Wellicht kan hij je muntjes poetsen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies dat.
Ach, het zal hem verbazen als ik later multimiljonair ben en hij dan papiertjes prikt
begint pas over 10 minuten.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pantoffeldiertje.
Ik ga Top Gear kijken.
Pfjoe, daar vraag je me wat. Wil je echt dineren? Of gewoon niet te chique?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
of je er was.
maar ja dus
mooi
ken je een goed italiaans restaurant in Leiden?
Gewoon een leuk, romantisch restaurantjequote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Pfjoe, daar vraag je me wat. Wil je echt dineren? Of gewoon niet te chique?
dus je helpt mensen een onvergetelijke crematie te geven als ze horen dat de miljoenen van papa naar de walvissen gaan i.p.v. hun?quote:
Het totaal plaatje is ook dat ik eerst ga schijten/wat eten in die volgorde, maar dat soort informatie deel ik enkel met Heppie.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:50 schreef badschaap het volgende:
[..]
begint pas over 10 minuten.
Burma special, lijkt me wel lachen.
Nee, want een notaris regelt geen crematies.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef badschaap het volgende:
[..]
dus je helpt mensen een onvergetelijke crematie te geven als ze horen dat de miljoenen van papa naar de walvissen gaan i.p.v. hun?
ach soquote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het totaal plaatje is ook dat ik eerst ga schijten/wat eten in die volgorde, maar dat soort informatie deel ik enkel met Heppie.
Dat is best te veel informatie inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het totaal plaatje is ook dat ik eerst ga schijten/wat eten in die volgorde, maar dat soort informatie deel ik enkel met Heppie.
jij stelt toch het testament opquote:Op zondag 9 maart 2014 20:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee, want een notaris regelt geen crematies.
Dat was snel.quote:
In Nederland hebben we helaas minimumsalarissen, plus hij moet bij je willen blijven werken.quote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat was snel.Ik zal eens even rondkijken. Als je nog iets anders weet, hoor ik het graag. Het is van groot belang.
quote:Op zondag 9 maart 2014 20:53 schreef Rockiejj het volgende:
Of Fratelli!
http://www.fratelli.nl/leiden/menukaart
jaquote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Manuel Broekman?
Je mag hem hebben. Hoi Sof
Als in: 1x in de maand seks waarbij hij bottom is?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
In Nederland hebben we helaas minimumsalarissen, plus hij moet bij je willen blijven werken.
Wettelijk minimumsalaris, en dan wat fijne secundaire arbeidsvoorwaarden lijkt mij voldoende
Klinkt chique .quote:
Wijnquote:
welke drank dan?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als in: 1x in de maand seks waarbij hij bottom is?
[..]
Klinkt chique .![]()
Dankje. Je bent m'n held en m'n aanbod om met je het bed te delen, blijft staan.
[..]
Wijn
Ik heb tijdens de sex wel een onderbroek op mn hoofd..quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Klinkt chique .![]()
Dankje. Je bent m'n held en m'n aanbod om met je het bed te delen, blijft staan.
[..]
Wijn
Water.quote:
Maakt mij extra geil, prima dus.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik heb tijdens de sex wel een onderbroek op mn hoofd..
Dat lijkt mij een mooi voorwaarde. Ik zou wel het een goed zwart op wit zetten, voor hij je ooit aanklaagt.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
[..]
Klinkt chique .![]()
[..]
Wijn
1,5 fles witte wijn.quote:
quote:
TWW?quote:Op zondag 9 maart 2014 20:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1,5 fles witte wijn.
[..]
Gaat TWW weer opfeliciteren?
Maar daarna deed hij het wel goed, dus ik heb vertrouwen in hem dit jaar.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
WT./
Vorig jaar wdacht hij verkeerd edag. toc?
Dagquote:Op zondag 9 maart 2014 21:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar daarna deed hij het wel goed, dus ik heb vertrouwen in hem dit jaar.
Ik ben nagels lakken, dag lui
ja goed goed, heb aantal dagen niet gepost hierquote:
Niet voorgoed wegblijven hoorquote:Op zondag 9 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja goed goed, heb aantal dagen niet gepost hier
maar wilde even die geweldige jongen met jullie delen
Dan kje. MIste je.quote:Op zondag 9 maart 2014 21:05 schreef supersof het volgende:
[..]
ja goed goed, heb aantal dagen niet gepost hier
maar wilde even die geweldige jongen met jullie delen
Kastheteroquote:
En je had nog wel zo`n zin in Ajaxquote:
Je zat toch niet in stadion?quote:
niksquote:
Ik hou van Friezenquote:
hoezo niet. was wel lekker ff zoquote:
voor even wel, anders wordt het wel heel doods hierquote:
jaaa insoquote:
weet ikquote:
heyquote:
quote:
niet mijn probleemquote:Op zondag 9 maart 2014 21:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
voor even wel, anders wordt het wel heel doods hier
hoe bedoel je datquote:
Als hij er af valt wel XDXDquote:Op zondag 9 maart 2014 21:37 schreef xcachet het volgende:
Meteen topic kill.
Dacht vinden jullie wel leuk.
oh maar ik heb vier dagen niet op fok gepost en jij wel ;squote:
Doe normaalquote:
ik wist niet dat je ging stoppenquote:Op zondag 9 maart 2014 21:38 schreef supersof het volgende:
[..]
oh maar ik heb vier dagen niet op fok gepost en jij wel ;s
maar je moet niet stoppen hoor
oke dan stop ik nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |