Het is veel te onvoorspelbaar. "Hurrdurr ik durf risico te nemen" Risico genomen, heel veel geld verloren.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee daarom, maar geen zin om me de hele dag met die kut coinsbezig te houden
En wie weet blijft de koers dalen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar wie weet heb ik over 10 weken keiveel winst.
Ik hoop dit ooit ook te bereiken, maar dan wel met wat apparatuur gewoon. Het maakt het leven zoveel makkelijker om er een principe kwestie van te maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga later al mijn electronica verkopen en ergens afgelegen wonen waar ik van mijn eigen tuin leef.
Zoek nou maar wat uit, zeg ik ja of nee.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, weer van gedachten veranderd? Wispelturig ben je ook. Wijf.
Ongeveer 1000 euroquote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je daar ook al duizenden in geinvesteerd?
Vergeet je huurtoeslag niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eens. Vanuit mijn sociale huurwoning met een vaste uitkering welteverstaan.
Tering zegquote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ongeveer 1000 euro
Heb nu al beetje verlies
Alsof ik iets van jouw mening aantrek. We gaan gewoon ergens heen waar ik heen wil.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zoek nou maar wat uit, zeg ik ja of nee.
Er is een bronies-docu die wel koel isquote:
Maar ik bekijk het positief, nu kan ik bijkopen en heb ik zometen nog meer winst (als het nog eens omhoog gaat dan).quote:
Bedankt dat je mijn initiatief steunt. Het zou toch zonde zijn geweest als ik zoiets essentieels was vergeten.quote:
Maar dan is de kans op winst heel klein. Ook kun je niet speculeren en speculeren is leukquote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Rezania het volgende:
Je kan nog beter meedoen met de de loterij, weet je tenminste dat je verlies beperkt blijft.
Zullen we samen naar Zweden vluchten?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik hoop dit ooit ook te bereiken, maar dan wel met wat apparatuur gewoon. Het maakt het leven zoveel makkelijker om er een principe kwestie van te maken.
Prima. Verspil al je geld maar. Ook aan de mogelijkheid gedacht dat je `nog'' meer verlies kan hebben?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar ik bekijk het positief, nu kan ik bijkopen en heb ik zometen nog meer winst (als het nog eens omhoog gaat dan).
Komt goed. Moet ik wel zorgen dat ik mijn ouders hun huis daar erf.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zullen we samen naar Zweden vluchten?
Niets zeggen, kunnen we later lachen wanneer hij een topic aanmaakt in BIT.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Verspil al je geld maar. Ook aan de mogelijkheid gedacht dat je `nog'' meer verlies kan hebben?
Ik ben optimistisch, ik denk niet aan zulke troepquote:Op zondag 9 maart 2014 20:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Prima. Verspil al je geld maar. Ook aan de mogelijkheid gedacht dat je `nog'' meer verlies kan hebben?
Kunnen ze het niet vroegtijdig aan je geven? Voor inspiratie en dergelijken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Komt goed. Moet ik wel zorgen dat ik mijn ouders hun huis daar erf.
Wellicht als ik door ga studeren in de richting fiscale economie, dat ik je van nog meer voordelen kan voorzien.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt dat je mijn initiatief steunt. Het zou toch zonde zijn geweest als ik zoiets essentieels was vergeten.
Welke ga je nou kijken?quote:
Weenie zit nog beetje te kijken. Waarschijnlijk dat ik na een half uur zeg 'fuck het' en dat ik dan niets doe. Eerste werelds problemen.quote:
Ik wilde reageren. Had iets heel liefs en romantisch gzegd, maar fok hield ermee op. ::@:@:@quote:Op zondag 9 maart 2014 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het weer is lovelyAZ weer 4-0 gewonnen. Ik heb kaartjes voor bekerwedstrijd weten te bemachtigen. Mijn leven is
. Bij jou?
Wel een goede motivatie om in je motivatiebrief te zetten mocht dit gewenst zijn bij de schoolinstelling.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wellicht als ik door ga studeren in de richting fiscale economie, dat ik je van nog meer voordelen kan voorzien.
Ik zal het aan ze voorstellen. Aangezien ze er enkel in vakantieperiodes zitten valt er heus wat te regelen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Kunnen ze het niet vroegtijdig aan je geven? Voor inspiratie en dergelijken.
Beter Netflixen dan fokkenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Weenie zit nog beetje te kijken. Waarschijnlijk dat ik na een half uur zeg 'fuck het' en dat ik dan niets doe. Eerste werelds problemen.
Gewoon Flipsquote:Op zondag 9 maart 2014 20:27 schreef Etsu het volgende:
flippieeeee (weet ik veel hoeveel e's): ga niks met fiscaal doenkut vakgebied
Eh, FOK! ben ik nog soort van sociaal.quote:
Ja maar als het een saaie fok-avond is bedoel ikquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, FOK! ben ik nog soort van sociaal.
ga eens inhoudelijk op inquote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Flips
Of Flipsje
Er is er zelfs een die het over de IJsberin heeft.
* Rezania geeft knuffel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Doe eens normaal anders ben ik genoodzaakt je morgen op te komen zoeken.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Eh, FOK! ben ik nog soort van sociaal.
Wanneer is het niet saai dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar als het een saaie fok-avond is bedoel ik
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:29 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania geeft knuffel.Blijf van me afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu ga ik helemaal niet normaal doen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Doe eens normaal anders ben ik genoodzaakt je morgen op te komen zoeken.
Als er ruzie isquote:
Dat zou ik ook zeggenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wilde reageren. Had iets heel liefs en romantisch gzegd, maar fok hield ermee op. ::@:@:@
Maar wel aardig. Helemaal hyper. En mijn drankenkast aan het leegdrinken.
Dat getuigt wel van originaliteit, en wie weet raak ik daardoor juist goed in het vak.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een goede motivatie om in je motivatiebrief te zetten mocht dit gewenst zijn bij de schoolinstelling.
"Mensen zoveel mogelijk kunnen ondersteunen in hun leven als professioneel uitkeringstrekker"
[..]
Ik zal het aan ze voorstellen. Aangezien ze er enkel in vakantieperiodes zitten valt er heus wat te regelen.
Ik heb al het een en ander aan fiscale vakken gehad.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:27 schreef Etsu het volgende:
flippieeeee (weet ik veel hoeveel e's): ga niks met fiscaal doenkut vakgebied
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon Flips
Of Flipsje
Er is er zelfs een die het over de IJsberin heeft.
quote:
Laten we ergens gaan stoken dan.quote:
Wel vrij morgen overigens. We kunnen een willekeurig winkeltje te Leiden overvallen of iets dergelijks.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |