https://en.wikipedia.org/(...)ustafsson_vs._Manuwaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:58 schreef Geo4kant het volgende:
Wat zijn de andere partijen geworden? Te lui om op te zoeken
Tyquote:Op zaterdag 8 maart 2014 22:58 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)ustafsson_vs._Manuwa
Ik weet niet zo goed of ik moet lachen of moet huilen?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de andere fights:
[ afbeelding ]
Ahahahahaquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoogtepunt van de andere fights:
[ afbeelding ]
Dat is de Cheesecake Assassin special.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:15 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed of ik moet lachen of moet huilen?
quote:
Ergens wel fascinerend, ik blijf er naar kijkenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat is de Cheesecake Assassin special.
Dit?quote:Op zondag 9 maart 2014 00:20 schreef Geralt het volgende:
Ik weet niet hoor, maar had die andere niet eigenlijk gewoon gewonnen?
Wat is dit voor een bullshit?
Jo hoi en allesquote:
Levert geld op deze omdat het spannend isquote:Op zondag 9 maart 2014 00:24 schreef Hooidraad het volgende:
Dana White: Alexander Gustafsson gets winner of Jon Jones vs. Glover Teixeira
Het is dan wel DFW die het zegt maar we zullen hem maar weer geloven.
Jups, het gaat de goede kant op.quote:
Performance of the Night had wat mij betreft naar Gunnar Nelson mogen gaan...quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:38 schreef Hooidraad het volgende:
The following fighters were awarded $50,000 bonuses:
Fight of the Night: Alexander Gustafsson vs. Jimi Manuwa
Performance of the Night: Alexander Gustafsson and Gunnar Nelson
quote:Op zondag 9 maart 2014 11:36 schreef THEFXR het volgende:
boys, jullie houden toch allemaal van Dana?
PPV prijs verhoogt van 8 naar 18 euro!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fuck you, Dana
Bah, is toch niet normaal zeg zo'n verhoging. Een heel enkele keer keek ik nog wel eens live en dan had ik er wel 8 euro voor over. Nu zeker niet meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:36 schreef THEFXR het volgende:
boys, jullie houden toch allemaal van Dana?
PPV prijs verhoogt van 8 naar 18 euro!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
fuck you, Dana
Motocross, heel jaar kijken voor 99 euro (of via MotorsTV/Eurosport2) en Nederlands succes met Herlings en Coldenhoff. Er is al een topic.quote:
Is geen schande ik heb er gewoon veel verstand vanquote:Op zondag 9 maart 2014 10:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Man, ik sta gewoon gelijk met Jari terwijl hij één event gemist heeft.
Mn trots is wel redelijk gekrenkt dit seizoen
O dat is mn punt niet, maar uberhaupt dat ik dus niet in de bovenste regionen mee doe om de prijzenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Is geen schande ik heb er gewoon veel verstand van
Als ik die card rond de jaarwisseling niet had gemist had ik waarschijnlijk bovenaan gestaan maar Nooc gaat ook hardquote:Op zondag 9 maart 2014 13:22 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
O dat is mn punt niet, maar uberhaupt dat ik dus niet in de bovenste regionen mee doe om de prijzen
nu weet ik het zeker, je bent gewoon nuts, het is godverdomme om 4 uur s'nachts.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
18 euro voor een hele dikke card vind ik overigens nog te overzien
Als ik een avond ga zuipen op zaterdag ben ik wel meer kwijt dan 18 euroquote:Op zondag 9 maart 2014 14:08 schreef THEFXR het volgende:
[..]
nu weet ik het zeker, je bent gewoon nuts, het is godverdomme om 4 uur s'nachts.
ja, dat is ook stervensduurquote:Op zondag 9 maart 2014 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik een avond ga zuipen op zaterdag ben ik wel meer kwijt dan 18 euro
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |