Ja helaas, het kindercholera fonds is volgende keer weer aan de beurtquote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb niks op m`n rekening gezien hoor
TR gemachtquote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef badschaap het volgende:
[..]
Ja helaas, het kindercholera fonds is volgende keer weer aan de beurt
Het bewust vermoeiend doen.Zeker gezien ik gister genoeg vervelend gedrag heb kunnen vertonen.quote:
Ohquote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het bewust vermoeiend doen.Zeker gezien ik gister genoeg vervelend gedrag heb kunnen vertonen.
Een 9 halen is wel mooi revanche.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
wo notarieel recht en wo rechtsgeleerdheid
Bij notarieel krijg je wel belastingtechnische vakken, helaas. Volgend jaar gewoon een 9 halen
Doe effe normaalquote:Op zondag 9 maart 2014 20:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
ga weg vieze dikke zuigtroll met je honkbalknuppel
Heb ik alquote:
Laat dit Rez maar niet horen, hij flipt dan helemaal.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Een 9 halen is wel mooi revanche.
En dat klinkt wel zwaar. Tenminste volgens mij is notarieel best zwaar als studie.
Het woord 'cursus' heb ik al meerdere malen voorbij zien komen.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat dit Rez maar niet horen, hij flipt dan helemaal.
Precies dat.quote:Op zondag 9 maart 2014 20:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De woorden 'cursus' heb ik al meerdere malen voorbij zien komen.
Biologie debiel dat het is.
word je advocaat danquote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies dat.
Ach, het zal hem verbazen als ik later multimiljonair ben en hij dan papiertjes prikt
Veel plezierquote:Op zondag 9 maart 2014 20:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Pantoffeldiertje.
Ik ga Top Gear kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |