Is een beetje een jankbal, ik mocht 'm ook niet zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:52 schreef Fenomeno het volgende:
Bubba vond ik altijd vervelend man in TuF op een of andere manier, maar dat kan ook gewoon zijn omdat ie Jones z'n holmaat was.
Ik ken hem niet maar toen ik zijn odds zag...quote:Op zaterdag 15 maart 2014 23:57 schreef Fenomeno het volgende:
Benieuwd naar Scoggins zo trouwens, die gast is echt beest voor z'n leeftijd.
Her arrogance is over 9000!!!!!!quote:Op zondag 16 maart 2014 00:12 schreef Tazmaniac het volgende:
Ronda Rousey baffled by Arianny Celeste feud, but happy critique made grammatical sense
Precies. Dat ''Oh-fuck there we go again'' gevoel als hij de eerste ronde uitkomt en dan gewoon continu op de tegenstander geplakt zit hahahahquote:Op zondag 16 maart 2014 00:31 schreef Fenomeno het volgende:
Ik vind Shields wel baas op een cult-held achtige manier. Vind hem ook niet zo saai als altijd gezegd wordt. Fitch is 1000x saaier bijvoorbeeld.
Nou, die womans fight is ook nice!!quote:Op zondag 16 maart 2014 00:29 schreef Hooidraad het volgende:
Qua prelims kijk ik alleen uit naar Gastelum vs. Story. Bermudez vs. Hettes op de tweede plek.
The Valley/Gordey Shore is nog beter geacteerdquote:Op zondag 16 maart 2014 00:33 schreef Fenomeno het volgende:
Oh dit seizoen van TuF maar wel kijken denk, zou het ergens wel episch vinden als Wandy gewoon tijdens die show Shael KO soccerkickt ofzo
shael no hespectquote:Op zondag 16 maart 2014 00:34 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
The Valley/Gordey Shore is nog beter geacteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |