ik heb het gevoel dat dat soort mensen alleen lopen vanwege peer pressurequote:Op maandag 10 maart 2014 08:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik zag er ook een liggen ja. En ook mensen die na 500 m al liepen te hijgen (en stampen) als een paard.
Dat snap ik echt niet. Ga je dan ongetraind lopen ofzo? Of toch lopen ondanks griep?
Dit inderdaad, acclimatiseren. De plotselinge verschillen maken het zo zwaar. Als het de hele week 30 graden is geweest met trainen loop je ook ineens erg lekker met 25 graden en dat terwijl het gister met 20 al te warm was.quote:Op maandag 10 maart 2014 08:31 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dan ben je inmiddels gewend aan de warmte. Nu kwam de warmte ineens rauw op ons dak vallen. Alles getraind in kou, regen en wind en nu zo'n dag: dat is gewoon keihard aanpassen en anders dan de afgelopen maanden. In augustus ga ik lekker lopen. Al is het 27 graden. Maar da's anders dan gister.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leiden als het meezit!quote:
Ook uiteindelijk voor de HM? Wanneer wil je die lopen?quote:Op maandag 10 maart 2014 08:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]tof!
Ik doe meemaar nog niet zo fanatiek. Door de week loop ik 6 a 7 en weekend begin ik eerst ff met 12. De 13,4 vorige week was n beetje too much
Cool! Succes met opbouwenquote:Op maandag 10 maart 2014 08:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Leiden als het meezit!
18 mei.
[..]
Ook uiteindelijk voor de HM? Wanneer wil je die lopen?
Dat is al snel! Leuk!quote:Op maandag 10 maart 2014 08:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Leiden als het meezit!
18 mei.
[..]
Ook uiteindelijk voor de HM? Wanneer wil je die lopen?
Dat zou kunnen jaquote:Op maandag 10 maart 2014 08:37 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat dat soort mensen alleen lopen vanwege peer pressure
quote:Op maandag 10 maart 2014 08:50 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Ik heb nog wat CPC HMers gesproken en iedereen had last van de warmte. Dat zet eea toch wel in perspectief: dit was kennelijk niet de makkelijkste aflevering ooit.
Oh en ik heb nog een finishfilmpje van doorzetter Semtex gevonden.Daar kan ik echt niet naar kijken.SPOILER: filmpjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind dat ook eigenlijk nog maar bijzonder weinig met sport te maken hebben.
Klinkt wel gaaf ook! En september is mooie tijd om vanaf nu naar toe te trainen!quote:Op maandag 10 maart 2014 09:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dat is al snel! Leuk!
Na de zomer ongeveer. Er schijnt in katwijk een halve te zijn in september. Is wel deels op het strand dus vrij pittig. Ff kijken of dat lukt dus
quote:Op maandag 10 maart 2014 09:03 schreef MaleDuck het volgende:
Hier weer een beetje in een dip, omdat ik na het loopje van zaterdag ineens weer last heb van mijn andere knie en het is nog steeds niet over... het zit een beetje rondom de plek waar de pijn van mijn oude lopersknie ook zat, maar kan het haast geloven omdat ik net pas weer 3 weken aan het opbouwen ben..Maar eerst maar rustig kijken of het echt wel zo is en anders weer langs de fysio...
Lopend naar en van de spinninglessen een optie?quote:Op maandag 10 maart 2014 09:28 schreef cafca het volgende:
Damn, ik begin geloof ik echt verslaafd te raken aan het lopen. Ik probeer het lopen te combineren met mijn fietstrainingen en de spinninglessen die ik geef, daardoor kan ik eigenlijk niet vaker dan twee keer per week lopen. Maar ik merk nu dat ik sinds vrijdag (was het vrijdag? Lijkt veel langer geleden) niet gelopen heb, gewoon ontzettend veel zin krijg om te lopen, ook door de prachtige verhalen hier natuurlijk
Toch maar eens kijken of ik mijn schema iets kan aanpassen.....
Heb ik inderdaad aan zitten denken. Moet ik wel in fietskleding lopen, met een rugzakje.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:29 schreef YUR het volgende:
[..]
Lopend naar en van de spinninglessen een optie?
Alles valt te regelen natuurlijk. Je fietsbroekje loopt vast niet zo fijn, dus die kan mooi in dat zakjequote:Op maandag 10 maart 2014 09:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Heb ik inderdaad aan zitten denken. Moet ik wel in fietskleding lopen, met een rugzakje.
Die zonnebril van jou, ik wil 'm ookquote:Op maandag 10 maart 2014 09:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Alles valt te regelen natuurlijk. Je fietsbroekje loopt vast niet zo fijn, dus die kan mooi in dat zakje
Soms leer je creatief te worden met je tijd
Gloryfy unbreakablequote:Op maandag 10 maart 2014 09:40 schreef Quoi het volgende:
[..]
Die zonnebril van jou, ik wil 'm ookGeef nog even het merk door? Ik ben het vergeten
![]()
Je meisje nog ziek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
Gewoon net als Corniel door deze fase heenkomen, waarin je nog niet wilt toegeven dat hardlopen veel leuker is dan fietsen. Zure appel. ontkenningsfase, dat werk. Begin maar een praatgroep met hem, hij begrijpt jou. Hij schaamt zich t.o.v. zijn wielervrienden.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:28 schreef cafca het volgende:
Damn, ik begin geloof ik echt verslaafd te raken aan het lopen. Ik probeer het lopen te combineren met mijn fietstrainingen en de spinninglessen die ik geef, daardoor kan ik eigenlijk niet vaker dan twee keer per week lopen. Maar ik merk nu dat ik sinds vrijdag (was het vrijdag? Lijkt veel langer geleden) niet gelopen heb, gewoon ontzettend veel zin krijg om te lopen, ook door de prachtige verhalen hier natuurlijk
Toch maar eens kijken of ik mijn schema iets kan aanpassen.....
En welke zonnebril had jij dan op? Ik had een pet op, maar de zon scheen daar vaak onderdoor.quote:Op maandag 10 maart 2014 09:52 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik was wel blij met mijn zonnenbril gisteren. Op de eerste plaats omdat ik nu eens een keer wat kon zien en niet alleen een wazige wereld in pastelkleuren om me heen had (desondanks alleen gogo gespot bij de finish) en op de tweede plaats omdat die laaghangende zon extreem fel was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |