Ik loop zelden met een zonnebril, maar ik was er gisteren ook erg blij meequote:Op maandag 10 maart 2014 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik was wel blij met mijn zonnenbril gisteren. Op de eerste plaats omdat ik nu eens een keer wat kon zien en niet alleen een wazige wereld in pastelkleuren om me heen had (desondanks alleen gogo gespot bij de finish) en op de tweede plaats omdat die laaghangende zon extreem fel was.
Je begint het te leren.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:02 schreef Quoi het volgende:Ik ben trouwens totaal zonder moeite tegen veel Fok!ers opgelopen - geheel toevallig! Mag ook eens gezegd worden
Die heb ik ook gezien. Meisje met een roze shirtje? Die viel echt bijna continu achterover, klapte haast dubbel..quote:Op maandag 10 maart 2014 07:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
Of wanneer je bijna tegen de vlakte gaat door uitdroging oid.
Gisteren een dame gezien die 100 meter voor de finish letterlijk stond te tollen op d'r benen. Ze liep door, maar vraag niet hoe. Ik denk niet dat ze het erg bewust meegemaakt heeft. Ze kegelde bijna een aantal andere lopers om in d'r strijd naar de finish. Compleet gedesoriënteerd.
Mên, dat was eng om te zien.
Veel zonlicht hé gisteren, vallen ze direct door de mand.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:02 schreef Quoi het volgende:
Ik ben trouwens totaal zonder moeite tegen veel Fok!ers opgelopen - geheel toevallig! Mag ook eens gezegd worden
Naast elkaar blijven doen. Dát is het leukste van twee werelden.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:52 schreef Zwabberhark het volgende:
Gewoon net als Corniel door deze fase heenkomen, waarin je nog niet wilt toegeven dat hardlopen veel leuker is dan fietsen. Zure appel. ontkenningsfase, dat werk. Begin maar een praatgroep met hem, hij begrijpt jou. Hij schaamt zich t.o.v. zijn wielervrienden
Leuk om te ontdekken dat je er echt talent voor hebt inderdaad! En misschien is jouw methode van fietsen en niet teveel specifiek trainen juist wel heel goed voor jouquote:Op maandag 10 maart 2014 09:51 schreef LexerZ het volgende:
Ben zelf ook in een fietsshirt gaan lopen gisteren, mobiel past mooi in t rugzakje.
Heb dit jaar tot nu toe voornamelijk gefietst, maar ben doordeweeks 1 á 2 keer per week ook een beetje gaan hardlopen bij de fitness, en gisteren dus meegedaan met de CPC 10km.
Ik liep de 1e 5km behoorlijk snel, in 18:30, en als 3e in de studentencategorie.
Laatste stuk veel wind tegen, en kreeg last van blaren die open gingen.
Uiteindelijk 4e geworden in de studentencat en 25e van de 9696 man, met 38:34!
Dit terwijl ik dag ervoor nog 130km had gefietst, en ik liep op kunstgrasschoenen xD
Blijk dus toch echt talent te hebben hiervoor, maar weet niet wat ik nu wil. Komende maand weer wat meer wielrennen, maar mss wil ik toch ook het hardlopen wat serieuzer te nemen, of run bike runs proberen
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:51 schreef LexerZ het volgende:
Ben zelf ook in een fietsshirt gaan lopen gisteren, mobiel past mooi in t rugzakje.
Heb dit jaar tot nu toe voornamelijk gefietst, maar ben doordeweeks 1 á 2 keer per week ook een beetje gaan hardlopen bij de fitness, en gisteren dus meegedaan met de CPC 10km.
Ik liep de 1e 5km behoorlijk snel, in 18:30, en als 3e in de studentencategorie.
Laatste stuk veel wind tegen, en kreeg last van blaren die open gingen.
Uiteindelijk 4e geworden in de studentencat en 25e van de 9696 man, met 38:34!
Dit terwijl ik dag ervoor nog 130km had gefietst, en ik liep op kunstgrasschoenen xD
Blijk dus toch echt talent te hebben hiervoor, maar weet niet wat ik nu wil. Komende maand weer wat meer wielrennen, maar mss wil ik toch ook het hardlopen wat serieuzer te nemen, of run bike runs proberen
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gewoon net als Corniel door deze fase heenkomen, waarin je nog niet wilt toegeven dat hardlopen veel leuker is dan fietsen. Zure appel. ontkenningsfase, dat werk. Begin maar een praatgroep met hem, hij begrijpt jou. Hij schaamt zich t.o.v. zijn wielervrienden.
Dat dusquote:Op maandag 10 maart 2014 10:17 schreef Corniel het volgende:
[..]
Naast elkaar blijven doen. Dát is het leukste van twee werelden.
Ben ik het helemaal mee eens! Zo had ik gisteren best wel zware benen, dus met lopen had ik toch niet heel hard gegaan, maar ik besloot in plaats daarvan te gaan fietsen en dat ging heerlijk!quote:Op maandag 10 maart 2014 10:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Voorlopig vind ik het allebei veel te leuk, dus ik blijf bij de combinatie, misschien ooit nog eens een duathlon proberen.
Volgens mij is dat sowieso niet zo'n goede houding (op je been zitten als je knie dubbel is). Voor kinderen is dat prima maar als je ouder wordt moet je pezen niet zo enorm opstrekken.quote:Op maandag 10 maart 2014 10:55 schreef Ynske het volgende:
gehouden aan zaterdag. Ik baal alleen ontzettend van mn been. Gewoon lopen, doen etc is geen probleem, maar ik kan niet op mijn been zitten, als mn knie dubbel is zegmaar. die aansluiting van die pezen doet gewoon pijn. ik ga dan ook die rek oefeningen skippen.
Vanavond wel gewoon hockeyen
quote:Op maandag 10 maart 2014 10:59 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Volgens mij is dat sowieso niet zo'n goede houding (op je been zitten als je knie dubbel is). Voor kinderen is dat prima maar als je ouder wordt moet je pezen niet zo enorm opstrekken.
Ik wil toch even kwijt dat iedereen hier zo ontzettend aardig is. Niemand, maar dan ook niemand heeft de meest voordehandliggende maar door Zwabberhark ongetwijfeld als villein bestempelde reactie geplaatst.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:09 schreef Zwabberhark het volgende:
Positief: ik heb helemaal niet het gevoel dat ik gisteren aan een HM meegedaan heb! Dit lichaam is erg snel hersteld
Vind zelf wielrennen toch echt een leuke sport, vooral het naar boven klimmen.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:52 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Gewoon net als Corniel door deze fase heenkomen, waarin je nog niet wilt toegeven dat hardlopen veel leuker is dan fietsen. Zure appel. ontkenningsfase, dat werk. Begin maar een praatgroep met hem, hij begrijpt jou. Hij schaamt zich t.o.v. zijn wielervrienden.
Gewoon m'n eyewish-je-krijgt-een-gratis-zonnebril-op-sterkte-uit-het-pisbakkenstalen-assortiment zonnebrilquote:Op maandag 10 maart 2014 09:53 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
En welke zonnebril had jij dan op? Ik had een pet op, maar de zon scheen daar vaak onderdoor.
Dan moet je die niet meer doen.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]dat geloof ik best.
Maar normaal nooit last van gehad maar sinds die rekoefeningen is t niet fijn meer.
Deze zegmaar.
[ afbeelding ]
Je moet ook wel aardig zijn, zeg je eens wat negatiefs dan wordt je meteen door het slijk gehaald.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:05 schreef pijll het volgende:
[..]
Ik wil toch even kwijt dat iedereen hier zo ontzettend aardig is. Niemand, maar dan ook niemand heeft de meest voordehandliggende maar door Zwabberhark ongetwijfeld als villein bestempelde reactie geplaatst.
Okee. Maar ik heb geen zonnebril op sterkte nodig.quote:Op maandag 10 maart 2014 11:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Gewoon m'n eyewish-je-krijgt-een-gratis-zonnebril-op-sterkte-uit-het-pisbakkenstalen-assortiment zonnebril
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |