Waarom nu posten, de weigh ins beginnen nu lol.. wacht dan dat kwartiertjequote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:03 schreef Hooidraad het volgende:
Johny Hendricks vs. Robbie Lawler
Carlos Condit vs. Tyron Woodley
Diego Sanchez vs. Myles Jury
Jake Shields vs. Hector Lombard
Ovince St. Preux vs. Nikita Krylov
Shields by wrestlefuck?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
St. Preus
Shields
Sanchez
Woodley
Big Rig
Ik baseer mijn picks alleen op weigh ins wanneer ik erg twijfel, nu gaat dat geen invloed hebben of iemand moet wel héél uitgemergeld op het podium staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:04 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom nu posten, de weigh ins beginnen nu lol.. wacht dan dat kwartiertje
lol, like hell you are, Johnny is taking home the goldquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:08 schreef Hooidraad het volgende:
Geo, ik heb voor jou alvast Lawler ingevuld hoor
Inderdaad, wat een vetzakquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
170 and a half, dat was die dude bij de weegschaal ook, toen hij 5 was
Denk het ja.. maar ik heb hem nog nooit zo slank/in shape gezienquote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:36 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hij snapt er zelf niks van, heeft vooraf een afwijkende weegschaal gebruikt zeker?
Hing er per ongeluk een vetkwab van die dikke op de schaal?quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Denk het ja.. maar ik heb hem nog nooit zo slank/in shape gezien
quote:Op vrijdag 14 maart 2014 22:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hing er per ongeluk een vetkwab van die dikke op de schaal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |