Ik heb jou binnenkort, dan ben ik rijk, dus mag ik jou investeren?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet. Investeren is voor de rijken en voor banken.
[..]
http://steamcommunity.com(...)966456/games?tab=all
[..]
Ja en? Ook al was je bitcoin 5000 euro waard. Als je voor 6000 euro per stuk had ingekocht was je het nu gewoon kwijt.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb je eigenlijk niet eens op Steam
Ja hoor, gooi maar geld tegenaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb jou binnenkort, dan ben ik rijk, dus mag ik jou investeren?
ik kan je ook niet meer vinden, dus ik ben geblokkeerdquote:
Ja, al die kleine coins slaan echt nergens opquote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef Rezania het volgende:
En dan komt straks de volgende hype, dodgecoins.
FLIPS LEKKER DINIG! HOE IS HET?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Joee!
[..]
ik ben sinds kort team onz. Weet niet of het goed voor mijn team is om een ander team te supporten, maar ik kom kijken.
Dan was je 1000 euro per coin kwijt ja. Maar je moet het ook niet verkopen op 5000, gewoon wachten tot het weer omhoog gaat, of je koopt wat bij. En ik geloof er heilig in dat het weer omhoog gaat. Is gewoon speculatie en dat risico durf ik te nemen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet. Investeren is voor de rijken en voor banken.
[..]
http://steamcommunity.com(...)966456/games?tab=all
[..]
Ja en? Ook al was je bitcoin 5000 euro waard. Als je voor 6000 euro per stuk had ingekocht was je het nu gewoon kwijt.
Volgens mij is het niet echt rocketsciencequote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al die kleine coins slaan echt nergens opElke imbeciel kan tegenwoordig die dingen maken ook volgens mij
Je hebt geen keus natuurlijk, het is wachten of met verlies verkopen. Maar momenteel sta je wel rood qua investering.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan was je 1000 euro per coin kwijt ja. Maar je moet het ook niet verkopen op 5000, gewoon wachten tot het weer omhoog gaat, of je koopt wat bij. En ik geloof er heilig in dat het weer omhoog gaat. Is gewoon speculatie en dat risico durf ik te nemen.
Coins. ;')quote:Op zondag 9 maart 2014 20:13 schreef Rezania het volgende:
En dan komt straks de volgende hype, dodgecoins.
Nee daarom, maar geen zin om me de hele dag met die kut coinsbezig te houdenquote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet echt rocketscience
Biedt eerst maar aan om ergens te gaan eten, dan praten we verder.quote:
Maar sommige zijn wel innovatief. DOGEcoin is dan weer okay omdat het snel verspreid en veel mensen in de cryptowereld brengt en dus BTC bekender maaktquote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, al die kleine coins slaan echt nergens opElke imbeciel kan tegenwoordig die dingen maken ook volgens mij
Italiaans restaurant toch?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Biedt eerst maar aan om ergens te gaan eten, dan praten we verder.
okayquote:Op zondag 9 maart 2014 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Dan was je 1000 euro per coin kwijt ja. Maar je moet het ook niet verkopen op 5000, gewoon wachten tot het weer omhoog gaat, of je koopt wat bij. En ik geloof er heilig in dat het weer omhoog gaat. Is gewoon speculatie en dat risico durf ik te nemen.
Heb je daar ook al duizenden in geinvesteerd?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar sommige zijn wel innovatief. DOGEcoin is dan weer okay omdat het snel verspreid en veel mensen in de cryptowereld brengt en dus BTC bekender maakt
Het weer is lovelyquote:
Dude, je leeft al in Katwijk, hoe afgelegen wil je het hebben?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik ga later al mijn electronica verkopen en ergens afgelegen wonen waar ik van mijn eigen tuin leef.
Eens. Vanuit mijn sociale huurwoning met een vaste uitkering welteverstaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Coins. ;')
Ik kijk wel vanaf mijn stoel op mijn zolderkamer toe hoe zulke bubbles knappen
Kings speechquote:
Dat klopt. Maar wie weet heb ik over 10 weken keiveel winst.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je hebt geen keus natuurlijk, het is wachten of met verlies verkopen. Maar momenteel sta je wel rood qua investering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |