SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
Nec moet de laatste 3 potten tegen Twente,Ajax en AZ.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC heeft nog een kutschema ook. Die moeten nog naar Breda, Kerkrade, Rotterdam en Leeuwarden, thuis ontvangen ze Ajax, Heerenveen en Zwolle.
Zou echt geweldig zijnquote:Op zondag 9 maart 2014 12:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dusja, benieuwd wat Feyenoord vanmiddag doet, met een beetje geluk verliezen ze en is PSV gestegen
Aiiiii, zo wordt degradatie toch best reëelquote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nec moet de laatste 3 potten tegen Twente,Ajax en AZ.
niet echt een verlies voor de competitiequote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Aiiiii, zo wordt degradatie toch best reëel
Gelijkspel zou voldoende zijnquote:
Vind het wel jammer hoor, vind NEC wel een leuk ploegje enzo.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
niet echt een verlies voor de competitie
Ik snap dat gegeil op Sparta nooit zo. Die andere 2 zijn wel mooi zeker de Graafschap.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:55 schreef Cavaliers het volgende:
Het zou een prachtig scenario zijn, mochten de huidige nr. 16, 17 en 18 degraderen. Drie clubs die geen reet aan de Eredivisie toevoegen. Sparta, Willem II, de Graafschap IN.
Welke thuis?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nec moet de laatste 3 potten tegen Twente,Ajax en AZ.
Charme van het kasteel, de geschiedenis. Sparta is een prachtige club.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:56 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik snap dat gegeil op Sparta nooit zo. Die andere 2 zijn wel mooi zeker de Graafschap.
In de Juup staan momenteel 9 of 10 clubs binnen 2 puntenquote:Op zondag 9 maart 2014 12:55 schreef Cavaliers het volgende:
Het zou een prachtig scenario zijn, mochten de huidige nr. 16, 17 en 18 degraderen. Drie clubs die geen reet aan de Eredivisie toevoegen. Sparta, Willem II, de Graafschap IN.
NEC moet wel blijven. Anders krijgen al die Vitesse-fans een harde boner. Dat gun ik ze niet.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:55 schreef Cavaliers het volgende:
Stel dat Go Ahead weet te winnen van Twente, dan staan jullie nog maar twee punten achter Twente en 5 achter Vitessequote:Op zondag 9 maart 2014 12:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Gelijkspel zou voldoende zijnPSV op plek 4, nog maar 2 plekken omhoog
Ik verwacht dat PSV dit seizoen tweede of derde eindigt. Beter tweede natuurlijkquote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Stel dat Go Ahead weet te winnen van Twente, dan staan jullie nog maar twee punten achter Twente en 5 achter Vitesse
fuck nek, achterlijke club uit een achterlijk dorpquote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC moet wel blijven. Anders krijgen al die Vitesse-fans een harde boner. Dat gun ik ze niet.
De meeste Vitesse-fans willen dat NEC in de eredivisie blijft.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
NEC moet wel blijven. Anders krijgen al die Vitesse-fans een harde boner. Dat gun ik ze niet.
Ik vind NEC echt drie keer niks. Vroeger ging het nog wel, met Wisgerhof en Pothuizen, maar nu bestaat die ploeg louter uit onduidelijke buitenlanders. Dan heb ik daar instinctief al direct een hekel aan. Zo dus ook Vitesse, waar we binnen een paar jaar toch vanaf zijn als die Rus de stekker eruit trekt.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die opstelling gisteren ookquote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind NEC echt drie keer niks. Vroeger ging het nog wel, met Wisgerhof en Pothuizen, maar nu bestaat die ploeg louter uit onduidelijke buitenlanders. Dan heb ik daar instinctief al direct een hekel aan.
Koolwijk is best een baasje trouwens.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die opstelling gisteren ook2 Nederlanders volgens mij?
Zijn er wel eens wedstrijden geweest waarbij er 0 Nederlanders begonnen in de basis van een club?quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die opstelling gisteren ook2 Nederlanders volgens mij?
Mwha, in de basis stonden bij Vitesse gisteren 8 Nederlanders.quote:Op zondag 9 maart 2014 12:59 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik vind NEC echt drie keer niks. Vroeger ging het nog wel, met Wisgerhof en Pothuizen, maar nu bestaat die ploeg louter uit onduidelijke buitenlanders. Dan heb ik daar instinctief al direct een hekel aan. Zo dus ook Vitesse, waar we binnen een paar jaar toch vanaf zijn als die Rus de stekker eruit trekt.
Om er vervolgens in het seizoen 15/16 weer naar te degraderenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Willem II wordt weer kampioen in de Juup zoals het er naar uitziet.
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Mwha, in de basis stonden bij Vitesse gisteren 8 Nederlanders.
Of in 14/15 al. Nietszeggend kutploegje is het.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:02 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Om er vervolgens in het seizoen 15/16 weer naar te degraderen
Met vies bioscooppubliek. Als het een normale wedstrijd is, is er maar 30% gevuld, komt Ajax of Feyenoord zit het hele stadion volquote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of in 14/15 al. Nietszeggend kutploegje is het.
Maak potje. Deze pot is ook saai.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef Heeinz het volgende:
Het is alweer een tijdje geleden dat ik Curve Fever heb gedaan.
Mja, dat is wel bij meer ploegen hoor.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met vies bioscooppubliek. Als het een normale wedstrijd is, is er maar 30% gevuld, komt Ajax of Feyenoord zit het hele stadion vol
Meestal houden ze het toch wel 1 seizoen vol?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Of in 14/15 al. Nietszeggend kutploegje is het.
Ze hebben wel een trouwe supporters groep voor zo'n kleine club.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met vies bioscooppubliek. Als het een normale wedstrijd is, is er maar 30% gevuld, komt Ajax of Feyenoord zit het hele stadion vol
RKC is niet eredivisiewaardig, Roda en NEC in potentie wel.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
NEC heeft geen identiteit meer
Roda JC heeft een zeer duidelijke maar erg storende identiteit
RKC dwingt nog een beetje sympathie af met haar marktplaatselftal
Ach, bij Vitesse is het stadion niet eens gevuld als de grote 2 of PSV langskomen...quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Mja, dat is wel bij meer ploegen hoor.
FOK!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:05 schreef Cavaliers het volgende:
Als Willem II de eredivisie haalt, moeten ze Arjan Swinkels terughalen.
De grote 2 of PSV?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, bij Vitesse is het stadion niet eens gevuld als de grote 2 of PSV langskomen...
Ik zou Helmond Sport wel een keer ERE willen zien spelenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik hoop nog steeds dat FC Emmen een keer promoveert naar de eredivsie, maar dit zal wel altijd een droom blijven
Inb4: FC Emmen
Alsjeblieft niet, Daar komt geen mens op af. Laten we daarom blij zijn dat Dordrecht niet promoveert.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou Helmond Sport wel een keer ERE willen zien spelen
Feyenoord supporter hequote:
Vind het wel een beetje vreemd. Ajax > PSV > Feyenoord, puur op basis van prijzen.quote:
Subjectief oordeelquote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Vind het wel een beetje vreemd. Ajax > PSV > Feyenoord, puur op basis van prijzen.
Oké, ik heb een TR gemaakt over m'n eigen TT.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef Littlerabbit het volgende:
Walgelijke TT en dat voor een voormalig VBL-mod. Ik kook van woede momenteel
Doe mij Sparta, Volendam en Graafschap maarquote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alleen Sparta en MVV mogen voor mij de eredivisie in. En heel misschien De Graafschap.
Je houdt van incest?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe mij Sparta, Volendam en Graafschap maar
Ik ben trots op je. Je fout durven toegeven kan niet makkelijk zijn geweestquote:Op zondag 9 maart 2014 13:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Oké, ik heb een TR gemaakt over m'n eigen TT.
Het vergde wat moed en kunde, ja.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Je fout durven toegeven kan niet makkelijk zijn geweest
Wincest.quote:
Die gun ik wel een mooie thuisoverwinning vandaag.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze juichen Groningen alvast toe.
Wist jij dat Koen Verweij ook zeer goed kan voetballen? Misschien kan ADO hem aantrekken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is zowel Ado als RKC aan het kloten zeg
Als je dit ziet dan kunnen ze net zo goed allebei degraderen, dit heeft weinig meer met voetbal te maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:13 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is zowel Ado als RKC aan het kloten zeg
Ik wel. De reputatie en de werkelijke situatie van een club komt niet altijd overeen hoorquote:
Wat is er mis met Excelsior?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat doet Excelsior op plek 3?
Mogen het van mij ook wel een keer proberen. Die hebben al zo vaak pech gehad in de nacompetitie.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zou Helmond Sport wel een keer ERE willen zien spelen
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:15 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ado en rkc zijn is toch wel een beetje de aids van de eredivsie![]()
Omdat ze wel gewend zijn aan hun eigen fysieke spel, denk ik.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Waarom spelen zoveel kerels zonder scheenbeschermers?
En dan is NEC nog slechter knap maar waar.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:14 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als je dit ziet dan kunnen ze net zo goed allebei degraderen, dit heeft weinig meer met voetbal te maken.
Ze spelen met hele kleine denk ik, die zijn wel verplicht. Ze vinden het gewoon niet lekker zitten.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dan mogen ze het veld geeneens betreden, dus het lijkt mij sterkquote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat niet?quote:
Lekker fietscombietje naar Helmondquote:[..]
Mogen het van mij ook wel een keer proberen. Die hebben al zo vaak pech gehad in de nacompetitie.
Het liefste heb ik Sparta, MVV en natuurlijk De Graafschap
Scheenbeschermers kunnen die paupers niet betalen.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
In de randstad zijn er ook steden met meer inwoners. Sommige mensen rijden zelfs al in auto's hier.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ADO speelt tegen RKC maar half Den Haag zit in Turijn
Prioriteiten, enzquote:Op zondag 9 maart 2014 13:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ADO speelt tegen RKC maar half Den Haag zit in Turijn
Wat een interessante opstelling.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mulder; Van Beek, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Kongolo, Clasie, Immers, Vilhena; Te Vrede, Schaken
Halloquote:
Interessant, vertel me meer.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef Heeinz het volgende:
BREAKING BAD![]()
![]()
God wat zou ik die gruwelijke serie graag willen vergeten zodat ik het opnieuw kan kijken.
Hoi Grifte. Door de falende FOK! Heerenveen-watcher heb ik ook Ziyech eruit gegooid.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Grifte het volgende:
Ha Littlerabbit, Castelen scoort. Het verdriet om het niet opstellen van Alberg is zojuist verdwenen.
0-5quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
In welke stand is deze wedstrijd geëindigd?
1-2.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Was dit Rens?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Grifte. Door de falende FOK! Heerenveen-watcher heb ik ook Ziyech eruit gegooid.
Lambiek speelde 14 seizoenen in de Eredivisie.
1-2quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
1-het boeit me geen reet.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Dan wint Groningenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:24 schreef Ajacied422 het volgende:
FC Groningen: Bizot; Hateboer, Botteghin, Kappelhof, Burnet; Lindgren, Chery, Hiariej; Van der Velden, Zeefuik, Kostic
Van der Velden is terug.
Ik heb inderdaad ook door hem Ziyech eruit gehaald, en dus door Castelen vervangen.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoi Grifte. Door de falende FOK! Heerenveen-watcher heb ik ook Ziyech eruit gegooid.
1-0quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
Sow...quote:Op zondag 9 maart 2014 13:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In de randstad zijn er ook steden met meer inwoners. Sommige mensen rijden zelfs al in auto's hier.
Koeman is een laffe hont.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:26 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord speelt 5-3-2, waarbij in balbezit Kongolo dooschuift naar middenveld, zo meldt @jandirkstouten
Wut.
Het is natuurlijk een satellietclub maar ze spelen best leuk voetbal. Ze hebben het een paar jaar geleden al in de eredivisie geprobeerd, dus ik geef nu wel de voorkeur aan andere clubs, dat wel.quote:
Ik zie Koeman ook eerder weer in Spanje aan de slag gaan.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:30 schreef Cavaliers het volgende:
Hé, dat is die nobuddy die geen Engels spreekt.
Lambiek z'n twee koppen glimmen als nooit tevoren!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:31 schreef Cavaliers het volgende:
SUPERWERELDMEGAUBERTALENT CORONA IN DE BASIS
Heeft Ron de Rijk gister al een wedstrijd gekregen? Ik ben bang dat hij Ajax doetquote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, dit is je kans om Leo Driessen weg te krijgen.
En dan maar zeggen dat Feyenoord geen plan B heeftquote:Op zondag 9 maart 2014 13:32 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Martins Indi LM en Van Beek RM
Hij zat bij NAC v Vitesse.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heeft Ron de Rijk gister al een wedstrijd gekregen? Ik ben bang dat hij Ajax doet
Evertquote:Op zondag 9 maart 2014 13:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik hoop dat we bij GAE - Twente Evert krijgen
Ik heb de hele wedstrijd gekeken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat moest ik toch zonder jouw feitenkennis
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:23 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ZIVKOVIC, OP WEG NAAR, OP WEG NAAR... OOOOOOOOO DE DEKLATquote:Op zondag 9 maart 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
Evert lijkt mij wel een man voor Groningen - Feyenoord.
Die dekselse Nickinho van der Velden, hohohooo wat een klasbak is dat!
Evert zei niet "op weg naar"quote:Op zondag 9 maart 2014 13:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ZIVKOVIC, OP WEG NAAR, OP WEG NAAR... OOOOOOOOO DE DEKLAT
Hoe?!?!?!?!?!?!quote:Op zondag 9 maart 2014 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavaliers, dit is je kans om Leo Driessen weg te krijgen.
Je schijnt iets te moeten tweeten naar fox met #allesofniets dan kan je achter de schermen meekijken hoe de verslaggeving van een wedstrijd gaat.quote:
Verbluffend, het is alsof Evert gewoon aanwezig is in het topic.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oké
ZIVKOVIC, MET DE VIERDUBBELE SCHAAR, ZIVKOVIC, ZIVKOVIC JAWEL JAWEL
De user was wel een beetje de voorloper van de VI-Hooligans. Ik mis hemquote:Op zondag 9 maart 2014 13:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Verbluffend, het is alsof Evert gewoon aanwezig is in het topic.
Als we hem maar vaak genoeg noemen komt hij vanzelf terug.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De user was wel een beetje de voorloper van de VI-Hooligans. Ik mis hem
http://forum.fok.nl/user/history/210124quote:Op zondag 9 maart 2014 13:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als we hem maar vaak genoeg noemen komt hij vanzelf terug.
Oke.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop ooit dat hij dit over Higler gaat zeggen
HIJ PAKT SNELLER Z'N GELE KAARTEN DAN LUCKY LUKE Z'N PISTOOL HOOR
quote:
Ik hef al mijn goden aan biddende om Evert.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Een aidscommentator dus bij Groningen v Feyenoord
Michiel Teeling.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Een aidscommentator dus bij Groningen v Feyenoord
Dit inderdaad.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerst de bal dus, goeie beslissing nijhuis
Van die N had hij met een beetje creativiteit nog gewoon een M kunnen maken.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij wilde eerst Nathijsen opschrijven xD
Immers mag de kooltjes gaan maken, ik ben benieuwdquote:
quote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Goeie genade, Deze ontknoping had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen! Mike van Duinen, Slikt de bal nog liever in dan dat hij hem weggeeft . En een beukje uitdelen, jawel kerel zijn. Goed Van Duinen. Waarom kiest die Dekselse Fraser, klasbak van de buiten categorie niet Danny Bakker uit Voorburg, die gekke Zuid-Hollander die soms zo raar uit de hoek kan komen? Maar Hollllaaaaah wat een koele kikker is dat hohohooo. RKC speelde niet de pannen van het dak maar mid-mid dat willen we toch allemaal, maar dat kan natuurlijk niet!
Mitchell Schet, uit Amsterdam, een tijd lang kwam hij niet voor in de plannen van de bondscoach, maar Schetknokte terug, zoals het een zoon uit de Bijlmer betaamt, wat een duivelstovenaar. Roland Alberg, de Nederlandse Kuifje, opende de score, Dat is een rasvoetballer, hoor.
Bedankt Evertquote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Goeie genade, Deze ontknoping had Hitchcock nog niet kunnen verzinnen! Mike van Duinen, Slikt de bal nog liever in dan dat hij hem weggeeft . En een beukje uitdelen, jawel kerel zijn. Goed Van Duinen. Waarom kiest die Dekselse Fraser, klasbak van de buiten categorie niet Danny Bakker uit Voorburg, die gekke Zuid-Hollander die soms zo raar uit de hoek kan komen? Maar Hollllaaaaah wat een koele kikker is dat hohohooo. RKC speelde niet de pannen van het dak maar mid-mid dat willen we toch allemaal, maar dat kan natuurlijk niet!
Mitchell Schet, uit Amsterdam, een tijd lang kwam hij niet voor in de plannen van de bondscoach, maar Schetknokte terug, zoals het een zoon uit de Bijlmer betaamt, wat een duivelstovenaar. Roland Alberg, de Nederlandse Kuifje, opende de score, Dat is een rasvoetballer, hoor.
Over Cocks gesprokenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik eis dat je hier onmiddellijk mee ophoudt.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Deal. Al is deze wedstrijd weinig soeps.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eis dat je hier onmiddellijk mee ophoudt.
Denk jij dat we Frans gaan lezen?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef Cavaliers het volgende:
Van den Brom sera viré demain, Hasi reprendra le collier.
Tout porte ŕ croire que John van den Brom ne sera plus entraîneur d'Anderlecht demain. La nouvelle n'est pas encore officielle, puisque Roger Vanden Stock ne rentre de congé que demain matin. Ce dimanche, le Sporting ne veut pas faire de commentaires.
Ce matin, van den Brom a encore donné l'entraînement. En quittant Besnik Hasi, les deux se sont chaleureusement serré la main. C'est Hasi qui sera désigné nouveau T1. Il pourra faire ses preuves en 11 matches. La nouvelle devrait ętre officielle ce lundi midi.
Bron?quote:
Van die beste uit Bloemfontein.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik eis dat je hier onmiddellijk mee ophoudt.
Waar is Pelle?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Mulder; Van Beek, De Vrij, Mathijsen, Martins Indi; Kongolo, Clasie, Immers, Vilhena; Te Vrede, Schaken
Had 'ie al 3 maanden geleden mogen doen.quote:
Ik durf te stellen dat de maker van dit GIFje zich naderhand afvroeg waarom hij hier in vredesnaam tijd in had gestoken.quote:
Prima, vanaf nu zijn we vijanden.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik durf te stellen dat de maker van dit GIFje zich naderhand afvroeg waarom hij hier in vredesnaam tijd in had gestoken.
Ik vond hem idd matig, maar omdat Caland hem wel leuk vond dacht ik even dat ik een meesterwerk had gemaakt.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al kan je dan wel gelijk mijn vraagstuk beantwoorden.
Heb jij medelijden met Callie?quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem idd matig, maar omdat Caland hem wel leuk vond dacht ik even dat ik een meesterwerk had gemaakt.
*alquote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als staat dat volledig los van dit hele gebeuren.
Medelijden is een teken dat het wel erg triest gesteld is met Feyenoord.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, als staat dat volledig los van dit hele gebeuren.
In dat geval herzie ik mijn mening ook. Caland zijn visie/mening is wet.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond hem idd matig, maar omdat Caland hem wel leuk vond dacht ik even dat ik een meesterwerk had gemaakt.
Ach ja... Van Duinen gaat ook wel weer heel gewilligquote:
Klopt, maar wel degelijk een overtreding.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ja... Van Duinen gaat ook wel weer heel gewillig
twitter:johnvanzweden twitterde op zondag 09-03-2014 om 13:58:29Ik ga toch wat over scheidsrechters zeggen. #nijhuis je bent een schande !!! reageer retweet
Dat niet per se, maar geef toe dat een lachende Caland zeldzaam is.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:59 schreef Littlerabbit het volgende:
In dat geval herzie ik mijn mening ook. Caland zijn visie/mening is wet.
Caland lacht zelfs niet als hij jarig is.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat niet per se, maar geef toe dat een lachende Caland zeldzaam is.
Misschien kunnen we de volgende twitteraar in de discussie betrekkenquote:Op zondag 9 maart 2014 13:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Al kan je dan wel gelijk mijn vraagstuk beantwoorden.
twitter:
Het zou me verbazen als je hiermee geen trending topic wordt.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kunnen we de volgende twitteraar in de discussie betrekkentwitter:
Simwasse heeft het ook al geretweet dus het kan niet uitblijven.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als je hiermee geen trending topic wordt.
#komsprintendanquote:Op zondag 9 maart 2014 14:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als je hiermee geen trending topic wordt.
al mn geld op groningenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
De angst zit diep bij Feyenoord
[ afbeelding ]
quote:
niet naar grunnings genôt kijkenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even en dan eindelijk FC Twente
vierde plek verdedigenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:09 schreef AFCNiels het volgende:
De angst zit diep bij Feyenoord
[ afbeelding ]
Want jij zou een andere pot kijken als je eigen cluppie speelt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En toch moet RKC winnenquote:
Dat doe ik graag.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want jij zou een andere pot kijken als je eigen cluppie speelt.
Stijn wel, hij is een Feyenoorder die er nog niet voor uit durft te komenquote:Op zondag 9 maart 2014 14:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Want jij zou een andere pot kijken als je eigen cluppie speelt.
Deze heb ik voor het eerst dit jaar gehoord.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:17 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Stijn wel, hij is een Feyenoorder die er nog niet voor uit durft te komen
Helaas is mijn humor hier recht evenredig aan de kwaliteit van het voetbalspel, zoals je hoort te weten...quote:Op zondag 9 maart 2014 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze heb ik voor het eerst dit jaar gehoord.
Dit is een teken dat je grappen te oud zijn.
Gelijkspelletje.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Nog even en dan eindelijk FC Twente
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:16 schreef Cavaliers het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah, Tadic vanaf de flank en Promessi op 10. Dat gaat wel lukkenquote:
Ze hadden van mij wel na 1 helft mogen affluiten.quote:
Bijzonder knapquote:Op zondag 9 maart 2014 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het voornamelijk bijzonder dat er maar 2 doelpunten zijn gevallen.
Twente of Feyenoord?quote:Op zondag 9 maart 2014 14:27 schreef Gramulanion het volgende:
Iedereen bij Fox zegt dat het een gelijkspel wordt.
Of Evert ten Napelquote:Op zondag 9 maart 2014 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Oldenburger bij RKC-ADO... Michiel Teeling bij Groningen-Feijenoord... Mark van Rijswijk bij Go Ahead-FC Twente...
Leo Driessen of Theo Reitsma bij Ajax-SCC.
quote:
Reitsma was gisteren bij AZ al.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
Leo Oldenburger bij RKC-ADO... Michiel Teeling bij Groningen-Feijenoord... Mark van Rijswijk bij Go Ahead-FC Twente...
Dank je, ik hoopte op Evert, misschien doet hij Ajax, Reitsma heb ik gisteren al gehoord bij AZ.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:28 schreef Cavaliers het volgende:
quote:Op zondag 9 maart 2014 14:28 schreef Gramulanion het volgende:
Bij Groningen - Feyenoord denk ik aan dit fragment:
Ze doen toch geen 2 wedstrijden per weekend.quote:Op zondag 9 maart 2014 14:29 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, en Leo Driessen was gisteren al bij PSV. Punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |