Is maar 3 jaar. En mag je konijntjes open snijden.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen
Wat staat er allemaal in je drankenkast? En hoezo hyper?
[..]
Dat getuigt wel van originaliteit, en wie weet raak ik daardoor juist goed in het vak.
[..]
Ik heb al het een en ander aan fiscale vakken gehad.Maar ik twijfel nog tussen wat masters.
[..]
[..]Dan gooi ik 5 jaar van mijn leven weg
Jij kunt heul geen tijgerknuffels geven!quote:
Fiscale vakken doenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen
[..]
Dat getuigt wel van originaliteit, en wie weet raak ik daardoor juist goed in het vak.
[..]
Ik heb al het een en ander aan fiscale vakken gehad.Maar ik twijfel nog tussen wat masters.
[..]
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jij kunt heul geen tijgerknuffels geven!
Dat is geen optimisme maar stupiditeitquote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben optimistisch, ik denk niet aan zulke troep
quote:
Mijn bier is nu op.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen
[..]
[..]
[..]
Liever een optimistische stupidist dan een pessimistisch geniequote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Dat is geen optimisme maar stupiditeit
Oh man waarom nou net konijntjesquote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Is maar 3 jaar. En mag je konijntjes open snijden.
Ik heb over het vak belastingrecht 6 (quote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
Fiscale vakken doen![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had afgelopen semester belastingrecht en had een 4 voor het tentamen! Ik weigerde de herkansing te doen omdat ik het niet snapte en toch weer zou falen, dus gefocust op een ander vak
Volgend jaar opnieuw dus.
Bij jou ontbreekt gezond verstandquote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Liever een optimistisch stupidist dan een pessimistisch genie
Subtiel. Ik houd ook van jouquote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh man waarom nou net konijntjesKonijntjes zijn
En mijn huidig konijntje haar leven hangt aan een zijden draadje. Dat kan ik niet hoor </3
Waarom geen alcohol meer?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]_O+
]]
[..]
Mijn bier is nu op.
Nu nog 2 flessen wijn
Pmdat het opmoet. Vanaf morgen mgeen alcholom meer.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh man waarom nou net konijntjesKonijntjes zijn
En mijn huidig konijntje haar leven hangt aan een zijden draadje. Dat kan ik niet hoor </3
[..]
Ik heb over het vak belastingrecht 6 () tentamens gedaan om het te behalen. Uiteindelijk wel met een 8.
Amsterdam is betere keuze, crimineler, komen we makkelijker weg.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel vrij morgen overigens. We kunnen een willekeurig winkeltje te Leiden overvallen of iets dergelijks.
Nee man, daar zijn de winkeliers er beter op voorbereid.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Amsterdam is betere keuze, crimineler, komen we makkelijker weg.
Maar dat is een uur OV'en, Leiden hooguit 20.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Amsterdam is betere keuze, crimineler, komen we makkelijker weg.
Ik probeergezonder get zijn.quote:
Wel fijn dat je de hint begreepquote:
Bij ons ookquote:Op zondag 9 maart 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
[..]Dan ben je 1 van de heel veel mensen die het na X keren haalt.
Ken heel weinig, vrijwel geen, mensen die het in 1x hebben gehaald. Verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |