quote:Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was snel.Ik zal eens even rondkijken. Als je nog iets anders weet, hoor ik het graag. Het is van groot belang.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef Rockiejj het volgende:
Of Fratelli!
http://www.fratelli.nl/leiden/menukaart
jaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manuel Broekman?
Je mag hem hebben. Hoi Sof
Als in: 1x in de maand seks waarbij hij bottom is?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Nederland hebben we helaas minimumsalarissen, plus hij moet bij je willen blijven werken.
Wettelijk minimumsalaris, en dan wat fijne secundaire arbeidsvoorwaarden lijkt mij voldoende
Klinkt chique .quote:
Wijnquote:
welke drank dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als in: 1x in de maand seks waarbij hij bottom is?
[..]
Klinkt chique .![]()
Dankje. Je bent m'n held en m'n aanbod om met je het bed te delen, blijft staan.
[..]
Wijn
Ik heb tijdens de sex wel een onderbroek op mn hoofd..quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Klinkt chique .![]()
Dankje. Je bent m'n held en m'n aanbod om met je het bed te delen, blijft staan.
[..]
Wijn
Water.quote:
Maakt mij extra geil, prima dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de sex wel een onderbroek op mn hoofd..
Dat lijkt mij een mooi voorwaarde. Ik zou wel het een goed zwart op wit zetten, voor hij je ooit aanklaagt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Klinkt chique .![]()
[..]
Wijn
1,5 fles witte wijn.quote:
quote:
TWW?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,5 fles witte wijn.
[..]
Gaat TWW weer opfeliciteren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |