstelling.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wellicht als ik door ga studeren in de richting fiscale economie, dat ik je van nog meer voordelen kan voorzien.
Ik zal het aan ze voorstellen. Aangezien ze er enkel in vakantieperiodes zitten valt er heus wat te regelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet vroegtijdig aan je geven? Voor inspiratie en dergelijken.
Beter Netflixen dan fokkenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weenie zit nog beetje te kijken. Waarschijnlijk dat ik na een half uur zeg 'fuck het' en dat ik dan niets doe. Eerste werelds problemen.
Gewoon Flipsquote:Op zondag 9 maart 2014 20:27 schreef Etsu het volgende:
flippieeeee (weet ik veel hoeveel e's): ga niks met fiscaal doenkut vakgebied
Eh, FOK! ben ik nog soort van sociaal.quote:
Ja maar als het een saaie fok-avond is bedoel ikquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, FOK! ben ik nog soort van sociaal.
ga eens inhoudelijk op inquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Flips
Of Flipsje
Er is er zelfs een die het over de IJsberin heeft.
* Rezania geeft knuffel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Doe eens normaal anders ben ik genoodzaakt je morgen op te komen zoeken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, FOK! ben ik nog soort van sociaal.
Wanneer is het niet saai dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als het een saaie fok-avond is bedoel ik
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft knuffel.Blijf van me afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ga ik helemaal niet normaal doen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal anders ben ik genoodzaakt je morgen op te komen zoeken.
Als er ruzie isquote:
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde reageren. Had iets heel liefs en romantisch gzegd, maar fok hield ermee op. ::@:@:@
Maar wel aardig. Helemaal hyper. En mijn drankenkast aan het leegdrinken.
Dat getuigt wel van originaliteit, en wie weet raak ik daardoor juist goed in het vak.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede motivatie om in je motivatiebrief te zetten mocht dit gewenst zijn bij de schoolinstelling.
"Mensen zoveel mogelijk kunnen ondersteunen in hun leven als professioneel uitkeringstrekker"
[..]
Ik zal het aan ze voorstellen. Aangezien ze er enkel in vakantieperiodes zitten valt er heus wat te regelen.
Ik heb al het een en ander aan fiscale vakken gehad.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:27 schreef Etsu het volgende:
flippieeeee (weet ik veel hoeveel e's): ga niks met fiscaal doenkut vakgebied
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Flips
Of Flipsje
Er is er zelfs een die het over de IJsberin heeft.
quote:
Laten we ergens gaan stoken dan.quote:
Wel vrij morgen overigens. We kunnen een willekeurig winkeltje te Leiden overvallen of iets dergelijks.quote:
Is maar 3 jaar. En mag je konijntjes open snijden.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen
Wat staat er allemaal in je drankenkast? En hoezo hyper?
[..]
Dat getuigt wel van originaliteit, en wie weet raak ik daardoor juist goed in het vak.
[..]
Ik heb al het een en ander aan fiscale vakken gehad.Maar ik twijfel nog tussen wat masters.
[..]
[..]Dan gooi ik 5 jaar van mijn leven weg
Jij kunt heul geen tijgerknuffels geven!quote:
Fiscale vakken doenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen
[..]
Dat getuigt wel van originaliteit, en wie weet raak ik daardoor juist goed in het vak.
[..]
Ik heb al het een en ander aan fiscale vakken gehad.Maar ik twijfel nog tussen wat masters.
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kunt heul geen tijgerknuffels geven!
Dat is geen optimisme maar stupiditeitquote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch, ik denk niet aan zulke troep
quote:
Mijn bier is nu op.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen
[..]
[..]
[..]
Liever een optimistische stupidist dan een pessimistisch geniequote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is geen optimisme maar stupiditeit
Oh man waarom nou net konijntjesquote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is maar 3 jaar. En mag je konijntjes open snijden.
Ik heb over het vak belastingrecht 6 (quote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscale vakken doen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had afgelopen semester belastingrecht en had een 4 voor het tentamen! Ik weigerde de herkansing te doen omdat ik het niet snapte en toch weer zou falen, dus gefocust op een ander vak
Volgend jaar opnieuw dus.
Bij jou ontbreekt gezond verstandquote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Liever een optimistisch stupidist dan een pessimistisch genie
Subtiel. Ik houd ook van jouquote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh man waarom nou net konijntjesKonijntjes zijn
En mijn huidig konijntje haar leven hangt aan een zijden draadje. Dat kan ik niet hoor </3
Waarom geen alcohol meer?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]_O+
]]
[..]
Mijn bier is nu op.
Nu nog 2 flessen wijn
Pmdat het opmoet. Vanaf morgen mgeen alcholom meer.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh man waarom nou net konijntjesKonijntjes zijn
En mijn huidig konijntje haar leven hangt aan een zijden draadje. Dat kan ik niet hoor </3
[..]
Ik heb over het vak belastingrecht 6 () tentamens gedaan om het te behalen. Uiteindelijk wel met een 8.
Amsterdam is betere keuze, crimineler, komen we makkelijker weg.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel vrij morgen overigens. We kunnen een willekeurig winkeltje te Leiden overvallen of iets dergelijks.
Nee man, daar zijn de winkeliers er beter op voorbereid.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Amsterdam is betere keuze, crimineler, komen we makkelijker weg.
Maar dat is een uur OV'en, Leiden hooguit 20.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Amsterdam is betere keuze, crimineler, komen we makkelijker weg.
Ik probeergezonder get zijn.quote:
Wel fijn dat je de hint begreepquote:
Bij ons ookquote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]Dan ben je 1 van de heel veel mensen die het na X keren haalt.
Ken heel weinig, vrijwel geen, mensen die het in 1x hebben gehaald. Verschrikkelijk
whut did I just readquote:Op zondag 9 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeergezonder get zijn.
Sporten, geten, ealles.
En hper omdat ik inectie heb gezet. B012.
Rode wijn schijnt bijv. niet slecht voor je gezondheid te zijn. Net zoals chocolaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeergezonder get zijn.
Sporten, geten, ealles.
En hper omdat ik inectie heb gezet. B012.
Met mate. wat de meeste vergetenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rode wijn schijnt bijv. niet slecht voor je gezondheid te zijn. Net zoals chocola
injectie? Waarom?
Hier deden 120 mensen de 1ste kans, 90 mensen hadden toen gefaaldquote:Op zondag 9 maart 2014 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel fijn dat je de hint begreep
[..]
Bij ons ookIn een bepaald studiejaar waren er 120 (!!!!) herkansers. En zoveel studenten volgen mijn opleiding niet.
Sorry,k aangeschoten.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperhomocyste%C3%AFnemiequote:Op zondag 9 maart 2014 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rode wijn schijnt bijv. niet slecht voor je gezondheid te zijn. Net zoals chocola
injectie? Waarom?
ervaring?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee man, daar zijn de winkeliers er beter op voorbereid.
Minder is meer, je hebt gelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is een uur OV'en, Leiden hooguit 20.
Gemakzucht is mijn trademark.
Alles met mate hè?quote:
Hyperhomoquote:Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry,k aangeschoten.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperhomocyste%C3%AFnemie
Dit heb ik,.
Je bent aangeschoten maar je zou geen alcohol meer drinken?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry,k aangeschoten.
[..]
Dit heb ik,.
Ik moest aan je denken....ga zo met hoeslakens vechten.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles met mate hè?
Alles met 'te' ervoor is niet goed, behalve tevreden
Ucciequote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken....ga zo met hoeslakens vechten.
Ligt eraan. Tevredenheid is dan weer dodelijk voor ambities/dromen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles met mate hè?
Alles met 'te' ervoor is niet goed, behalve tevreden
Ik had bijna een plaatje dubbel gepost in je FoBoquote:
Fattiequote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
ik zou doodgaan door te sporten, minder te eten, geen alcohol te drinken en niet meer te roken.
fml.
True. Maar uiteindelijk is dat met heel veel zo.quote:
HBO. En wij behandelden LB, IB, VPB, AWR en AWB.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier deden 120 mensen de 1ste kans, 90 mensen hadden toen gefaaldIn de 2de kans 50 ofzo.
Wat heb je allemaal behandeld toen dan? Doe je wo of hbo?
Ik ga het lezen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry,k aangeschoten.
[..]
Dit heb ik,.
Ach als je tevreden bent maakt dat allemaal niet uitquote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan. Tevredenheid is dan weer dodelijk voor ambities/dromen.
[..]
Ik had bijna een plaatje dubbel gepost in je FoBo
Jij bent ook niet dikquote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel 5 kilo aangekomen laatste weken, maar nog steeds een normale BMI.
Vrijdag nieuwe matras uitzoeken....en nieuwe kussens, zal daarna alleen maar erger worden.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uccie![]()
Dat hoeft gelukkig nog niet hier
Ze moeten er een robot voor uitvinden ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrijdag nieuwe matras uitzoeken....en nieuwe kussens, zal daarna alleen maar erger worden.
Als het op is.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent aangeschoten maar je zou geen alcohol meer drinken?
Mja, ok. oEWquote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
True. Maar uiteindelijk is dat met heel veel zo.
[..]
HBO. En wij behandelden LB, IB, VPB, AWR en AWB.
Helaas geen OB.
[..]
Ik ga het lezen.
Oh. hoeveel 'moet' je nog?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het op is.
[..]
Mja, ok. oEW
Maar injecti zis kut. Watn in je been prikkennn is moeilijk. Het doet erg pipn.
Dat kan omslaan wat weer kan leiden tot teleurstelling over gemiste kansen als het al te laat isquote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ach als je tevreden bent maakt dat allemaal niet uit
Ah. Wij behandelden wel OB en BRV. En erf-/schenkbelasting.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HBO. En wij behandelden LB, IB, VPB, AWR en AWB.
Helaas geen OB.
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze moeten er een robot voor uitvinden ofzo.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het op is.
[..]
Mja, ok. oEW
Maar dan ben je niet tevreden meerquote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat kan omslaan wat weer kan leiden tot teleurstelling over gemiste kansen als het al te laat is
voor je het weet zit je in een midlife crisis
helpt het als ik zeg dat ik met je meevoel?quote:
Ahwquote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als het op is.
[..]
Mja, ok. oEW
Erf- en schenkbelasting heb ik al met een ander vak gehadquote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah. Wij behandelden wel OB en BRV. En erf-/schenkbelasting.![]()
Wees er maar blij mee.
Pax is een boerenjongen, die eet thuis alleen maar stamppot met dikke jus. Over dikmakertjes gesproken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
klopt. Maar Pax zegt van welDie jongen maakt me onzeker.
Dierenbeulquote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is maar 3 jaar. En mag je konijntjes open snijden.
Sorry.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dan ben je niet tevreden meer![]()
![]()
Maar dat gaat een beetje voorbij aan het punt van alles met te is slecht behalve tevreden
Tevreden zijn ansich is niets mis mee
Haha.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wejow goed bezigquote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef badschaap het volgende:
wejow ik heb gisteren gewoon een goed doel gesteund
wo notarieel recht en wo rechtsgeleerdheidquote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef Flippiee het volgende:
[..]
AhwVeel sterkte er mee!
[..]
Erf- en schenkbelasting heb ik al met een ander vak gehadHelaas
Voor de rest wel blij mee, ja.
Wat doe jij dan WO? En dan enkel rechten? Internationaal recht?
Ik heb niks op m`n rekening gezien hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef badschaap het volgende:
Waarom sorry?quote:
Jaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
helpt het als ik zeg dat ik met je meevoel?
RTquote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pax is een boerenjongen, die eet thuis alleen maar stamppot met dikke jus. Over dikmakertjes gesproken.
Ik duim voor je!quote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja
Ik ga maar op missie....als ik faal, denk nog eens aan mij!
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Koop een taart en steek hem in je aarsquote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef badschaap het volgende:
Ja helaas, het kindercholera fonds is volgende keer weer aan de beurtquote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks op m`n rekening gezien hoor
TR gemachtquote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja helaas, het kindercholera fonds is volgende keer weer aan de beurt
Het bewust vermoeiend doen.Zeker gezien ik gister genoeg vervelend gedrag heb kunnen vertonen.quote:
Ohquote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het bewust vermoeiend doen.Zeker gezien ik gister genoeg vervelend gedrag heb kunnen vertonen.
Een 9 halen is wel mooi revanche.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wo notarieel recht en wo rechtsgeleerdheid
Bij notarieel krijg je wel belastingtechnische vakken, helaas. Volgend jaar gewoon een 9 halen
Doe effe normaalquote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga weg vieze dikke zuigtroll met je honkbalknuppel
Heb ik alquote:
Laat dit Rez maar niet horen, hij flipt dan helemaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een 9 halen is wel mooi revanche.
En dat klinkt wel zwaar. Tenminste volgens mij is notarieel best zwaar als studie.
Het woord 'cursus' heb ik al meerdere malen voorbij zien komen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat dit Rez maar niet horen, hij flipt dan helemaal.
Precies dat.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De woorden 'cursus' heb ik al meerdere malen voorbij zien komen.
Biologie debiel dat het is.
word je advocaat danquote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies dat.
Ach, het zal hem verbazen als ik later multimiljonair ben en hij dan papiertjes prikt
Veel plezierquote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pantoffeldiertje.
Ik ga Top Gear kijken.
Wellicht kan hij je muntjes poetsen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies dat.
Ach, het zal hem verbazen als ik later multimiljonair ben en hij dan papiertjes prikt
begint pas over 10 minuten.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pantoffeldiertje.
Ik ga Top Gear kijken.
Pfjoe, daar vraag je me wat. Wil je echt dineren? Of gewoon niet te chique?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
of je er was.
maar ja dus
mooi
ken je een goed italiaans restaurant in Leiden?
Gewoon een leuk, romantisch restaurantjequote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Pfjoe, daar vraag je me wat. Wil je echt dineren? Of gewoon niet te chique?
dus je helpt mensen een onvergetelijke crematie te geven als ze horen dat de miljoenen van papa naar de walvissen gaan i.p.v. hun?quote:
Het totaal plaatje is ook dat ik eerst ga schijten/wat eten in die volgorde, maar dat soort informatie deel ik enkel met Heppie.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef badschaap het volgende:
[..]
begint pas over 10 minuten.
Burma special, lijkt me wel lachen.
Nee, want een notaris regelt geen crematies.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
dus je helpt mensen een onvergetelijke crematie te geven als ze horen dat de miljoenen van papa naar de walvissen gaan i.p.v. hun?
ach soquote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het totaal plaatje is ook dat ik eerst ga schijten/wat eten in die volgorde, maar dat soort informatie deel ik enkel met Heppie.
Dat is best te veel informatie inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het totaal plaatje is ook dat ik eerst ga schijten/wat eten in die volgorde, maar dat soort informatie deel ik enkel met Heppie.
jij stelt toch het testament opquote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want een notaris regelt geen crematies.
Dat was snel.quote:
In Nederland hebben we helaas minimumsalarissen, plus hij moet bij je willen blijven werken.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was snel.Ik zal eens even rondkijken. Als je nog iets anders weet, hoor ik het graag. Het is van groot belang.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef Rockiejj het volgende:
Of Fratelli!
http://www.fratelli.nl/leiden/menukaart
jaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manuel Broekman?
Je mag hem hebben. Hoi Sof
Als in: 1x in de maand seks waarbij hij bottom is?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Nederland hebben we helaas minimumsalarissen, plus hij moet bij je willen blijven werken.
Wettelijk minimumsalaris, en dan wat fijne secundaire arbeidsvoorwaarden lijkt mij voldoende
Klinkt chique .quote:
Wijnquote:
welke drank dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als in: 1x in de maand seks waarbij hij bottom is?
[..]
Klinkt chique .![]()
Dankje. Je bent m'n held en m'n aanbod om met je het bed te delen, blijft staan.
[..]
Wijn
Ik heb tijdens de sex wel een onderbroek op mn hoofd..quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Klinkt chique .![]()
Dankje. Je bent m'n held en m'n aanbod om met je het bed te delen, blijft staan.
[..]
Wijn
Water.quote:
Maakt mij extra geil, prima dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de sex wel een onderbroek op mn hoofd..
Dat lijkt mij een mooi voorwaarde. Ik zou wel het een goed zwart op wit zetten, voor hij je ooit aanklaagt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Klinkt chique .![]()
[..]
Wijn
1,5 fles witte wijn.quote:
quote:
TWW?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,5 fles witte wijn.
[..]
Gaat TWW weer opfeliciteren?
Maar daarna deed hij het wel goed, dus ik heb vertrouwen in hem dit jaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT./
Vorig jaar wdacht hij verkeerd edag. toc?
Dagquote:Op zondag 9 maart 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar daarna deed hij het wel goed, dus ik heb vertrouwen in hem dit jaar.
Ik ben nagels lakken, dag lui
ja goed goed, heb aantal dagen niet gepost hierquote:
Niet voorgoed wegblijven hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja goed goed, heb aantal dagen niet gepost hier
maar wilde even die geweldige jongen met jullie delen
Dan kje. MIste je.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja goed goed, heb aantal dagen niet gepost hier
maar wilde even die geweldige jongen met jullie delen
Kastheteroquote:
En je had nog wel zo`n zin in Ajaxquote:
Je zat toch niet in stadion?quote:
niksquote:
Ik hou van Friezenquote:
hoezo niet. was wel lekker ff zoquote:
voor even wel, anders wordt het wel heel doods hierquote:
jaaa insoquote:
weet ikquote:
heyquote:
quote:
niet mijn probleemquote:Op zondag 9 maart 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
voor even wel, anders wordt het wel heel doods hier
hoe bedoel je datquote:
Als hij er af valt wel XDXDquote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef xcachet het volgende:
Meteen topic kill.
Dacht vinden jullie wel leuk.
oh maar ik heb vier dagen niet op fok gepost en jij wel ;squote:
Doe normaalquote:
ik wist niet dat je ging stoppenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
oh maar ik heb vier dagen niet op fok gepost en jij wel ;s
maar je moet niet stoppen hoor
oke dan stop ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |