quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
The following fighters were awarded $50,000 bonuses:
Fight of the Night: Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Performance of the Night: Alexander Gustafsson and Gunnar Nelson
Kijk nog eens goed.quote:Op zondag 9 maart 2014 10:48 schreef Fyodor het volgende:
[..]
Performance of the Night had wat mij betreft naar Gunnar Nelson mogen gaan...
Oepsquote:
The recipe for winning UFC Fight of the Night bonusesquote:Op zondag 9 maart 2014 16:22 schreef PSYCHEV het volgende:
Sorry maar waarom was Gustafsson - Manuwa FOTN?
Lame.quote:Op zondag 9 maart 2014 17:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
The recipe for winning UFC Fight of the Night bonuses
[ afbeelding ]
Mee eens, staand denk ik dat Condit te snel en te slim is maar hij kan zomaar weer een paar ronden op z'n rug liggen.quote:Op maandag 10 maart 2014 15:35 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wat denken jullie van Woodley Condit? Ik zie Woodley dit nog wel winnen eigenlijk zeker als hij Condit op de grond kan houden
Ik ga Woodley denk ik maar wil eerst even zien hoe hij er na de weigh ins uit zietquote:Op maandag 10 maart 2014 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mee eens, staand denk ik dat Condit te snel en te slim is maar hij kan zomaar weer een paar ronden op z'n rug liggen.
Het is (jammer genoeg) maar drie ronden dus minder kans dat Woodley flink gaat gassen.
Denk wel dat ik Condit ga picken.
QFTquote:Op dinsdag 11 maart 2014 20:28 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Natural born killer all the way....
[ afbeelding ]
Woodley zal het moeten hebben van z'n punching power en z'n worstelen, Condit voor de rest op zo'n beetje elk vlak technisch beter, heeft VEEL meer cardio, VEEL meer ervaring, een granieten kin en supernasty vanuit z'n guard. Jammer dat het geen 3 ronden zijn idd maar ik denk niet dat het Woodley gaat lukken wat Hendricks wel gelukt is. Ik ga 100% voor Condit.
Jups, heeft een paar partijen bij OneFC gedaan.quote:
Vooruit dan maar, ik ga 'm ook eens kijkenquote:Op donderdag 13 maart 2014 22:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Zo TUF Brazil maar eens kijken.... ik hoorde dat dit DE MEEST EXTREME TUF OOIT zou zijn
Die 2 irritants wijven idd die er geen fuck mee te maken hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2014 01:49 schreef Hooidraad het volgende:
Ze halen iig wel alles uit de kast voor deze TUF
- Wanderlei vs. Sonnen en het hele WWE-gedoe er omheen
- Heavyweights
- Twee bitches als assistent-coaches die niks met MMA te maken hebben
- Ring girl-verkiezing
- Cameo van CR7
Alleen die Demente en die Shoeface vond ik de moeite waard. De rest wasquote:Op vrijdag 14 maart 2014 07:42 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Die 2 irritants wijven idd die er geen fuck mee te maken hebbenEcht wtf.... Zo nutteloos. Dat hele circus er om heen vond ik vrij vermoeiend, uiteindelijk 2 leuke vechters voorbij zien komen ofzo.
Waarom nu posten, de weigh ins beginnen nu lol.. wacht dan dat kwartiertjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef Hooidraad het volgende:
Johny Hendricks vs. Robbie Lawler
Carlos Condit vs. Tyron Woodley
Diego Sanchez vs. Myles Jury
Jake Shields vs. Hector Lombard
Ovince St. Preux vs. Nikita Krylov
Shields by wrestlefuck?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
St. Preus
Shields
Sanchez
Woodley
Big Rig
Ik baseer mijn picks alleen op weigh ins wanneer ik erg twijfel, nu gaat dat geen invloed hebben of iemand moet wel héél uitgemergeld op het podium staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom nu posten, de weigh ins beginnen nu lol.. wacht dan dat kwartiertje
lol, like hell you are, Johnny is taking home the goldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, ik heb voor jou alvast Lawler ingevuld hoor
Inderdaad, wat een vetzakquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
170 and a half, dat was die dude bij de weegschaal ook, toen hij 5 was
Denk het ja.. maar ik heb hem nog nooit zo slank/in shape gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij snapt er zelf niks van, heeft vooraf een afwijkende weegschaal gebruikt zeker?
Hing er per ongeluk een vetkwab van die dikke op de schaal?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk het ja.. maar ik heb hem nog nooit zo slank/in shape gezien
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hing er per ongeluk een vetkwab van die dikke op de schaal?
SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:06 schreef RipMcPants het volgende:
ik ga mee met deze picks!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:34 schreef Broempoe het volgende:
Ik ga meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:06 schreef RipMcPants het volgende:
Hij stond te trillen als een rietje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:07 schreef TonyMalony het volgende:
Lag het nou aan mij of zag Hendricks er echt niet fit uit bij de weigh ins?
Tuurlijk! Join the Club!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef VreemdeFokkert het volgende:
Mag iedereen meedoen met de picks?![]()
Thnx!quote:
Ik vond Shields en Hendricks er erg slecht uitzien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:25 schreef PSYCHEV het volgende:
Iemand de weigh-ins gezien? Shields zag er echt de hele tijd ontzettend verdwaald uit, alsof hij veel pijn had..
[ afbeelding ]
Zeker, maar ik ga je nog even niet opnemen in de stand aangezien we al vrij ver in het seizoen zitten. Met die van vandaag meegeteld komen er nog zes events en dan beginnen we met een nieuw seizoen, dan kun je gewoon aanschuiven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef VreemdeFokkert het volgende:
Mag iedereen meedoen met de picks?![]()
Meh, ik wil ook Lawler picken maar ik durf het risico niet te nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:44 schreef Nober het volgende:
Hoe laat begint het?
Johny Hendricks vs Robbie Lawler
Carlos Condit vs Tyron Woodley
Diego Sanchez vs Myles Jury
Jake Shields vs Hector Lombard
Ovince St. Preux vs Nikita Krylov
Quoten als je 5/5 wil.
Dat ga ik wel downloaden morgen want F1.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Meh, ik wil ook Lawler picken maar ik durf het risico niet te nemen.
23:00 - Fight Pass prelims
01:00 - FOX prelims
03:00 - Main card
Ok geen probleem!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ga je nog even niet opnemen in de stand aangezien we al vrij ver in het seizoen zitten. Met die van vandaag meegeteld komen er nog zes events en dan beginnen we met een nieuw seizoen, dan kun je gewoon aanschuiven.
Nog een Lawler-pickquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Johny Hendricks vs Robbie Lawler
Carlos Condit vs Tyron Woodley
Diego Sanchez vs Myles Jury
Jake Shields vs Hector Lombard
Ovince St. Preux vs Nikita Krylov
Want het wil meteen zeggen dat hij aan de PED's zat natuurlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:42 schreef Fenomeno het volgende:
Vreemd, ik vond Siver er altijd wel natuurlijk uit zien
Dat wil het niet meteen zeggen, maar ik zie Siver niet aan het grasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want het wil meteen zeggen dat hij aan de PED's zat natuurlijk
Want wiet is ook de enige drug in de wereldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat wil het niet meteen zeggen, maar ik zie Siver niet aan het gras
Now, Steven Marrocco of MMA Junkie reports that Dennis Siver has tested positive for hCG (or Human Chorionic Gonadotropin). hCG is a common cycling drug to help the body recover from anabolic steroid use. Siver is now under temporary suspension while the commission decides what his ultimate penalty will be.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat wil het niet meteen zeggen, maar ik zie Siver niet aan het gras
Dat klinkt niet goed voor onze spinning machinequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Now, Steven Marrocco of MMA Junkie reports that Dennis Siver has tested positive for hCG (or Human Chorionic Gonadotropin). hCG is a common cycling drug to help the body recover from anabolic steroid use. Siver is now under temporary suspension while the commission decides what his ultimate penalty will be.
Je mist Krylov vs. OSPquote:
lang geleden dat ik zo uitkeek naar een UFC card, damn ik heb er zin in!!quote:Johny Hendricks vs. Robbie Lawler
Johny zat er paar maanden geleden héél dicht bij. Dit keer laat hij het niet meer liggen. Zijn weight botch is slechts een klein smetje op zijn eerste UFC title!!
Fury all the way! This should be fun
Omwille van de TUP stand ga ik voor Jake. Het is imo sowieso close to 50/50. Al was ik normaal voor Hector Lombard gegaan.
Heel onvoorspelbare fight. Krylov zag er tegen Soa werkelijk verschrikkelijk uit maar herstelde goed tegen die Walt Harris. Nu een weight class naar beneden. OSP heeft het echt niet slecht gedaan 11-1 in zijn laatste 12. Maar hij heeft een hoop tegenstanders op hun retour tegenover zich gehad en behalve zijn 3 losses (Vlad en Mousasi) heeft hij nooit tegen een topper gestaan.
En wat zal het weer tegenvallen als het een event vol snoozefests wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
lang geleden dat ik zo uitkeek naar een UFC card, damn ik heb er zin in!!
Ik ga ook kijken. Moet nog wel even wat voer inslaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Fenomeno het volgende:
Ik blijf wel op denk ik, in potentie wel een heel tof cardje en heb redelijk wat bets pending
lol, nu nog? Wordt een tankstation zoeken danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. Moet nog wel even wat voer inslaan.
Utrecht, zoon. Utrecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol, nu nog? Wordt een tankstation zoeken dan
Als Utrecht morgen wint ben ik rijker dan nuquote:
Zouden ze ook wel moeten winnen tegen de hekkensluiter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als Utrecht morgen wint ben ik rijker dan nu
Ze staan @ 3,90quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zouden ze ook wel moeten winnen tegen de hekkensluiter.
Nice.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ze staan @ 3,90
50 inzet, 195 retour
B&J?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. Moet nog wel even wat voer inslaan.
Sta in de min voor vandaag, had PSV op een gelijkspel gebetquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ze staan @ 3,90
50 inzet, 195 retour
Feli en bedanktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Sta in de min voor vandaag, had PSV op een gelijkspel gebet
Grote kans inderdaadquote:Op zaterdag 15 maart 2014 21:16 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat wil ik ook doen, maar het zou me niet verbazen als ik weer op blijf
Neen, daar ben ik begin vorig jaar helemaal vanaf gestapt.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef Hooidraad het volgende:
23:00 - Fight Pass prelims
01:00 - FOX prelims
03:00 - Main card
Je at er meerdere per week? Je had zeker dezelfde broekmaat nodig als Geo ?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Neen, daar ben ik begin vorig jaar helemaal vanaf gestapt.
Best ziek hoeveel van die bakken ik elke week naar binnen werkte
Op een zeker moment at ik er wel 4-5 per week ja. Maar zo'n fatty als Geo was ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je at er meerdere per week? Je had zeker dezelfde broekmaat nodig als Geo ?
Dat sweet oll' dirty bulk. Johny H. kan er over meepratenquote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op een zeker moment at ik er wel 4-5 per week ja. Maar zo'n fatty als Geo was ik gelukkig niet.
Jezus man.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 22:28 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op een zeker moment at ik er wel 4-5 per week ja. Maar zo'n fatty als Geo was ik gelukkig niet.
Was.. inderdaad, nu gelukkig wegquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ah, dan hebben we dezelfde stream. Was wel irritant.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:27 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Echt hewil je nou Feno's gegevens verkopen of wat
Ver afgezakt ja..quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:36 schreef Tazmaniac het volgende:
Pineda gecut, wie had dat gedacht na zijn eerste 2 fights..
Heb je de PPV gekocht?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
18 euro aftikken is toch een stuk minder leuk dan die 8 euro van eerst.
Wow, is het zo duur geworden?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:39 schreef Hooidraad het volgende:
18 euro aftikken is toch een stuk minder leuk dan die 8 euro van eerst.
Yep, geen subtiele verhogingen meer, meteen 10 euro er bovenop.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wow, is het zo duur geworden?.
Goed bezig Hooi!quote:
Jup, klootzakjes hebben het zonder aankondiging van het ene op het andere moment 150% duurder gemaaktquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wow, is het zo duur geworden?.
Haha, dat wordt weer lekker de volgende dag downloaden. Al vind ik tegenwoordig door de shitload aan events nog maar weinig de moeite waard. Dit was er helaas wel eentje die de moeite waard was voor 8 euro.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Yep, geen subtiele verhogingen meer, meteen 10 euro er bovenop.
Ik trek het niet vanavond, voor mij ook morgen kijken.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Thanks
PPV's koop ik meestal, alleen 170 heb ik overgeslagen.
Al trok je het wel zelf dan hoef ik het niet nog niet te weten hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:48 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ik trek het niet vanavond, voor mij ook morgen kijken.
Neem de fight pass fights nog even mee.
quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:49 schreef Hooidraad het volgende:
Strickland is 13-0, waarvan 12 fights voor KotC waar ie MW champ was.
Ben benieuwd
Nee hoor hij was gewoon irritantquote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:52 schreef Fenomeno het volgende:
Bubba vond ik altijd vervelend man in TuF op een of andere manier, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ie Jones z'n holmaat was.
Is een beetje een jankbal, ik mocht 'm ook niet zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:52 schreef Fenomeno het volgende:
Bubba vond ik altijd vervelend man in TuF op een of andere manier, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ie Jones z'n holmaat was.
Ik ken hem niet maar toen ik zijn odds zag...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:57 schreef Fenomeno het volgende:
Benieuwd naar Scoggins zo trouwens, die gast is echt beest voor z'n leeftijd.
Her arrogance is over 9000!!!!!!quote:Op zondag 16 maart 2014 00:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Ronda Rousey baffled by Arianny Celeste feud, but happy critique made grammatical sense
Precies. Dat ''Oh-fuck there we go again'' gevoel als hij de eerste ronde uitkomt en dan gewoon continu op de tegenstander geplakt zit hahahahquote:Op zondag 16 maart 2014 00:31 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind Shields wel baas op een cult-held achtige manier. Vind hem ook niet zo saai als altijd gezegd wordt. Fitch is 1000x saaier bijvoorbeeld.
Nou, die womans fight is ook nice!!quote:Op zondag 16 maart 2014 00:29 schreef Hooidraad het volgende:
Qua prelims kijk ik alleen uit naar Gastelum vs. Story. Bermudez vs. Hettes op de tweede plek.
The Valley/Gordey Shore is nog beter geacteerdquote:Op zondag 16 maart 2014 00:33 schreef Fenomeno het volgende:
Oh dit seizoen van TuF maar wel kijken denk, zou het ergens wel episch vinden als Wandy gewoon tijdens die show Shael KO soccerkickt ofzo
shael no hespectquote:Op zondag 16 maart 2014 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Valley/Gordey Shore is nog beter geacteerd
Dan zetten we die op de derde plekquote:Op zondag 16 maart 2014 00:33 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Nou, die womans fight is ook nice!!
Andrade is echt solid en Pennington is een cutie met skills![]()
Dat verwacht ik ook. Maar Story liet wel vooruitgang in zijn laatste fight zien dus ik geef 'm wel een kans.quote:Kelvin gaat Story slopen trouwens, I called it first.
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:30 schreef Broempoe het volgende:
De rebel in mij zou het heerlijk vinden om Shields Lombard te zien wrestlefucken voor 15 minuten en daarmee Dana boos te maken
Dat heb ik ook inderdaad, z'n fights zijn niet zo leuk om naar te kijken maar ik root wel altijd voor 'm.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:31 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind Shields wel baas op een cult-held achtige manier. Vind hem ook niet zo saai als altijd gezegd wordt. Fitch is 1000x saaier bijvoorbeeld.
Ik kijk altijd raar op als iemand zegt dat mensen als Ebersole overschat zijn/waren.. dan denk ik.. door wie?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:36 schreef Fenomeno het volgende:
Ebersole was heel erg overschat imo, wel taaie kerel maar offensive niet veel te bieden.
Story of your life?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:37 schreef Fenomeno het volgende:
Die fatty-becomes-pro-fighter verhalen vind ik altijd wel tof
Na zijn wins over Lytle en Hallman had ie wel wat hype achter hemquote:Op zondag 16 maart 2014 00:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik kijk altijd raar op als iemand zegt dat mensen als Ebersole overschat zijn/waren.. dan denk ik.. door wie?Iedereen weet toch dat dat niet veel is
Denk dat Chris Lytle hem toen enorm onderschat had, was een flinke upset. Ebersole had even een mooie run van 4-0 maar z'n laatste fights waren niet om aan te zien.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:36 schreef Fenomeno het volgende:
Ebersole was heel erg overschat imo, wel taaie kerel maar offensive niet veel te bieden.
Story of your life?quote:Op zondag 16 maart 2014 00:40 schreef Geo4kant het volgende:
Die dude in het blauw heeft echt zo'n kop voor een verkrachter
Gewoon een paar bakken B&J per week.quote:Op zondag 16 maart 2014 00:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Schrale boy, meer kwark voor jou dus
Vraag je zusje maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag je zusje maarMoest lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+1 voor mijn humor
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Vraag je zusje maarAls je maar niet over mijn nichtje begint.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha nee, dat is al lang voorbijquote:Op zondag 16 maart 2014 00:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Als je maar niet over mijn nichtje begint.
quote:Op zondag 16 maart 2014 00:51 schreef Tazmaniac het volgende:
Mannen, ik ga naar bed.
Veel plezier nog!
quote:Op zondag 16 maart 2014 01:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Op MMA tv wordt ie 'Jelly Belly' genoemd
Submission fighter vs. Power wrestler.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:41 schreef Fenomeno het volgende:
Hoop dat Bermudez wint want twijfelde voor bet op Hettes maar niet gedaan. En Hettes ziet er uit alsof ie altijd stoned is.
O shit, het gebeurt ook nog.quote:Op zondag 16 maart 2014 01:46 schreef Fenomeno het volgende:
Klopt maar Bermudez heeft best retarded fight IQ dus was meer Bermudez fade dan Hettes back
Er staan tegenwoordig wel vaker twijfelachtige fights op de main card, ik had liever Story vs. Gastelum er op gehad.quote:Op zondag 16 maart 2014 03:09 schreef Fenomeno het volgende:
Dit gevecht had echt nooooooooooooit op de main card moeten staan
Wtfquote:Op zondag 16 maart 2014 03:52 schreef Fenomeno het volgende:
Haha welke judge heeft er een ronde aan Shields gegeven
ik kon de slaap juist niet vattenquote:Op zondag 16 maart 2014 04:31 schreef VreemdeFokkert het volgende:
Ik was in slaap gevallen, wordt ik wakker bij Condit.
en nick gaat uit het honingpotje snoepenquote:Op zondag 16 maart 2014 05:00 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Heeft die uit het potje van Rogan gesnoept?
quote:Op zondag 16 maart 2014 05:40 schreef Hooidraad het volgende:
Maar een goeie fight zeg, heb de hele tijd op het puntje van m'n stoel gezeten.
quote:Op zondag 16 maart 2014 05:46 schreef Nober het volgende:
Goede tactiek van Hendricks, zoveel mogelijk schade oplopen dan win je.
[ afbeelding ]
Condit of MacDonald, ik weet niet of Condit van Woodley gewonnen heeft heb alleen de laatste gezien vanaf ronde 2.quote:Op zondag 16 maart 2014 05:48 schreef Hooidraad het volgende:
Ben benieuwd wie de volgende challenger wordt, wat zien jullie het liefst gebeuren? Eerst een top contender fight of meteen iemand voor de titel?
condit is done, knieband afgescheurtquote:Op zondag 16 maart 2014 05:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Condit of MacDonald, ik weet niet of Condit van Woodley gewonnen heeft heb alleen de laatste gezien vanaf ronde 2.
Nou, zo geweldig was het niet wat hij liet zien.quote:
Dat is het nooit maar hij wint welquote:Op zondag 16 maart 2014 12:31 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nou, zo geweldig was het niet wat hij liet zien.
Ik vond hem wel sterk tegen Condit eigenlijk. Die gast is wel vol van zichzelf, met ze titelshot de hele tijd.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is het nooit maar hij wint wel
Tja, injuries zijn een bitch. Woodley leek al gassed op een gegeven moment.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is het nooit maar hij wint wel
Yup, maar hij wint weer en hij kan van iedereen winnen op WWquote:Op zondag 16 maart 2014 12:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja, injuries zijn een bitch. Woodley leek al gassed op een gegeven moment.
Hij verliest anders wel van Shields.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Yup, maar hij wint weer en hij kan van iedereen winnen op WW
Ik zeg ook niet dat hij niet kan verliezenquote:Op zondag 16 maart 2014 12:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij verliest anders wel van Shields.
Point taken.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:45 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat hij niet kan verliezen
Er is niemand in de WW division die recht heeft op een titelshot, ook Rory niet na zijn verlies van Lawler.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:42 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Hij verliest anders wel van Shields.
Hendricks vs Diaz, let maar op. Buy those tickets bitches.quote:Op zondag 16 maart 2014 12:46 schreef VreemdeFokkert het volgende:
[..]
Er is niemand in de WW division die recht heeft op een titelshot, ook Rory niet na zijn verlies van Lawler.
Woodley zeker niet. Rory komt het meest dichtbij.
Matt Brown misschien?
Diaz is retiredquote:Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Hendricks vs Diaz, let maar op. Buy those tickets bitches.
Misschien Melendez naar WW, die maakt toch geen kans tegen Henderson en Pettis.
Volgens mij heeft hij gister aangekondigd dat hij terug komt.quote:
Dat is wel een gevecht die ik graag zou zien.quote:Op zondag 16 maart 2014 15:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Hendricks vs Diaz, let maar op. Buy those tickets bitches.
Misschien Melendez naar WW, die maakt toch geen kans tegen Henderson en Pettis.
dus 4 down?quote:Op zondag 16 maart 2014 09:26 schreef n00cL30n het volgende:
Waar zijn Taz zijn picks eigenlijk gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |