whut did I just readquote:Op zondag 9 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeergezonder get zijn.
Sporten, geten, ealles.
En hper omdat ik inectie heb gezet. B012.
Rode wijn schijnt bijv. niet slecht voor je gezondheid te zijn. Net zoals chocolaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik probeergezonder get zijn.
Sporten, geten, ealles.
En hper omdat ik inectie heb gezet. B012.
Met mate. wat de meeste vergetenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rode wijn schijnt bijv. niet slecht voor je gezondheid te zijn. Net zoals chocola
injectie? Waarom?
Hier deden 120 mensen de 1ste kans, 90 mensen hadden toen gefaaldquote:Op zondag 9 maart 2014 20:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wel fijn dat je de hint begreep
[..]
Bij ons ookIn een bepaald studiejaar waren er 120 (!!!!) herkansers. En zoveel studenten volgen mijn opleiding niet.
Sorry,k aangeschoten.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperhomocyste%C3%AFnemiequote:Op zondag 9 maart 2014 20:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Rode wijn schijnt bijv. niet slecht voor je gezondheid te zijn. Net zoals chocola
injectie? Waarom?
ervaring?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee man, daar zijn de winkeliers er beter op voorbereid.
Minder is meer, je hebt gelijk.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar dat is een uur OV'en, Leiden hooguit 20.
Gemakzucht is mijn trademark.
Alles met mate hè?quote:
Hyperhomoquote:Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry,k aangeschoten.
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hyperhomocyste%C3%AFnemie
Dit heb ik,.
Je bent aangeschoten maar je zou geen alcohol meer drinken?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry,k aangeschoten.
[..]
Dit heb ik,.
Ik moest aan je denken....ga zo met hoeslakens vechten.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles met mate hè?
Alles met 'te' ervoor is niet goed, behalve tevreden
Ucciequote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moest aan je denken....ga zo met hoeslakens vechten.
Ligt eraan. Tevredenheid is dan weer dodelijk voor ambities/dromen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Alles met mate hè?
Alles met 'te' ervoor is niet goed, behalve tevreden
Ik had bijna een plaatje dubbel gepost in je FoBoquote:
Fattiequote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
ik zou doodgaan door te sporten, minder te eten, geen alcohol te drinken en niet meer te roken.
fml.
True. Maar uiteindelijk is dat met heel veel zo.quote:
HBO. En wij behandelden LB, IB, VPB, AWR en AWB.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hier deden 120 mensen de 1ste kans, 90 mensen hadden toen gefaaldIn de 2de kans 50 ofzo.
Wat heb je allemaal behandeld toen dan? Doe je wo of hbo?
Ik ga het lezen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry,k aangeschoten.
[..]
Dit heb ik,.
Ach als je tevreden bent maakt dat allemaal niet uitquote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ligt eraan. Tevredenheid is dan weer dodelijk voor ambities/dromen.
[..]
Ik had bijna een plaatje dubbel gepost in je FoBo
Jij bent ook niet dikquote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
wel 5 kilo aangekomen laatste weken, maar nog steeds een normale BMI.
Vrijdag nieuwe matras uitzoeken....en nieuwe kussens, zal daarna alleen maar erger worden.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uccie![]()
Dat hoeft gelukkig nog niet hier
Ze moeten er een robot voor uitvinden ofzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrijdag nieuwe matras uitzoeken....en nieuwe kussens, zal daarna alleen maar erger worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |