Jij hebt een foto met McGregor en Tate en je was bij GSP's laatste titelgevecht, jij bent eigenlijk al god zelf.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
WINNEN WINNEN WINNEN zodat mensen mij als een WINNER herinneren.
twee euro en dertig cent, met een potentiële winst van 635 euro. Die underdog parlays is waar het echte geld op te rapen is, iedere kenner weet dat.quote:
Dat word dus niet veel.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Broempoe het volgende:
[..]
twee euro en dertig cent, met een potentiële winst van 635 euro. Die underdog parlays is waar het echte geld op te rapen is, iedere kenner weet dat.
Doe ik ook vaak.. laatst nog 450 euro gewonnen, dat was fantastisch!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:28 schreef Broempoe het volgende:
[..]
twee euro en dertig cent, met een potentiële winst van 635 euro. Die underdog parlays is waar het echte geld op te rapen is, iedere kenner weet dat.
Dat was pure awesomenessquote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:27 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij hebt een foto met McGregor en Tate en je was bij GSP's laatste titelgevecht, jij bent eigenlijk al god zelf.
Nee tuurlijk nietquote:
quote:Op zaterdag 8 maart 2014 20:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
het is zijn laatste gevecht, heeft ie al gezegd, waar zit je dan met je kop?
Ja, waar dan? Of blijven we op de fight pass?quote:
Mijn voorspelling voor z'n volgende fight: probeert hetzelfde trucje, sub mislukt, armen gassed, verliest.quote:
Heb je die armen gezien maat, ook al zit ie er niet goed op dan knijpt ie je schedel fijnquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mijn voorspelling voor z'n volgende fight: probeert hetzelfde trucje, sub mislukt, armen gassed, verliest.
Oh ik dacht dat hij Melvin G --> Melvin Manhoef noemdequote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:06 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik hoorde die naam ook voorbij komen, vergeleek hij MJ's stijl met die van Melvin ofzo?
Ik heb geen idee, was niet aan het kijken dus kan ook zijn dat hij de naam fout hadquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:07 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij Melvin G --> Melvin Manhoef noemde
Guillard lijkt dan nog best wel wat op Manhoef. Beiden sloppy groundgame en knockout power.quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:08 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, was niet aan het kijken dus kan ook zijn dat hij de naam fout had
Maar daarna ging hij pas Guillard introduceren en vergeleek die met Manuwa.
Sowieso, MJ met Manhoef vergelijken
Yepquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:10 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Guillard lijkt dan nog best wel wat op Manhoef. Beiden sloppy groundgame en knockout power.
wat moet je daar nu mee en je kan het toch ook opnemenquote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iets met een P en een V en een S ofzo.
quote:
s'il vous plait?quote:Op zaterdag 8 maart 2014 21:11 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Iets met een P en een V en een S ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |