Mijn voorspelling voor z'n volgende fight: probeert hetzelfde trucje, sub mislukt, armen gassed, verliest.quote:
Heb je die armen gezien maat, ook al zit ie er niet goed op dan knijpt ie je schedel fijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn voorspelling voor z'n volgende fight: probeert hetzelfde trucje, sub mislukt, armen gassed, verliest.
Oh ik dacht dat hij Melvin G --> Melvin Manhoef noemdequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik hoorde die naam ook voorbij komen, vergeleek hij MJ's stijl met die van Melvin ofzo?
Ik heb geen idee, was niet aan het kijken dus kan ook zijn dat hij de naam fout hadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij Melvin G --> Melvin Manhoef noemde
Guillard lijkt dan nog best wel wat op Manhoef. Beiden sloppy groundgame en knockout power.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, was niet aan het kijken dus kan ook zijn dat hij de naam fout had
Maar daarna ging hij pas Guillard introduceren en vergeleek die met Manuwa.
Sowieso, MJ met Manhoef vergelijken
Yepquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Guillard lijkt dan nog best wel wat op Manhoef. Beiden sloppy groundgame en knockout power.
wat moet je daar nu mee en je kan het toch ook opnemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iets met een P en een V en een S ofzo.
quote:
s'il vous plait?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iets met een P en een V en een S ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |