Nog een Lawler-pickquote:Op zaterdag 15 maart 2014 17:42 schreef Mr.Smokey het volgende:
Johny Hendricks vs Robbie Lawler
Carlos Condit vs Tyron Woodley
Diego Sanchez vs Myles Jury
Jake Shields vs Hector Lombard
Ovince St. Preux vs Nikita Krylov
Want het wil meteen zeggen dat hij aan de PED's zat natuurlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:42 schreef Fenomeno het volgende:
Vreemd, ik vond Siver er altijd wel natuurlijk uit zien
Dat wil het niet meteen zeggen, maar ik zie Siver niet aan het grasquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Want het wil meteen zeggen dat hij aan de PED's zat natuurlijk
Want wiet is ook de enige drug in de wereldquote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat wil het niet meteen zeggen, maar ik zie Siver niet aan het gras
Now, Steven Marrocco of MMA Junkie reports that Dennis Siver has tested positive for hCG (or Human Chorionic Gonadotropin). hCG is a common cycling drug to help the body recover from anabolic steroid use. Siver is now under temporary suspension while the commission decides what his ultimate penalty will be.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:45 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Dat wil het niet meteen zeggen, maar ik zie Siver niet aan het gras
Dat klinkt niet goed voor onze spinning machinequote:Op zaterdag 15 maart 2014 19:50 schreef Broempoe het volgende:
[..]
Now, Steven Marrocco of MMA Junkie reports that Dennis Siver has tested positive for hCG (or Human Chorionic Gonadotropin). hCG is a common cycling drug to help the body recover from anabolic steroid use. Siver is now under temporary suspension while the commission decides what his ultimate penalty will be.
Je mist Krylov vs. OSPquote:
lang geleden dat ik zo uitkeek naar een UFC card, damn ik heb er zin in!!quote:Johny Hendricks vs. Robbie Lawler
Johny zat er paar maanden geleden héél dicht bij. Dit keer laat hij het niet meer liggen. Zijn weight botch is slechts een klein smetje op zijn eerste UFC title!!
Carlos Condit vs. Tyron Woodley
Diego Sanchez vs. Myles Jury
Fury all the way! This should be fun
Jake Shields vs. Hector Lombard
Omwille van de TUP stand ga ik voor Jake. Het is imo sowieso close to 50/50. Al was ik normaal voor Hector Lombard gegaan.
Ovince St. Preux vs. Nikita Krylov
Heel onvoorspelbare fight. Krylov zag er tegen Soa werkelijk verschrikkelijk uit maar herstelde goed tegen die Walt Harris. Nu een weight class naar beneden. OSP heeft het echt niet slecht gedaan 11-1 in zijn laatste 12. Maar hij heeft een hoop tegenstanders op hun retour tegenover zich gehad en behalve zijn 3 losses (Vlad en Mousasi) heeft hij nooit tegen een topper gestaan.
En wat zal het weer tegenvallen als het een event vol snoozefests wordt.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:25 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
lang geleden dat ik zo uitkeek naar een UFC card, damn ik heb er zin in!!
Ik ga ook kijken. Moet nog wel even wat voer inslaan.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:47 schreef Fenomeno het volgende:
Ik blijf wel op denk ik, in potentie wel een heel tof cardje en heb redelijk wat bets pending
lol, nu nog? Wordt een tankstation zoeken danquote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:49 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik ga ook kijken. Moet nog wel even wat voer inslaan.
Utrecht, zoon. Utrecht.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:52 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
lol, nu nog? Wordt een tankstation zoeken dan
Als Utrecht morgen wint ben ik rijker dan nuquote:
Zouden ze ook wel moeten winnen tegen de hekkensluiter.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:53 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Als Utrecht morgen wint ben ik rijker dan nu
Ze staan @ 3,90quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:57 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zouden ze ook wel moeten winnen tegen de hekkensluiter.
Nice.quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:58 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Ze staan @ 3,90
50 inzet, 195 retour
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |