SPOILER: uitslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:06 schreef RipMcPants het volgende:
Johny Hendricks vs. Robbie Lawler
Carlos Condit vs. Tyron Woodley
Diego Sanchez vs. Myles Jury
Jake Shields vs. Hector Lombard
Ovince St. Preux vs. Nikita Krylov
ik ga mee met deze picks!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 01:34 schreef Broempoe het volgende:
Ik ga meequote:Op zaterdag 15 maart 2014 07:06 schreef RipMcPants het volgende:
Hij stond te trillen als een rietje.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:07 schreef TonyMalony het volgende:
Lag het nou aan mij of zag Hendricks er echt niet fit uit bij de weigh ins?
Tuurlijk! Join the Club!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef VreemdeFokkert het volgende:
Mag iedereen meedoen met de picks?![]()
Thnx!quote:
Ik vond Shields en Hendricks er erg slecht uitzien.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:25 schreef PSYCHEV het volgende:
Iemand de weigh-ins gezien? Shields zag er echt de hele tijd ontzettend verdwaald uit, alsof hij veel pijn had..
[ afbeelding ]
Zeker, maar ik ga je nog even niet opnemen in de stand aangezien we al vrij ver in het seizoen zitten. Met die van vandaag meegeteld komen er nog zes events en dan beginnen we met een nieuw seizoen, dan kun je gewoon aanschuiven.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 12:39 schreef VreemdeFokkert het volgende:
Mag iedereen meedoen met de picks?![]()
Meh, ik wil ook Lawler picken maar ik durf het risico niet te nemen.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:44 schreef Nober het volgende:
Hoe laat begint het?
Johny Hendricks vs Robbie Lawler
Carlos Condit vs Tyron Woodley
Diego Sanchez vs Myles Jury
Jake Shields vs Hector Lombard
Ovince St. Preux vs Nikita Krylov
Quoten als je 5/5 wil.
Dat ga ik wel downloaden morgen want F1.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:53 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Meh, ik wil ook Lawler picken maar ik durf het risico niet te nemen.
23:00 - Fight Pass prelims
01:00 - FOX prelims
03:00 - Main card
Ok geen probleem!quote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:51 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zeker, maar ik ga je nog even niet opnemen in de stand aangezien we al vrij ver in het seizoen zitten. Met die van vandaag meegeteld komen er nog zes events en dan beginnen we met een nieuw seizoen, dan kun je gewoon aanschuiven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |