abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 maart 2014 @ 22:42:02 #76
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_137565264
Verslagje, want toch speciale dag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Zwabber: k-#-t, lijkt me erg vervelend. Maar uitstappen doe je echt niet zomaar.

De rest: ^O^ In het bijzonder: Mossel goed gedaan en GotC, zeer veel bewondering voor jou! _O_

[ Bericht 3% gewijzigd door Quoi op 09-03-2014 22:48:54 ]
pi_137565412
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:31 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Valt wel mee, alleen de laatste twee maanden 150 km. Maar dat is per week 5-10 km meer dan het gemiddeld was.

Hoe mijn heup nu voelt doet me inderdaad verzuchten dat het nog verstandig was ook om uit te stappen en niet alleen een kwestie van mentale uitputting van de laatste maanden.

Van de positieve kant: dit is voor mij de enige manier om een beetje te voelen hoe topsporters zich voelen. Niet door te winnen (duh), maar door een keiharde DNF op het palmares te zetten -O-
Het is ook een kwestie van een beetje mazzel hebben. Heb ook wel eens een training af moeten kappen wegens een pijnlijke heup. Jij hebt de pech dat het je overkomt tijdens een wedstrijd.

Kop op, nog zat kansen op goede wedstrijden. Dit zijn vooral mentaal even zure momenten, maar in de toekomst kun je voor jezelf deze wedstrijd in gedachten houden als je het zwaar hebt en dan kun je dat weer relativeren.
pi_137565524
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:42 schreef Quoi het volgende:
Verslagje, want toch speciale dag:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Zwabber: k-#-t, lijkt me erg vervelend. Maar uitstappen doe je echt niet zomaar.

De rest: ^O^ In het bijzonder: Mossel goed gedaan en GotC, zeer veel bewondering voor jou! _O_
_O_ *O* _O_
Leuk verslag en erg netjes gelopen! Goed dat je je hebt weten in te houden en erg fijn dat je zo snel herstelde. Er zit dus nog wel veel meer in ;) . Helaas net niet je streeftijd, maar dat komt zeker goed! ^O^
pi_137565609
Goed gedaan Quoi! Klopt het dat het stuk over de boulevard nu over de weg ging i.p.v. het fietspad zoals het in mijn herinnering vorig jaar was?

@spiritusbus: ik zal mijzelf vermannen.
pi_137566277
Het kan altijd slechter, Zwabber: ik heb al 2 DNS'en op mijn palmares van 2014 staan
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 9 maart 2014 @ 23:34:00 #81
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_137568100
Ik wil niemand voor de borst stoten, en ik wijs naar niemand specifiek, maar ik zou nooit van mijn leven vroegtijdig uitstappen bij een wedstrijd, al moet ik creperend van de pijn de finish over.
SPOILER
Ik oordeel over niemand, ik zeg alleen dat ik 't zelf nooit zou doen (is misschien ook meer iets waarmee ik iets aan mezelf probeer te bewijzen :') ).
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_137568645
Blessures zijn toch echt wat anders hoor, dat heeft vrij weinig met wilskracht of iets bewijzen te maken. Als je een scheurtje oploopt in je hamstring of kuit of een pees, dan kan je wel 'die-hard' zijn, maar ga je echt niet richting finish hoor...

Ben met je eens dat ik ook die 'drive' wel ken, waar het hier vanmiddag nog over ging. In mijn hardloopbeleving hoort mijzelf verbeteren erbij en dat betekent ook jezelf (te) ver pushen en bijv. niet wandelen of wat dan ook, dat kan per persoon ook heel erg verschillen... Maar dat heeft vooral ook met doelen te maken die er op zo'n moment zijn, want voor sommige mensen ligt de uitdaging veel meer in de tijden dan het volbrengen van een afstand bijv. :)
Jack does it in real time...
pi_137569079
Uitstappen is ook echt kut, lijkt me... Het ging ook zaterdag even door m'n hoofd, maar toch blij mezelf onder de reet getrapt te hebben. Maar blaren zijn wat anders dan spier of peesissues.... Als het m'n heup was die ik halverwege zo had gevoeld was ik ook gestopt...
Ja doei.
  maandag 10 maart 2014 @ 00:19:47 #84
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137569696
quote:
11s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
Ik wil niemand voor de borst stoten, en ik wijs naar niemand specifiek, maar ik zou nooit van mijn leven vroegtijdig uitstappen bij een wedstrijd, al moet ik creperend van de pijn de finish over.
SPOILER
Ik oordeel over niemand, ik zeg alleen dat ik 't zelf nooit zou doen (is misschien ook meer iets waarmee ik iets aan mezelf probeer te bewijzen :') ).
ligt er natuurlijk aan hoe ver je nog moet Semmie..... ik zou ook niet zo snel opgeven maar als ik bij een ultra nog tig-km zou moeten en je verrekt een spier oid dan is de "verleiding" om uit te stappen wel erg groot......
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_137569961
Is ook wel zonde als betreffende wedstrijd deel is van je training naar een 'hoger doel' en je je letterlijk stuk loopt omdat je niet op wilt geven.... Zit je dan met je doorzettingsvermogen, geblesseerd te wezen.
Ja doei.
pi_137570043
quote:
0s.gif Op zondag 9 maart 2014 22:41 schreef YUR het volgende:
* YUR heeft ook 2 DNF's op zijn naam staan :Y
Me too, twee keer. Allebei verstandige beslissingen geweest.

Vandaag heb ik ook twee keer aan uitstappen gedacht. Een keer in de bus op weg naar de wedstrijd, omdat ik nog niet helemaal helder was. En een keer toen ik weer thuis was, want ik heb ontzettend last van mijn knie, kan niet echt normaal lopen. Dus was ik maar uitgestapt.

Tijdens de wedstrijd heb ik vanaf het begin mijn knie gevoeld. Maar gewoon genegeerd.
pi_137570264
Mooie verhalen en prestaties weer, chapeau! En knap in deze warmte. Ik ben gister ff een rondje wezen doen en dat was echt ff acclimatiseren.

Het bovenbeen gaat gelukkig weer de goede kant op. Tijdens mijn 7 km-rondje van gister voelde ik 'm op het laatste stukje wel, maar verder geen last. Nu langzaam weer opbouwen naar HM-afstanden. Na al die verhalen hier is het flink aan het kriebelen!
  FOK!fotograaf maandag 10 maart 2014 @ 06:18:36 #88
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137571590
Mijn officiële tijd van gister:
56:10 op de 10 km.

Zeker blij mee met de omstandigheden.
De eerste 5 km gingen erg lekker. Maar na het drinken kreeg ik het zwaar. Pas rond 8 km kon ik weer even versnellen.

Nu weer trainen voor een HM.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  maandag 10 maart 2014 @ 06:47:40 #89
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137571668
quote:
10s.gif Op maandag 10 maart 2014 06:18 schreef Xilantof het volgende:
Mijn officiële tijd van gister:
56:10 op de 10 km.

Zeker blij mee met de omstandigheden.
De eerste 5 km gingen erg lekker. Maar na het drinken kreeg ik het zwaar. Pas rond 8 km kon ik weer even versnellen.

Nu weer trainen voor een HM.
Netjes!! ^O^

Wat voor afstanden loop je nu in training?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_137571722
quote:
11s.gif Op zondag 9 maart 2014 23:34 schreef SEMTEX het volgende:
SPOILER
Dit is natuurlijk volkomen onzin bij een blessure.
  maandag 10 maart 2014 @ 07:12:19 #91
50430 Yuki
Student Midwife
pi_137571739
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 07:07 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

Of wanneer je bijna tegen de vlakte gaat door uitdroging oid.
Gisteren een dame gezien die 100 meter voor de finish letterlijk stond te tollen op d'r benen. Ze liep door, maar vraag niet hoe. Ik denk niet dat ze het erg bewust meegemaakt heeft. Ze kegelde bijna een aantal andere lopers om in d'r strijd naar de finish. Compleet gedesoriënteerd.

Mên, dat was eng om te zien.
♥ || Baby catcher in training || ♥
  maandag 10 maart 2014 @ 07:12:57 #92
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_137571744
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 07:07 schreef spiritusbus het volgende:

[..]

http://www.stuff.co.nz/so(...)-run-on-broken-ankle
;)
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_137571827
quote:
Lol, dan ben je niet helemaal lekker.
  maandag 10 maart 2014 @ 07:47:11 #94
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137571890
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 07:12 schreef Yuki het volgende:

[..]

Of wanneer je bijna tegen de vlakte gaat door uitdroging oid.
Gisteren een dame gezien die 100 meter voor de finish letterlijk stond te tollen op d'r benen. Ze liep door, maar vraag niet hoe. Ik denk niet dat ze het erg bewust meegemaakt heeft. Ze kegelde bijna een aantal andere lopers om in d'r strijd naar de finish. Compleet gedesoriënteerd.

Mên, dat was eng om te zien.
Ooh ja, van die mensen die bijna omvallen, daar kan ik nooit goed tegen :X
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!fotograaf maandag 10 maart 2014 @ 07:48:01 #95
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137571896
quote:
1s.gif Op maandag 10 maart 2014 06:47 schreef Yuki het volgende:

[..]

Netjes!! ^O^

Wat voor afstanden loop je nu in training?
Thnx!

Eerst ff een weekje rustig ;)

Dan opbouwen:
Doordeweeks rond de 8-9 (2x), in het weekend 12-13. En dat opbouwen naar 10 en 18.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!fotograaf maandag 10 maart 2014 @ 07:49:04 #96
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_137571903
quote:
17s.gif Op maandag 10 maart 2014 07:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ooh ja, van die mensen die bijna omvallen, daar kan ik nooit goed tegen :X
Bij de 10 km lag er iemand in de binnenberm, ergens bij de 8 km. EHBO erbij. Politie om de hardlopers een beetje erlangs te geleiden.
Dat zag er ook niet echt goed uit.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 10 maart 2014 @ 07:50:24 #97
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_137571920
Zo... hoe is het de day after?
  maandag 10 maart 2014 @ 07:52:25 #98
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_137571931
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Gewoon, aan het werk. Weliswaar thuis, maar dan nog.

Vanavond weer trainen :)
F means you're fucked
pi_137571932
quote:
7s.gif Op maandag 10 maart 2014 07:50 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik leef nog, dus mag ik niet klagen :P
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  maandag 10 maart 2014 @ 07:54:50 #100
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_137571945
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 07:49 schreef Xilantof het volgende:

[..]

Bij de 10 km lag er iemand in de binnenberm, ergens bij de 8 km. EHBO erbij. Politie om de hardlopers een beetje erlangs te geleiden.
Dat zag er ook niet echt goed uit.
Dat is goed dat ik dat heb gemist - ik word zelf duizelig als ik iemand zie neer gaan. Hoorde ergens rond de 6/7 ook heel hard vallen en uitschreeuwen van de pijn... Klonk als een fikse val
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')